Bana dava açsalar bile yapacakları birşey yok değil mi?

Ben yıllardır sabrettim. Kpmşularımla başım dertte. Kanalları bizim arsadan geçiyor ama eski tip künkle. Borularla değil. Bu borular sızıntı yaptı evim mahvoldu. İski karışmam arsanızda diyor. Belediye İski bakıupr biz karışmayız diyor. Komşular zararımı umursmaıyor. Kanal için bir şirketle görüştüm. Ustalar zarar verdiğine dair yazı verdi. İskinin tadilata karışamayoz özel arsa yazısı da bende. Avukatlar da birşey yapamazlar sen haklıdjn diyor. Böyle bir durum yaşayan var mıü? Notere bir kağıt vermek bile 230. O yüzdrn direk tıkıcam bunların kanallarını. Bir aya ev tadilatım başlıcak hala tık ypk bunlarda. Sorum şu iski gelse bile benden izinsiz arsama giremezler ya da dava etselr bile birşey çıkmaz değil mi? Kanallarımız ayrı. Benim evime zarar verir mi
Bana dava açsalar bile yapacakları birşey yok değil mi?
Cevapla