Ablamla pek anlaşamıyoruz. Kendisi benden 5 yaş büyük. En basit bi örnek vereyim daha bugün yaşandı. Abla kumandayı gördünmü bulamıyorum dedim. Bana aniden kızdı. Bana gelmişlerdi kalmaya. Aniden kızdı bana. Üstüme yürümeye başladı banane senin kumandandan dedi. Uzadı baya bi. Ölürsün inşallah senden kurtulurum dedi. Geberinde kurtulayım dedi annemle bana. Ben üzüldüm ağlamaya başladım. Bana dediki seni zaten kimse sevmiyo. Annemede dediki bida onu korumucaksın dedi. Büyük bi kavga etti benimle. Senin gibi kardeşim olmaz olsun inşallah ölürsün tez vakitte dedi. Küfürler etti bana. Çok üzülüyorum gerçekten. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten yaşandı asla troll bi olay değil. Lütfen bi fikir verin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer