Sorumda ne diyicek tamam derse kurban bayrmadan sonra gdiicen yok derse gitmicem yengem gel kafa dgait diyro 1 ay bende olmaz diyorum abim eve kabul etmezse yengem gidle ne işim var
Kız yok yengem en çokta bizde kal diyor mesela abim yengem gilde 1 yıl kaldı abim ilk başta dedi ev tutxuam diye yengem izin vermeid nerdese bir at oldu kendi evine geçmesine abim evli değil dayım evli onun eşi diyor zaten bizde kal bilmem bilmem diye ben ama dayımla anlasamadigim icjn orda kalmak istemiyorum abimin evinde kalmak isterim eğer abim kabul etmezse ben gitmicem
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Abim başka şehirde yaşıyor onun evinde kalmak istiyorum abime ne desem bilemedim abi senin evinde kalmak istiyorum desen kabul?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Neden etmesin ki ama kız falan atıyorsa muhtemelen kabul etmez 😂
Yok abim öyle kız atmaz erkek bile atmıyor
O zaman sıkıntı yok
Aranızdaki iletişimi bilmiyorum ama kalkmak istediğini ona söylersen kabul eder diye düşünüyorum
Normal abimle iyi anlaşırız çok şükür kavgamız yok iyi yani
Tamam o zaman çok ince düşünüp yorma kendini
Kabul eder ama geçici bir süreliğine adamın kız arkadaşı falan varsa rahat edemez doğal olarak
Adamın kız arkdasi yok orda hem dayim var hemde abim var ayrı ayrı ev ben abimim evi tercih ediyorum kabul ederse gdiicem yoksada gitmicem
Aranızdaki samimiyete ilişkiye bağlı neden kabul etmesin
Sorarsın ne var ki bunda
Sorumda ne diyicek tamam derse kurban bayrmadan sonra gdiicen yok derse gitmicem yengem gel kafa dgait diyro 1 ay bende olmaz diyorum abim eve kabul etmezse yengem gidle ne işim var
Abin evli ise yengenle takılırsın ne var bunda ama evde rahat dolasamazsin tabi
Ben kapaliyim zaten aynı ailemle yaşarken evimde rhaat dolanmiuoum ordada dolanmam yengme caksiyor dayım polis abimim eşi yok tek yaisyor
anladim sor bir
abi size geliyorum odanın birini ayır de
Oda varda ne bilim yok der diye dusnuyroum
amacın ne?
Amacım kafa dgaitmak ailemle sıkıldım sevemdigin biriyel evlendiriyor işim gücüm yok gdiip diyorum
iyi fikir ama zor
Dayımın eşi de diyor bizde kal orda kalamam çok zorluk yasaidm abim tek yaisyor bekar
abin istemeyebilir?
yengelerin rahat edemez... :D
Kız yok yengem en çokta bizde kal diyor mesela abim yengem gilde 1 yıl kaldı abim ilk başta dedi ev tutxuam diye yengem izin vermeid nerdese bir at oldu kendi evine geçmesine abim evli değil dayım evli onun eşi diyor zaten bizde kal bilmem bilmem diye ben ama dayımla anlasamadigim icjn orda kalmak istemiyorum abimin evinde kalmak isterim eğer abim kabul etmezse ben gitmicem
Yengam calsiyor dayimda polis yengme cok ister biri evime yemekler yapsa yardım etse evimi temizlese bilmem bilmem ben yoruluyorum
ben onu demek istemedim. abin bekar hayatına alışmıştır. sen o evde olursan abin rahat edemeyebilir. geleni gideni vardır. :D
Şey ya abim ayrı eve taşınali 1 ay oldu arada yengme gile gdiip kalıyor
bence sen düzenini değiştirme
Neden kalmak istiyorsun
bunu mu dusunuyon
Evet