Fizik tedavisi gören engelliler nereye gidiyor?

12 yıldır rehabilitasyon merkezine gidiyorum ve artık çok utanıyorum kendimi oraya layık görmüyorum. Hiç arkadaşım olmadı çünkü oradakilerin çoğu hafif zihinsel engellilik de var. Benim gibi olanları hiç görmedim. Çok mutsuzum yalnızım gerçekten çok yalnızım. Bazı engellileri görünce baya sosyaller evlenenler bile var ya peki ben neden böyle ot gibiyim anlamadım gitti. Şey soracaktım bu fizik tedavi merkezleri var oraya normal engelliler de gidiyor mu bide ücretli mi
Fizik tedavisi gören engelliler nereye gidiyor?
Cevapla