İyi gecelerrrrrrrrrr💚 Kesinlikle fesat cevaplar gelecektir 👀👀ama yaratıcı olmaya çalışın ve en sevdiğiniz yerinizi söyleyin. Ben kesinlikle ellerimi seviyorum 🌼🌼 çünkü her işime yarıyorlar.
Hadi siz de söyleyinnn.
Hadi siz de söyleyinnn.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Beğendiğim hiçbiri yerim yokmuş düşününce yazamadım.
Abla resimde çok güzelsin ama
Teşekkürler ♥️♥️♥️
Rica ederim 😘😘😘
Kendine haksızlık ediyorsun bence
Vücudumun bir yerlerini diğer yerlerine üstün tutmuyorum. Kendimi eşit bir şekilde seviyorum genellikle.
👍👍👍👍
Tırnaklarımı boya yaparken taşırdığım zaman ve kuruduğunda o tırnaklar aşırı işe yarıyor sadece inşaatçılar bilir bunun kıymetini 😂
Tırnakla boyayı mı düzeltiyorsun
Kazıyorum boyayı taşırdığım yerleri 😂 Yeni nesilin anlıyacağı şekilde ezhelde diyor ya kazıdık tırnaklarla o misal 😂😂
benimse güzeldir
nimettir
sevmeme beğenmeme lüksüm yok
👍👍👍👍
ayak serçe parmağım , sen ne tatlı küçük bir detaysın 😌
Gözlerim ve yanaklarım 😂😂fesat düşünceye kapılmayın kendim görünüş bakımından seviyorum sadece 🙃
Göz ve yanak zaten fesat düşünülecek bir şey değil ki 😂
Hayır yani gözler aşka bakar yanaklar öpülmek için dir filan diye çok saçma oldu ama yine de yanlış anlaşılmayım diye 😌😊😊
Öyle ayrım yok. Anca beraber kanca beraber
Heryerimi seviyorum ben. Bide yanağımdan öpebilsem.
Bademciklerim.
Neden mi? Çünkü onlar vücudumun sigortası.
Ben kollarımı beğeniyorum hatunlar genelde omzumu. Ufaktan da karın var ama
Ic organlari saymiyorum :) goz olsun. Cok guzel seyler gosteriyor su gozler
Kaslı vücudumu, trapezlerimi, kanat kaslarımı, omuz kaslarımi. Cinsel organını, kollarımı bacaklarımı seviyorum. 😊 Gözlerimi ve dudaklarımı da
Aslinda ozel bogem çunku beni mutlu ediyor
Himmm
Sorudun cevabu direk soyledim.🤭
kirpiklerimi genis omuzlarimi
🙏🙏
👍
en sevdiğim gözüm sağ gözüm
Solu neden sevmiyorsun
sağcı olduğum için :d
hiçbir yerimi.
Aaaaa
Kalç *
Kalça yazılıyor abla
Büyük itici ya
@ssevil95 Fotondan belli
Kalça
Güzel
Dürüst bir cevap olmuş tebrikler 🎈
Bel gamzeme bitiyorum.
bi 5 10 dk boyunca düşündüm sevdiğim güzel bir yerim yokmuş
bana farkındalık kazandırdın
Gözlerimi, her gören hayran kalıyor.
Beynimi çok seviyorum. Zalım çok güzel çalışıyor
Heryerimi. Birbirinden üstün göremem.
Tepeden tırnağa her yerimi
🙏👍👍👍
Teşekkür ederim
Hepsi
👍👍👍👍
Göz kalca
Gerçekten özel bolgem deliklerin prensi
Kendimi sevmiyormuşum 😂😂😂
bu kadar fesat sorular sorma ya
Ağzımı yemek yemeyi çok seviyorum
Burnumu
Kulağımın arkası
Neden
Göremiyorum
Beyin kıvrımlarımı
Burnumu severim :)
Neden
el..
Bacaklarım. :D
Ellerimi
Her yerimi dfk
burnumu
hiç bi yerimi
Ayaklarım
gözlerimi
Göz.
Gözlerim, dudaklarım
koltuk altım
Penisimi sekste benim işime o yarıyor.
Ayak serçe parmağım
Kasık
😂😂
Güzel değil mi
Seninki
saçlarımı :D
Gözlerimi beğeniyorum büyük
Bacaklarım 🤭
Kalbimi tabikide insanlari cok seviyor
Her yerimi
Bakışlarımı
Kalçalarımı
fizik -saç-kaş-bacak yakışıklıyım işte la
Sakal
Bacaklarım çok hoşuma gidiyor 🙃
Boyum , omuzlarım
Beynim
Ayaklarım🤞