AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
139Cevap
Hâlâ evdeyim. 2 gündür ustanın işi bitirmesini bekliyorum
Starbucks da kahve içmeyi özledim. Akşam gezmeyi özledim inşallah bunları yapacagım
Bir planım yok kahve içmeye biri çağırırsa giderim 😎
Yasak mı vardı ki varsa fakirlere vardı bence onlar adına sevindim
Hiçbir şey. Odamda kalıp korku filmi izlemeye ve oyun oynamaya devam edeceğim.
Yasaklarda da çıkıyordum ki zaten
2 sefer ceza yedim hatta
Erdoğan biraz geride kalmış herkes dışarda zaten yasak olsada olmasada
Bitti diye herkes fırlayacak sokağa sonra bi yasak daha hadi bakalim
İyi çık Eylülden sonra yine yasaklar bize. Aman uymayın dikkat etmeyin ha
Benim için tek fark gece rahatça sokağa çıkmak olucak, artık sokağa çıkma yasağı yok yes bee, diğer şeyler aynı olacak🤭
Normal hayatım karantina gibiydi zaten hiçbir şey yapmayacağım
Ben normalde de geç saate kadar dışarıda olan birisi değilim cafeye restoranta gitmeyi seven bir yapım var ama saatinde de evimde olmayı tercih ederim geç vakitlerde alkolikten serseriden başkası dışarıda olmaz genellikle
Bugun akşam balık yemeye gideceğim guzel bir su kenarında serin ve yeşillik bi yer gece 12 ye kadar kalcam
Pazar gelsin hele akıyoruz ya da cumartesi gecesiiii
Ortamlara akmanın zamanı geldi dostlar meclisi toplanacaz
Hafta boyunca barda takılıp, deli gibi zeks yapacağım farklı farklı hatunlarla.
İgrençsin.🌈
@oneminutetosuicide twsekkür ederim tatlım, tanışalımmı
Abazalar ilgimi çekmiyor.🌈
@oneminutetosuicide abazan mı sjshsh yaşın kadar deneyimim var
İnan bana umrumda değil.🌈
@oneminutetosuicide inan bana abazan tanıöını güncellemelisin sjdjdjd
Susar mısın?
Midemi bulandırıyorsunuz.
@oneminutetosuicide kıskanma
Özlediğim zamanları yaşayacağım. Denize gidip sonra o günün akşamında duşumu alıp o hafif tatlı telaşla ne giysem diyerek hazırlanıp akşam arkadaşlarla çıkıp sabaha kadar takılacağım 😂
İnsanların psikolojisi bozuldu kapalı kala kala. Dışarı çıkmaya korkyorum akşam
anca gezersiniz bu pahalılıkta boş boş
bakarsınız mekanlara!
Şu yasaklar kalksın şunu şunu yapacağım diyenler nerde 😀
Ben de istiyorum 😉
bu sıcakta asla çıkamam aynı yine evde olucağımvfdkvnjfuh
O kadar haklisin kiii 😂
Bir asosyal olarak evde olcem zaten ailemde izin vermez
Some baskıcı aile problems..
Yasakların bitmesi benim içim hiç bi şeyi değiştirmedi maalesef :(
Hastalık henüz bitmiş değil o yüzden fazla çıkmamaya özen göstereceğim
Hastayim. yasaklar geri gelsin hastaliklar bitsinnnnnn
Hiçbir şey yapmadım yarın akşam sevgilimle yemek yiyeceğim dışarda
Oooo sonra 😉
işten çıkıp, saate ve telefona bakmadan eğleneceğim bugün
koronadan dolayı karantinadayım 10 gün sonra bitiyor 😥
Geçmiş olsun
Sağ ol
Rica ederim. İyi günler
Bana yasak yokdu zaten onun için fazla birşey değişmedi 😅
Saglik sektorunde falan mi calisiyorsun ki nasil yasak yoktu?
Hyr ama öğretmenim izin kapadım vardı onun için pazar günü bile çıkıyordum yani yasak yokdu
Hmm anladim
Yasak mı vardı ya? Ben ful gezdim valla. Hukuksuz, yasal olmayan sözde kısıtlamalara uymadım
Al işte bir bilinçli vatandaş örneği daha :)
Ne hukuksuzu? Devlet zorunlu durumlarda temel hak ve özgürlükleri kısıtlayamaz mı?
@AltaylardanToroslara Ohal ilan etmesi gerekir. Genelgelerle yasak uygulanamaz. Kanunun açıkca suç saymadığı bir şey için ceza yazılamaz. Genelgeler, anayasadan üstün tutulamaz. Bunu gidin şerefli hukukçulara sorun. Aynı cevabı alacaksınız.
Peki Avrupa? Onlar da mı hukuksuz? Aynı şeyleri onlar da yaşadı. Ohal konusunda filan haklısın. Ama eminim öyle bir şey ekonomiyi felç ederdi. Devlet bunu dusunemeyecek miydi aksi takdirde?
@AltaylardanToroslara Tüm dünyadakilerde hukuksuz aynı şekilde. Zaten amaç :Alt ve orta ölçekli işletmeleri batırmak zayıflatmak böylece bu kesimin paraları üst sınıfa ve küresel sermayeye aktarıldı. Pandemi yalanıyla. Ayakta kalan orta ölçekli işletmelerde şuanda devlete borçlu. Hepsi yargılanacak. Tabi yargı sistemi bağımsız olursa. Bu şeytanların elinden kurtulursa.
Sadece ülkemiz açısından dusunmeyelim. Dünya devi ABD de ortada. Pandemi dolayısıyla işsizlik rekor seviyelere ulaştı devlet katrilyon dolarlık yardım paketleri sundu halka vs. Üstelik hükümetlere yansıyacak bu faturalar. Çoğu ülkede hükümetler devrilecek. Aptal mı bu adamlar? Tüm dünya bu dertten muzdarip. Yapanlar dünyanın ağababalari diyelim. E zaten bu adamların elindeydi dünya yine öyle devam edecek. Değişen ne var ki? Değişen şey devletler hasar aldı büyük oranda. Bakıyorsun Kanada da bu devletlerin içinde örnek olarak. E böyle ülkelerin en büyük politikası zaten zengin ve fakir arasındaki uçurumu azaltmak. Cidden saçma geliyor komplo teorileri. Olay basit. Tüm dünyayı etkisine alan bir pandemi oldu. Devletler de buna karşı önlemler aldı. Almasa mıydı? Almasa kısıtlamalar gelmese... Düşünsene bi bugün dünya ne durumda olurdu
@AltaylardanToroslara 1. cisi Saydığın devletlerin amacı fakir zengin uçurumunu kapatmak değil. Zaten kapitalist sistemle yönetiliyor. 2. Evet tüm dünyaca oynanan bir oyun ve kazanımlar şu :Dijital faşizm ile birlikte insanları daha rahat kontrol ve takip etmek. İnsanları korku yolu ile depresif bir hale sokmak çaresiz bırakmak , Ve sunulan çarelere hemen boyun eğmesi;(hes kodu, aşı kısıtlamalar) Korkan insan düşünümez iradesi düğümlenir. Ve kendinden daha yüksek bir güce sığınır. Devlet iktidar bizim sağllımızı düşünüyor onlar ne derse odur diyorlar.
@AltaylardanToroslara Medya yoluyla da bu iyice damarlarına işliyor hatta öyle bir işliyor ki kendi özlük ve temel haklarını unutuyor. Devletler eğer vatandaşlarının sağlığını düşünüyor olsa ilk önce gdolu tohumları , glikoz mısır şurubu , gluten ve bir çok maddeyi gıdalarda yasak ederdi. Devlet senin sağlını düşünmez. Senin sağlığını kendin ve annen düşünür:) İyileşme oranı yüzde 99.8 olan bir hastalık için bu kadar katı önlemler kitlesel alel aceleci onaysız aşılara ne gerek var? Her sene kanserden , diyabetten , ve bir çok hastalıktan ölenlerin sayısı daha fazla. Sahi şu devletler bu ölümlere karşı ne gibi önlemler almışlar da sözde virüs için ortalığı yangın yerine çeviriyorlar? Virüsün çıktığı Çin , aşısız virüsü bitiyorken biz neden aşılanıyoruz? Risk grubunda olmayanlar dahil? Çünkü nüfus azaltma projesi bu. Yeni sistem daha çok ve makine daha az insanla kurulacak. Artık yapay zeka insan oğlunun yaptığı bütün işleri yapıyor. Hatta doktorların ameliyatlarını bile. Ve o ulus devletleri yöneten politikların bir çoğu da bu amaca hizmet ediyorlar. Çünkü er ya da geç ulus devlet modelini bitirip tek dünya devletini kurma hevesleri var. Bunun için insanları ekonomik , sosyolojik her yönden otoriteye bağımlı hale getirmeye çalışıyorlar Şimdi anladın mı? Sosyoloji çalışıyor. Ayrıca küresel güç artık ABD den Çin'e taşınıyor. Eyaletler Biden'ın yasaklarını dinlemiyor bağımsızlıklarını ilan etmeleri eli kulağındadır. yani Amerika er ya da geç bölünecek. Ve ulusalcı sağcı milli kesim bunun olmaması için elinden geleni yapıyor. Ve ABD DE gerçek bir ulusalcı küreselci çatışması var. Çünkü avrupa'daki insanlar bu masala daha erken uyandılar ve daha bilinçliler. Sahte pcr ile istediğin kadar pozitif vaka verebilirsin. Testin mucidi bu test hastalık tespit etmek için değildir diyor.
Detaylı bilgim araştırmam olmadığı konularda boş yere uzatıp komik duruma düşenlerden değilim. Fikirlerim tam olarak degismese de tartışma farklı bakış açıları kazanmamı sağladı. İlk fırsatta detaylı şekilde araştıracağım. Teşekkür ederim bilgiler için
Üni sonuçlarının açıklanmasını beklemeye devam edeceğim 🙂 taksime falan gidip gezeyim diyeceğim ama arkadaşım kalmadı ki sınavdan dolayı 🙂 o yüzden inşallah üniye başlarsam orada takılırım artık.
Hiç bir şey işdeyim..
Kınalıya gidiyorum deniz sezonunu açtım :D jsjd
Uyuyacağım valla ne yapim
Değişen bişe yok evde pinekiyom aşqm
Monoton bir gün extradan bir şey yok
Birşey yapmıcam yapmakta istemiyorum
Sabaha Kadar eğleceneğuk😂
Akşam dışarı çıkıp gezicem.
Temmuzda olduğumuzu yeni öğrendim desem.
benim hayatımda hiçbir şey değişmeyecek :d
Değiştirelim
Gariban ne yapar ki gariban çalışsın ancak 😊
Benim için değişen bişey olmayacak 🤣
Hafta sonu için planlar yaptık
Yasakların bittiğine dair bir açıklama var mı?
Evet
Link at 😃
Sanki hapisten tahliye olmuş gibi hissediyorum
Yasak bize hiç ulaşmadı ki izin kağıdı var bizde
Deniz güneş kum kaslılar.
Bişi yapamıyorum, iş güç izin vermiyor gezmeme.
Birazdan ormana kampa gideceğim.
Spora gideceğim yarın
Yarın cafeye gidecez gece 1lere kadar
gece kokoya kaçıyorum
Akşam yürüyüş yapacağım
Evde oturuyorum işte yine
Rutinime devam edeceğim
Düğüne gideceğim. Gece de arkadaşlara eglenecegiz
Kuzen düğünü için istanbuldayim
Her zaman ne yapıyorsam onu.