Ben ölünce mezar taşıma bunu yazın dediğiniz birileri var mı?

Ben ölünce mezar taşıma bunu yazın dediğiniz birileri var mı?
Herkesin aklinda bir mezar taşı sözü vardır bence 🙄🙄BEN mezarlığa gidince ilk işim taşları okumak oluyor arabeskten tut maniye kadar sözler yazılmış taşlara 😒ölürken bile atarlı gidiyoruz oteki tarafa 😊. Ben şunu yazdırcam bizzat ( hastayım hastayım dedim inanmadınız sonuç 👆👆👆mezar taşı emojisi yokmus yeni farkettim 🙈🙈. soruya gelelim haydi canlar mezar taşı sözünü yaz bakalım için neler anlatacak bizlere?
Ben ölünce mezar taşıma bunu yazın dediğiniz birileri var mı?
Cevapla