kadın 7 ve 10 yaşındaki kendi çocuğunu pazarlıyor iki tane öz çocuğunu şimdi ben bu kadını alsam kafasına sıksam gebertsem onu diyeceksiniz yine yine kadına şiddet kadın cinayetleri falan diye alın bakın biliyorum içinizden birçok insan bunu yapmak ister bu kadını delik deşik etmek ister ama Türkiye'de her ne olursa olsun kadınlar masum melek gibi nitelendiriliyor ben de diyorum ki ne Türkiye'de böyle kadınlar öldürülüyor hiç de acımıyorum
Türkiyede böyle kadınlar idam edilse ya da işkence ile öldürülse kanunen hiç problem olmaz iyi olur ibret olur herkese. Bir o kadar iyi anneler de var genelleyemezsin bu şekilde. Öldürülen kadınların çoğunun tek suçu ayrılmak istemesi. O kadınlardan biri senin ablan kardeşin annen de olabilirdi. Acımasızca bakmamalisin biraz empati kur.
Evet bunlar idamı hak ediyor ama bazıları durduk yere öldürülüyor. Görmedin mi Emine Bulut'u kızının önünde boğazını bıçakla kesiyor adam, kadın ölmek istemiyorum diye bağırıyor, çocuğu anne ölme diyor. Bu kadında mı ölmeyi hak ediyor. Bide çevrede kimsenin kılı kıbırdamıyor kimse yardım etmiyor onu izlerken içim parçalandı 1 ay kendime gelemedim sürekli ağladım. Masumlar ölmeyi hak etmiyor.
Kadın sadece boşanmış adam yedirememiş gelip bu dehşeti yaşatmış. Sen çok cahil birisin ilerde sende yaparsın zihniyetsizin tekisin ne beklenir ki senden.
Bütün kadinlar melek masum diyen yok kardesim. Masumlarda var lafını herkes masum olarak almanızda kimsenin profili degil oyle kadinlar da bunu yapan adamlarda yaşamasın bunu serbest bırakan hakimler de yaşamasın. Kadın da olsa bu kadar iğrenç yaratıksa elimde olsa asıcam kin doluyum
@canddan sapla samani birbirine karistirma. turkiyede gebertilen kadinlarin cogu bu ve bunun gibi kadinlar oluyor. masumlarda var. allah rahmet eylesin ne diyim
Burda hakim de kadın da adam da amcaları da suçlu. Burda cinsiyet koşuşturmuyoruz insan olan cinsiyete degil adalete bakar Zaten COCUK soz konusu cocuk