Kolilolu olduğum için hiçbirşey almıyorlar?

2Bakın ben lise öğrencisiyim kilo dediğimde o kadar değil sadece 15 kilo fazlam var ve ben mutluyum böyle. Dışlanmıyorum. Ama arkadaşlarımla çıkıp gezmek istiyorum. Paten sürüyorlar, kaykay sürüyorlar, bisiklet sürüyorlar. Ama bende hiçbiri yok. Neden? Çünkü aileme göre şişkoyum. Çünkü şişkolar paten süremez, kaykay kayamaz, bisiklet süremez. Bu durumu hiçbizaman aşamadım. Ailenin durumu yoktur demeyin. Annemin şirketi var.
Kolilolu olduğum için hiçbirşey almıyorlar?
Cevapla