Annemden nankörlük seziyorum bu yüzden de mesafeli olmaya çalışacağım, doğru muyum?

Anneme her zaman iyi bir evlat olmaya çalıştım yaşıtlarıma göre çok çok olgun olduğum söylenilir çevremde örneğin. hem çalışıp hem tıp okuyorum. anneme kazandığım para ile her zaman destek olmuşumdur hiçbir zaman başını önüne eğecek bir hareketim de olmamıştır. kardeşimin harçlığına kadar ben ilgileniyorum mesela. neyse ki bunlar konuyu aydınlatmak için yazılan detaylar fakat annem bana zamanında 10-20 tl bile BORÇ vermemiş bir insan. iki gün önce doğum gününde bir parfüm bir de çanta aldım hem de marka ürünler ama yarımağız teşekkür etti. bu da beni rahatsız etti sonuçta bu yaşıma kadar siz bana naptınız dedim içimden. şimdi de kardeşimin saygısızlığında bana gereksiz tepki veriyorsun diye çemkirip onu haklı çıkarınca artık üst üste binen bu şeyler beni geri itmeye başladı. artık gerekli şeyler dışında orurup kimsenin dert ortağı olmak istemiyorum kendi yoluma bakıp hayatımı huzurlu geçirmek istiyorum
Annemden nankörlük seziyorum bu yüzden de mesafeli olmaya çalışacağım, doğru muyum?
Cevapla