Kardeşim ağlıyor lütfen birşey yazın?

Kardeşim lgs sorularının hepsini sallamış boşuda yok 0 bekliyorum diyip duruyor aşırı korkuyor hatta bana Dediki "abla 0 alırsam ben yaşayamam herkes dalga geçer haberlere çıkarım hayatım mahfolur" dedi ya lütfen bişey söyleyin şu çocuğa morali çok bozuk dua edip duruyor
Güncellemeler
+1 yıl
Kardeşim lgsden 183 almış çok mutlu oldu 0 bekliyordu çünkü ilk biz bakmıştık notuna o uyuyordu biz bakarken uyanınca çok mutlu oldu bunada şükür diyip güldü görüş yapan herkese teşekkür ederiz.
Kardeşim ağlıyor lütfen birşey yazın?
Cevapla