Ben gezmeyi çok özledim dostlarla buluşup sohbet etmeyi umarım en Kısa zamanda bunları yaparım sizin yasaklar sonrası yapmak istedikleriniz nedir? 


yasaklar bitse bile yoğun bir dönem Mart benim için
ilerleyen zamanlarda bir tatil istiyorum sevgilimle..
onun dışında ilk ne yaparım bilmiyorum
Biri bana birkaç söz verdi. Onların yerine gelmesini bekleyeceğim sanırım 🙄 Bir de açık havada rakı içmeyi özledim. Deniz kenarında... İlk bunu yapabilirim 🌺
Bu havada açık havada rakı zor ama
Havalar da düzelir elbet...
Bak canım çekti şimdi
Benim de... 🙄
Teşekkür ederim 🌺
Rica ederim
Sanırım bir hafta sonu kaçacağım bir yerlere Şirince olabilir Foça olabilir @ojelikadin gel beraber kaçalım 😃Rakı diyorsan alasını içeriz
Cansın yaa... Ben de diyorum biri de demiyor ki 'Birlikte içelim güzelleşelim' 🙏 Harika olur valla. Götür beni gittiğin yere 🤭
İnşallah 🌺
@Cailleach @OjeliKadın yakışır 👍👍
Cevap
7Cevap
ne zaman geri gelecek diye iddiaya gireceğim. Ve küçük bir gezi
Ilk olarak kuaföre gidip kendimde bir değişim yapacağım.
İlk durağım İstanbul.
Arkadaşım beni bekliyor orda.
Bol bol dışarı çıkarım, havalar da mis oldu mu ‘oh misss’
Gratise gideceğim bol bollll
Şimdi gidilmiyormu 😎
Ben gidemiyorum hocam
Getir var getirsin 😉
Ben bakmadan incelemeden alamam ki biseyleri yeni bir sürü ürün gelmiş nasıl anliycam 😭
Haklısın
😊😊
Disarda kahvalti yapicam
Son üç haftada vakalar tırmanmış. Nereye kalkıyor yasaklar?
Bu parti toplantılarından olmasın sakın yoksa biz evdeyiz
İşe devam benim için değişen birşey olmayacak
Okuldan sonra kafeye giderim ancak
Yatmaya devam edeceğim
Herhalde piknik iyi gelirdi...
Havalar ısınırsa denize gitcem
sevişcemmmm her önüme gelenin üstüne hoplucam
Yavasss sakin
iş bulup çalışırım
Sinemaya gitçem
Bir yere çıkmıcam.
İş yerine döneceğim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?