Aşırı yobaz bir düşüncemi sizce? yoksa haklı mı?

Giyime göre yargılamak bana hep saçma geliyor ama bir kadında “ giyim insanın karakterini yaşam tarzını yansıtır , minicik şort ve büstiyerle heryeri dövme piercihng sokakta gezipte namuslu olanını çokta görmedim , namuslu kız şort giyinse bile popo yanağını gösteren şort giyinmez , aşırı açık giyinenlere bak çoğu eskortt oluyor kimse gelipte duyar kasmasın , kadın etek giyinmiş popo yanakları ortada o kadına kimse doğru gözle bakmaz , evet bende mini etek giyiyorum ama mininde bir boyutu var dedi
Aşırı yobaz bir düşüncemi sizce? yoksa haklı mı?
Cevapla