Aile & Toplum konusunda 746 cevap paylaştı. Kimin neyi kutladığı benim için sadece basit bir haberden ibaret. İnsanların cinsel eğilimleri kendilerini ilgilendirir. Kesinlikle LGBT bireylerin hiç birinin tercihi beni ilgilendirmiyor. Benim bakış açım da onları ilgilendirmez. Bu durumda ne onları eleştirmek, ne de onların beni eleştirmesi kimsenin haddi değildir. İnsanlara karşı ön yargılı da olmamak gerekir. İnsanların iyi ya da kötü olmaları ile ilgili kriterlerde cinsel eğilimleri olmaz. "Gay olan kötü, hetero olan iyidir." şeklinde bir genelleme yapamazsınız. Yıllar önce tanıdığım Amerika'lı bir gay, bu güne kadar tanımış olduğum en iyi karaktere ve yeteneğe sahip insanların başlarında gelir. Ona şunu söylemiştim. " Ben senin cinsel eğilimini doğru bulmuyorum. Fakat, senin tercihine de saygı duyarım. Karakter ve yetenek olarak da muhteşem bir insansın. İyi ki seni tanımışım."
Her toplulukta olduğu gibi bu grup içinde de cıvık insanlar mevcut. Ama, onları benim gözümde olumsuz yapan cinsel kimlikleri değil, cıvıklıklarıdır. Bence LGBT bireylerin ne yaptıklarından önce küçücük çocukları istismar edenleri konuşalım. Yaşadıklarını resim çizerek anlatan çocukları konuşalım. Bu çocuklara bu durumu yaşatanların hepsi hetero.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılLGBT beni ilgilendirmez ama bu toprağı koruyanlar Allah Allah sesleri ile korudu hem kendi inancimi savunmak hemde Bana Allah Allah nidaları ile savaşanlarin inancını korumak şu an ki bana düşer. Kendilerini gitsinler bı toprak kazansinlar orda ne yiyorlarsa yesinler zerre ilgilenmem Ama inançla kurulan bu topraklarda verdiğimiz şehitler Neden Allah Allah diye bağırarak vefat etti? Bunlar içinse kesinlikle değil toplumu bozarsalar işte o zaman işler değişir gidip evlerinde ne yapıyorsalar yapsınlar kimse evlerini basmadı zate LGBT'lik bir nevi katilliktir bana göre neden mi? Erkek Erkeğe ilişkiden bir çocuk doğmaz kız kıza ilişkiden de gelip benim geleceğimi bu ülkenin geleceğine zarar veriyorsalar altımıza dinamit koyup o zaman karşılaşmalari bu milletle yakında kaçınılmazdır gidip kendilerine ülke kurşunlar savassinlar ne yiyorsalar yesinler umrumda değil ama bizim dedelerimiz bize birakilan topraklara sahip çıkmamız hakkımız onlarda bu LGBT destekleseydi şu an ülke'de yoktu millet yoktu bu topraklarda yoktu bizde yoktuk şu an bunları savunan insanlarda yoktu aklınızı başınıza alıp öyle cevap vermenizi öneririm
70 Yorumla
+1 yılBeni ilgilendirmiyor bu durum. Yakınım olan eşcinsel ve biseksuel insanlar var bu arada ama onlar böyle bir saçmalığa katılmazlar. Anlamadigim şey şu, insanların cinsel yönelimleri kimseyi ilgilendirmez fakat bağıra bağıra lgbt üyesi olduğunu söylemek ya da böyle yürüyüşler yapmak saçma geliyor. Kime neyi duyuruyorlar? Zaten şeriatla yönetilmiyoruz herkes istediğini yaşamakta özgür. Ülke yeteri kadar karışık bir de bu tür yürüyüşler daha karıştırıyor. Özellikle kürdistan diye bağırmalarının amacı halkı kışkırtıp iç savaş çıkarmaktır. Ve bu yapmaya çalıştıkları şey de Türkiye Cumhuriyeti Anayasasina göre suçtur. Burda tek bir devlet var bunu kimse inkar edemez. Eğer inkar eden varsa da ilk dört maddeyi okusun. Herkes haddini bilsin yeterli.
136 Yorumla- +1 yıl
Gralll 😎 yargı dağıttı helal olsun
- +1 yıl
😊🌸
- +1 yıl
Eksi de vermişler anlamadım ya
- +1 yıl
Teşekkür ederim eig için ☺️🌺
- +1 yıl
@elevencalculus rica ederim değerli yorumun için teşekkürler
+1 yılRezilliğin kutlamasını yapıyorlar, gelmişler birde Osmanlı dönemini karıştırıyorlar ulan bizene Osmanlı'dan yasaklı bir şey bu zaten yasaklanmış neyin sorgulamasını yapalım neyi savunalım? Bunları savunanlar kesinlikle önceden hemcinsine ilgi duyan tiplerdir gördüğüm yerde irtibatı kesip engelliyorum. Dün görüş attım saygı duymuyorum diye bozulan arkadaşlar da önceden öyleydi kesinlikle başka açıklaması olamaz. Kötü örnek diyorum yine de diyeceğim yaptıkları hoş bir şey değil tedavi olsunlar. Kimsenin hayatına kimse karışamaz demekle olmuyor bu nasıl bir hayat tarzı?
176 Yorumla- +1 yıl
Sana sonuna kadar katılıyorum ve böyle tepki veren insanlara cevap dahi vermiyorum Çünkü böyle insanlara yukarıda yiyorum ya da şahsiyet gibi zaten İslam dini ile hiçbir ilgisi olmayan hatta dini inkar Eden kişilikler olduğu için bunlara göre her şey normal tamam kabul ediyorum onların da fiziki durumu durumu doğru olmayabilir yani bu da bir nevi sınav mesela ben öyle eşcinseller gördüm ki günah diğeri ilişkiye girmiyorlar öyle insanlar da var hepsi aynı değil ama geneli bunu meşru hale getiriyor açıkçası benim bir kızım olsa lezbiyen olan bir kızın yanına götürmem belki öpüşecek belki başka bir şey yapacak erkek olsa görüştürme belki bir şey yapacak Çünkü onların cinsel istekleri heteroseksüel cinsel isteklerinden bambaşka her an her şey olabilir
- +1 yıl
Bunlara birileri dur demeli kadın kadına erkek erkeğe nedir? Müslüman olmayan tiplerin yürüyüş yapması doğaya aykırı eylemlerde bulunmaları üremeyi hiçe saymalarıdır. Sonsuz nefret beslemeye devam edeceğim saygı duyulmayınca nefret söyleminde dini inancı karıştıran insanların ne tür onur yürüyüşü bu?
- +1 yıl
Müslümanlığı hiçe sayıp yallah Arabistan'a diyorsun aslan parçası yallah amerikaya.
- +1 yıl
Eferin kiz sana
- +1 yıl
@quarkMan sen arabista gittinmi hic dostum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Dostum ben sana şöyle bir şey söylemek isterim bu konuda kafası a**** yani ne olduğu belli olmayan insanların görüşleri de tabii ki bu yönde olacaktır sana tutup da evet ben eşcinselim ama ben eşcinselliği desteklemiyorum Onur yürüyüşü bana saçma geliyor denmesi gerçekten böyle bir şeyi söylemelerini zaten bekleyemezsin, çünkü bunlar zaten hormonel olduğu kadar kafadan bozuk insanlar vardır Bu yüzden kafanı bu kadar yorma doğruyu anlatamazsın doğruyu anlatarak ya da münakaşa ederek kavga ederek bir yere varamazsın kabul eden eder etmeyen etmez Evet eşcinsel insanlar kur'an-ı Kerim dilinde ve Allah kelamında lanetlenmiş kişilerdir siz ne derseniz diyin istediğiniz kadar benim dini medin uzat dil uzatın kur'an-ı kerim'e değil uzatın ama yarın Toprak altına girdiğinizde hepsinin cezasını çekecek olan sizlersiniz kur'an-ı Kerim ne emrediyorsa o doğrudur evet bu şekilde dünyaya gelen insanları öldürmek dövmek belki hakaret etmek doğru bir yaklaşım değildir ama sizler buradaki yorumlarda olduğu gibi benim dinime imanıma kur'an-ı kerim'e hakarete derseniz kusura bakmayın Ben de hiçbirinize saygı duymuyorum duymamaya da devam edeceğim
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl
Tamam görüşlerine saygı diyerek her şey normalleştirilmeye başladı. Ve bu şey normalleştirilmeye çalıştıkça artış gösteriyor. Gelecek nesili ve birçok kişiyi nefsi ile başbaşa bırakmış oluyorsunuz.
Neyi tartışıyoruz ya, farkında mısınız lanetlenmiş bir topluluk vardı onlara azap indirildi ve cesetleri kurumuş şekilde asırlardır duruyor. Açın gözlerinizi. Saygı duyupta aşırı normal hale getirmeyin. Kimseye küfür vs. etmekle de çözülmez bu konular. İslamı güzelce anlatınız nefret ettirmeyiniz diyor kuran ı kerim. Ancak güzellikten anlamıyorlarsa da destek olmayın ya da alkışlamayın. İzin vermeyin.111 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏👏
+1 yılYemin ederim bu LGBT saçmalığı arttığından beri dünya da huzur kalmamış dostum.
Allah boş boşuna Lut kavmini helak etmedi.
İnşallah Allah bu yoldan sapanlara ya doğru yolu gösterir ya da helak eder.
Ulan hiç düşünmüyor musunuz neden 2 aynı cins ilişkiye girince çocuk sahibi olmuyorlar Diye?
Demekki seni yaratan bunu sana haram kılmış.
Ama işte boş kafalı olanlar bunu anlamaz.
O iğrenç nefislerinin peşine takılıp sürüklenirler.
Bu iğrenç LGBT hayatınız umrumda değil, nede olsa her koyun kendi bacağından asılır,
fakat sizin bu iğrençlik arttığından beri dünya da huzur kalmamış.32 Yorumla- +1 yıl
Haaa bu arada doğuştan hastalığı olanları bu konu için ayrı tutuyorum.
Ama sonradan kendini bir halt sanıp doğru yoldan sapanlara bu görüşüm... - +1 yıl
👏👏👏👏👏
Haksız olmak zordur,
ama haklı olmak daha zordur.
linç yemen gayet normal bu sitede aklı başında kişi sayısı kel bir adamın kafasındaki saçtan daha az. Bu saçma akıma destek verenler de kendi fikirlerini belirtmekten aciz twitter sazanları olduğu için işlerine gelmeyen bir yazıyı görür görmez saldırma eğilimindeler. Umarım tez vakitte bunun hormonsal bir sorunsa hastalık, tercihse de onur veya şerefle alakalı bir şey olmadığını anlarlar...913 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏 gerçekten helal olsun kel olayına da güldüm 😂
- +1 yıl
Zaten bunların hormonal dengesizlik olduğu gibi ahlaksızlığı konuşmalarında da var
- +1 yıl
Ancak şöyle bir durum var ki onların durumu ne hormonel bozukluk ne de tercihleri.
Eşcinsellerin aşağılandığı, dışlandığı, itilip kakıldığı bir ülkede kim eşcinsel olmayı tercih eder ki?
Ben istemem mesela. Peki sen ister misin?
Bu yönelim içinde olanların içinde bulunduğu duruma biraz olsun empati gösteremez miyiz?
- +1 yıl
@KumruSahin ben zamanında birine empati gösterdim adam senin dudaklarını öpmeyi arkandan yapmayı isterdim dedi kusura bakma ben almayayım
- +1 yıl
@KumruSahin tercih veya hormonel bozukluk değil diyorsun sonra yönelim diyorsun
karar ver şimdi bu yönelim hangi açıdan bir yönelim?
eğer hormonel bozukluksa zaten herhangi bir hasta bireye saygı duyduğum gibi bunlara da saygı duyarım
hepsi bir yana bunu elde pankartlarla bağıra çağıra tüm medyayı kullanıp cinsellikle alakalı bir konuyu her yerde konuşmanın anlamı ne? Artık bu insanların azınlık olduğunu düşünmüyorum o eskidendi empati yapılacak kesim artık normal bireyler - +1 yıl
Umarım dediğini yapmaya kalkmamıştır.
Biz kadınların yolda yürürken bile eşcinsel olmayan öküzlerden buna benzer laf atmalarına defalarca mazur kalıyoruz. En azından gay erkekler bize musallat olmuyor.
Belki bu ülkede kadın olmak nasıl bir duyguymuş anlamış olabilirsin bu sayede @siyahmaskeli
- +1 yıl
@KumruSahin bu durumu zaten fazlasıyla anlayan biriyim emin ol zaten konuşmayı kestim
- +1 yıl
@KumruSahin sırf kadınların daha iyi anlaşılması için gayların tacizini mi savunuyorsun ne biçim bir zihniyet bu yav
- +1 yıl
Hayır gaylerin tacizini savunmuyorum. Heteroseksüellerin bitmek bilmeyen tacizlerini lanetliyorum.
Onlar senede bir gün gösteri yapıyor ama heteroseksüel erkekler senenin 365 günü biz kadınları taciz ediyor.
Ne yapalım şimdi? Tedavi adı altında bütün heteroseksüel erkeklerin cinsel organlarını mı keselim? - +1 yıl
@KumruSahin ben seni taciz ettim mi?
- +1 yıl
Aynı şekilde bütün eşcinselleri de aynı kefeye koymamak gerekir @4206931
Ben de zaten bu toptancı (yani totaliter) yaklaşıma karşı çıkıyorum.
+1 yılAllah razi olsun. Seninle ayni fikirdeyim.
Artik öyle bir hal aldiki biz normal olanlar anormal, sapiklar normal ve hakli oldu sanki.
Kiyametin kopmasi cok yakin..
aynen bende gecen daha yeni dedim, bu demek oluyor ki her sey normal. Cocuklada olsan, aile ici hatta kendi ana babasi, hayvan, heeeersey normallestirmeye calisiliyor. Yav hayvanla kardesiyle anasiyla iliskiye giren var..
Allahim sen büyüksün163 Yorumla- +1 yıl
Bu kadar eksileyen varsa dogru ve hakliyim demektir. Ispatladiginiz icin tesekkürler ❗️
Buna katilmayan insan zaten insan degildir. - +1 yıl
Süper cevap. İnsan olsa sokağa çıkıp erkek erkeğe düzüşmez
- +1 yıl
@vampirkayla 👏👏👏👏
+1 yılDoğuştan olanlar normal çift cinsiyetli olanlar var onlar için normal.. ama sonradan olanlara saygı duymuyorum ve desteklemiyorum niye destekleyeyim saygı duyayım? Sebep verin.. normalleştirmeye çalışıyor bir de millet hep bu batıya avrupaya özenme çabası.. herkesin kendi tercihi eyv ama ben normalleştirmem bunu..çocuklar fazla özeniyor.. zararlı bir topluluk olduk iyice saçma sapan her şeyi normalleştiriyorsunuz... doğanın düzenini evrenin düzenini bozan sizlersiniz...
93 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏
- +1 yıl
çok doğru söylemişsin. Aynı şeyleri onur günü kutlanan bence ye yazdığımda görüşüm kaldırıldı. Eleştiriye açık olmayan biri neden bence paylaşıyor o da ayrı. Uzun uzun yazdığıma değmedi.
- +1 yıl
@zilankorrkkmaz bende kaldırdım burada çoğunu
- Aile & Toplum konusunda 321 cevap paylaştı.
+1 yılAz önce Lgbt’ yürüyüşü yapanların videosunu izledim. “Kürdistan” sloganları atıyorlardı. Sizin amacınız eşcinselliğin yayılmasını sağlamak değil miydi? Kürdistana özgürlük ne alaka? Demek ki bu tür oluşumların toplumda kaos çıkarmak tüm düzeni yok etmek için destekleniyor. Eşcinsellik sapkınlıktır bunun yaygınlaşmasını istemek en büyük insanlık suçlarındandır. “Onur” kavramını böyle iğrençliklere alet edenleri de kınıyorum. Bu tür insanlar sapkın ve ideolojik saplantıları olan insanlardır veya bilerek bilmeyerek onlara hizmet etmektedir. Asla normalleşmesine izin vermeyeceğiz bunu kabul etmeyeceğiz!
40 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılOnlar bu tür bir durumun yaratılıştan geldiğini savundukları için bunun reddedilmemesi mücadelesine "onur savaşı" diyorlar. Ancak, daha sonra bilimsel ve ilmi yollarla bu durumun yaratılıştan gelmediği, sadece kişilerin seçimleri oldukları kanıtlandı. Bu sebeple baya kan kaybeden bu düşünce, tekrardan tüm dünyada yenilenme peşinde.
41 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏
- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılİnsan olmanın onurunu kutluyorlardır inşallah. Diğer türlüsü onur duyulacak birsey degil çünkü.
Ben insani olarak onları seviyorum. Aralarin da benden cok daha iyi insanlar da olabilir. Ama kendi sapkınlıklarını normal göstermelerini istemiyorum. Artık kendi secimlerimidir, yoksa dogustan mı boylelerdi orasini bilemem. Ama gittikleri yol yol degil. Bu sebeple bu yanlis yolun daha fazla kitlelere yayılmasını istemiyorum.43 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏
- +1 yıl
@SiyahMaskeli Tskler.
- +1 yıl
@halilim123 rica ederim
Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Lbgt sapkınlık yapıp yaptıklarını mubah saymaya çalışan gurup
Dini hükümler vicdan ve kişiyi ilgilendiriyor
Lakin
Lbgt li gurupları bireyleri hangi din toplum kabul etmiş
Bırakın lgbt üyesini evli olmayan iki ayrı cins kişinin cinsel yaşamı dahi kabul görmüyor
Avrupa ABD asya hangi bölgeye giderseniz gidin böyledir
Devir zaman demeyin her çağda bu şekilde dir
Sapkinlara yaşama hakkı tanıyan tek semai din İslam dinidir
Geri kalan Yahuda Hıristiyanlık ve bazı felsefi dinlerde dahi bu insanlara yaşama hakkı tanımaz
Ülkemizde de yaşama hakkari vardır
Lakin yaptıklarını mubah saymaya çalışmasinlar temiz kişileri kendilerine çekmeye yoldan çıkartmaya calismadikca
Hiç biri ile bir tek sorunumuz dahi yoktur bir işte çalışabilir gezebilir komşu olabilir akraba olabilir yaşama hakları vatandaşlık hakları vardır
Tek bir şey yaptıklarını mubah sayıp yanlarına düzgün insan çekmeye çalışmasinlar20 YorumlaAile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı. Lgpt yi normalleşme çabası bu, son yıllarda eşcinselliğin artamında büyük rol oynuyor. Çocuk kitaplarında, çizgi filmlerde, neredeyse tüm yeni dizi ve filmlerde var. Bizim çocuklarımızı gelecek nesilleri izi kirletmelerine izin vermemek lazım
Ne hakkı istiyorlar tedavi olmak sa destek olalım ama bunların niyeti sapkınlığı meşru göstermek
Bir çok araştırma eşcinselliğin %2 lık gibi kısmı doğuştan gerisi %98 psikolojik olduğu yönünde
Bu iğrençliğe saygı da duymak akıl tutulmasıdır31 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏 çok haklısın ama kabul etmek istemiyorlar zaten kalp inanınca görür
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yıldunyada da bu tarz etkınlıkler yapılıyor.
benı ılgılendırmıyor ama bazen ınsna ulu orta olması ergen arkadasların kafasını karıstırır mı onuda dusunmeden edemıyor.
ne kadar cok ulkelerde baskılandıgında gızlı bır el bunları ortaya cıkartıyor.30 Yorumla
+1 yılDoğuştan lgbt li olanlari savunuyorum doğuştan çift cinsiyetli olanlar var. Allah tan gelen bisey ama cocuklar özenir boyle seylere sapkınlık derecesine geliyor herkes istediğini yapmakta özgür başkasına zarar vermemek koşulu ile. Kendi tercihleri ama çocukları bunlara ozendirmelerine karşıyım çocuklar iyi kotu ayirt edemezler.
95 Yorumla- +1 yıl
Doğru, özgürlük adı altındada ahlaksızlığı savunuyorlar.
- +1 yıl
Çocuklar henüz yetişmemiş fidanlardır 🥺
- +1 yıl
@firdevs_13 ayn öyle aklimdan geçeni en guzel şekilde ifade ettin
- +1 yıl
@ÇARESIZveUMUTLU ne gorurlerse onu yapiyolar es cinseligi gorurulerse ilerde onlar da yapar sonuçu dusunemiyorum bile
+1 yılBu konuda benden uzak olsunlar yeter demek bile bunlara cesaret veriyor, gidin sapıklığınızı başka ülkelerde yaşayın, toplum yapımızla oynamaya hakkınız yok. İlelebet karşınızda olacağım.
45 Yorumla- +1 yıl
Beklerim..
- +1 yıl
Ulan bi avuçsunuz, sıksak ümüğünüz daralır, h*düklüğün lüzumu yok.
- +1 yıl
@dark_night_judge 👏👏👏
Ay kim ne yaparsa yapsın sıcaktan ölmeme beş dakika kaldı ya 😄
73 Yorumla- +1 yıl
+1 yılDünya ve bu sayfanın yorumcu ve adminleride o yumuşakları savunur olmuş. O ahlaksızlığı onur diye bize sunuyorlar.
53 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏
- +1 yıl
@4206931 artık kim kime vurursa
+1 yılHer şey den önce bu haram bir şey, ne zararları var diyenler, evet belki fiziksel olarak zarar varmiyorlar ama ahlakımıza zarar veriyorlar.
132 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏
- +1 yıl
ahlakımız yeterince kirlenmedi mi sence
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Zihniyet bozuk inanç yok ahlak yok açtıkları pankartlarda neler yazdıklarını gördük. Birde protesto edip soyunanlar mı desen. Bu nedir ya. İnsan mısınız siz. İnsan oldunuz bunu kendi kendinize yaşadınız da biz mi size karşı çıktık.
50 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNormal bir şey değil eğer normalleştirilirse ülkede daha çok kargaşa çıkar örnek kadın kouförlerine kadınları gitmek istemez erkekler de erkek kouförlerine gitmek istemez ayrıca nüfus azalır böyle bir şey olursa bu düzeni daha çok bozmaktır kesinlikle desteklemiyorum müslüman diye insanlara yobaz diyorsunuz Ben bunu toplumsal olarak yorulmladım
114 Yorumla- +1 yıl
Nufus azalırmı kardeşim sen ne içtin? , bu kadar anti bilimsel dar bakış açısı olamaz, zaten nufusla alakası yokta , nufusun azalması her zamna çevre sorunları kaynaklar açısından üretim açısındna kapitalizmin uzlaşımsal çelişkilerini bitirir , Daha fazla çevre için iyi olur , Glemişsin nufusu sorunu oluur diyorsun bu kadar akışl mantık dışı yorum olamaz, Hemde eşcinsellik dogaldır , İşte evren kaostik yapıdadır , Yani senin düzen dediğin şey senin saçma sistemindir , ataerkıl kültürünü o kadar edinmişsinki , zaten eşcinsel bireyler için birçok şeyler yapılır , Birçok üğlkede varlar neden nufus azalmıyor? kardeşim gidin 2 3 şey öğrenin , aaaaaaaaaaaa pardon siz ensest türeme ile geldiğiniz zannedenler sizin gibi , sizin olmayan allahınız adem ve havva yaratır gene türersiniz fazla dert etmeyin siz :))))))))))))))))))))))))
Cevap sahibi+1 yılÇevre için iyi olur dedin ya ne gibi fayda bekliyorsun
+1 yılDiğer insanların bilincini olumsuz etkiliyorlar, hayata sevgiyle bakan insanların şuurunu kirletiyorlar.
31 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏
+1 yılLGBT lilere saygım yok. Ama dışlayamam da ama kutlama yapmaları çok saçma
91 YorumlaDin açısından bakmıyorum ama kutlamalar saçma geliyor bana da kişisel tercihleridir ama cinsel yönelim kutlaması gibi bişey saçma yani
70 YorumlaBen lgbt saygı duymuyorum. Nurdan beni eleştirenlere de açığım. Sapkinligin onuru olmaz. ahlaksizlik onur gorulmeye başlanmış. Bu güne inanlarada Allah akıl fikir versin
50 YorumlaZaten sokak ortasında s*vişmeler, öp*şmeleri bir yana bırak attıkları sloganları duymuşsunuzdur neymiş k*rdistanmış onu rüyalarında görürler
60 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBunu engellemek na mümkün hiç kafama takmam lkim neyaparsa yapsın günaha gelince her koyun kendi bacağından asılır. Tövbe kendimizi Allahın yerine koyup kimseyi cezalandırma gibi bi yetkimiz yok bu dünyada Allah istese hepsini tuz buz edebilir Allahın yapmadığını yapmaya kalkmak hiçbir insanoğluna düşmez.
10 Yorumla
+1 yılKimseye karışmıyorum ama desteklemiyorum da nolursa olsun bu haram ya
90 Yorumla
+1 yılherkesin kendi tercihi saygı duyulması lazım herkes istediğiyle ilişkisini yaşar o onun sorumluluğundadır
50 YorumlaOnursuzlukların kutlamasını yapıyorlar ve buna saygı sevgi destek duyulmasını bekliyorlar bunlari topluyacaksin benzini döküp kibriti çakacaksın sadece yer kaplıyorlar
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 371 cevap paylaştı.
+1 yılŞu resimde ki guzel kizlar eşcinsel olmasa biz erkekler yokluk çekmeyecez mk 😂
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂😂
Bu iğrençliği ülkemizde istemiyoruz. Defolun gidin hollandaya
60 YorumlaOlmayan onurlarını kutluyorlar.
Hiç kimse kusura bakmasın Allah istese herkesi kız ya da erkek olarak tek cins yaratabilir. Ama hem kız hem erkek yaratıyor neden? . Eğer sadece kız olsa nasıl üreyeceğiz veya ağır işleri kim yapacak gibi soruları kendinize sorun20 YorumlaAile & Toplum konusunda 908 cevap paylaştı. Kıyamet alametleri bunların hepsi Rabbimiz yanlışta olup da doğruyu arayanları doğru yola iletsin inşaAllah 🤲
30 YorumlaHaklsın sonuna kadar!
91 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏
+1 yılBuna cevap vermek istemiyorum. Allah hidayet versin
40 YorumlaNeyin onurluğu, onur ayaklar altına alınmış. Ne saygı duyarım, ne desteklerim yaşasın Homofobizm, yallah Hollanda'ya.
20 Yorumla
+1 yılHer türlü bana ters bir etkinlik, ama homofobi falan değilim.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılsoylari soplari kurusun inşallah sapkınlar o değil onlar yüzünden bizde helak olacak Allah muhafaza Allah soyumuzdan gelecek olanları böyle sapkın olmaktan muhafaza eylesin
20 Yorumla
+1 yılBenim mantıklı bulmadığım tek şey şu aslında bir tür hormonel bozukluk bu hastalık yani tedavisine yönelmek yerine yanlış eğilimleri üzerine yoğunlaşıp bunu savunmaları bana saçma geliyor diğer boyutlarını savunmak fikirleri aşırı çatıştırıyor
31 YorumlaNormalde herkese saygı duyarım ama eylem yapmaları mantıksız
10 YorumlaDoğustan lgbtlilere saygılıyım ama sonradan olan ve tedavisi mevcutken zevk için tedavi olmayanlara karşıyım
42 Yorumla
+1 yılkıyametin alametleri kardeşim. Kıyamet yakın.
70 Yorumla
+1 yılAllahin adaleti seriati kesin hukumdur onun kelami uzerine soz soyleyecek kim varmis
50 Yorumla
+1 yılbu sitede ne çok homofobik varmış üzücü
83 Yorumla- +1 yıl
Ben fark edeli çok oldu. Sayfa lgbt ve Cevat deyyus pezvink dolu. Bizde burada onur mücadelesi veriyoruz.
- +1 yıl
@4206931 yanlış değil çok yanlış ve lanetli
Gizli Üye(30-35)+1 yılTanrının istemediği bir şey bu desteklemiyorum
114 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@quarkMan o senin düşüncen benim değil ona inan o zaman
Cevap sahibi+1 yıl@quarkMan banane bundan bilim adamı
+1 yılUmrumda değiller benden uzak olsunlar yeter
57 Yorumla- +1 yıl
@quarkMan Cokta s*kimde 😉
- +1 yıl
Gören sancak alimler ya şskfldlg
- +1 yıl
Boş yapma işine bak kardeşim
- +1 yıl
@quarkMan yav he kardeşim ya engel yicen şimdi canımı sıkma benim
- +1 yıl
Git başkasına sataş
- +1 yıl
@quarkMan he canım he engel ye de sus sen hadi bb
+1 yılÖzgürlüklerinin olabilir
52 Yorumla- +1 yıl
Eksi atanlar eşcinselleri desteklemiyorum sadece görüş bildirdim sazan gibi atliyorsunz
+1 yılGaylar ile lezlerin saçmalığı
30 Yorumla
+1 yılOnur eksikliği hissediyorlar sanırım.
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılOnursuzluğunu kutluyorlar. Farkın da değiller.
30 Yorumla top oluşlarının Tabii ki ehehehhe :d
20 Yorumla
+1 yılİbnrlik moda oldu
51 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.
+1 yılKaybolan onurlarını arıyorlar
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılLPG* bireylerin ne yaptığı umurumda değil.
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılLpg kafalılar eksilemiş ne de çok geri kafalı insanlar varmış
Gizli Üye(25-29)+1 yılGerçekten rezillik.
54 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@quarkMan ağzını topla bence rezil olan sensin. Herkes kendi fikrini paylaşabilir istediği hayatı da yaşayabilir ama bu şekilde provakasyon yaparak yaşayamaz kimse ayrica bu benim düşüncem önce insan gibi dinlemesini bil hakaret etme !
Cevap sahibi+1 yıl@quarkMan ben adam akilli söylüyorum zaten bu benim fikrim anladın mı daha yazma
Love bülent ersoy😂😂😂
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAllah bunları ıslah etsin
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 