Ablamla anlaşamıyorum neden böyle davranıyo olabilir bilmiyorum. Böyle olan var mı?

Ablamla pek anlaşamıyoruz. Kendisi benden 5 yaş büyük. En basit bi örnek vereyim daha bugün yaşandı. Abla kumandayı gördünmü bulamıyorum dedim. Bana aniden kızdı. Bana gelmişlerdi kalmaya. Aniden kızdı bana. Üstüme yürümeye başladı banane senin kumandandan dedi. Uzadı baya bi. Ölürsün inşallah senden kurtulurum dedi. Geberinde kurtulayım dedi annemle bana. Ben üzüldüm ağlamaya başladım. Bana dediki seni zaten kimse sevmiyo. Annemede dediki bida onu korumucaksın dedi. Büyük bi kavga etti benimle. Senin gibi kardeşim olmaz olsun inşallah ölürsün tez vakitte dedi. Küfürler etti bana. Çok üzülüyorum gerçekten. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten yaşandı asla troll bi olay değil. Lütfen bi fikir verin
Ablamla anlaşamıyorum neden böyle davranıyo olabilir bilmiyorum. Böyle olan var mı?
Cevapla