Eşimin arkadaşının yanında bacaklarımı örtmem kabalık mı?

Arkadaşı beni havalimanına arabayla bıraktı kısa elbise giymiştim bende utanıp bi an şalımla örttüm yanında arkadaşıma bunu dediğimde madem utanıyorsun ne diye giyiyorsun dedi adama karşı yaptığın kabalık dedi ne ilgisi var Allah aşkına?
Eşimin arkadaşının yanında bacaklarımı örtmem kabalık mı?
Cevapla