Aile & Toplum Yeni gelin pastası bilir misiniz? Hayaaletkadınnn Takip Et Xper 6 Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Kendim yeni gelin değilim ama pastasını iyi yaparım muhallebi ve kekin muhteşem birleşimi.🙆♀️ Güncellemeler+1 yıl 😻😻 Yeni gelin pastası bilir misiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
Mutsuzluktabirşey Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 92% +1 yıl Abla sen ve tatlıların muhteşemsin her zamanki gibi bir dilim versene yaa sevgimden vereyim sana 🌼🌼 1 2 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Canım benim asıl muhteşem sensin❤💐 Yorumla Mutsuzluktabirşey +1 yıl 🤭🤭♥️♥️ Yorumla
süslü_şirinn Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Üstüne bol hindistan cevizi yapman gerekirdi ama😀 ellerine sağlık güzel görünüyor. 2 3 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Evde hindistan cevizim yok teşekkür ederim🙊🙈 Yorumla süslü_şirinn +1 yıl Anladım zaten sorun yok 🙈böylede güzel, afiyet olsun Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Teşekkür ederim💐 Yorumla
__pinhan Takip Et Master Yaş: 32 , eic 45% +1 yıl Ben normal bisküvili pasta biliyorum böyle eksantrik isimlileri yapmadım daha. 1 5 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl İnce bir keki sütle ıslatıyorsun muhallebi döküp donunca servis ediyorsun canım çok basit Yorumla __pinhan +1 yıl yeni şeyleri denemek güzel ama bisküvili favorim hala. Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Benim de oğlum bisküvili pastayı çok seviyor ama ara sıra kendimizi düşünüyorum 🙈 Yorumla __pinhan +1 yıl Oğlunuz pek şanslıymış :)) ne güzel marifetli annesi var insanın kendisini şımartması gerekiyor arada. Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Çok teşekkür ederim💐💐 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Benzerini yapıyoruz irmikle. Krema yerine arada dondurma koyuyoruz. Mükemmel bir tatlı. Eğer seninse eline sağlık güzel olmuş. 1 1 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Evet ben yaptım eline sağlık seninde Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. yeni gelin pastası ılk defa duydum ((: neden öyle demişler ki yeni gelinler sadece bundan mı yaparmış 1 3 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl ismi o bir fikrim yok 😃 Yorumla lenii +1 yıl belki yeni gelinler mükemmel pastalar yapıyorlar ((: illa tutturmuşlar bır yenı gelın falan ayy gülüyorum yaa Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Belki de 😃😃 Yorumla
bildiginbekar Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 86% +1 yıl Bana yeni gelin pastasını değil de gelini bulsana ablam 😂 0 4 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Seni hakedecek kız kadın yok kardeşim Yorumla bildiginbekar +1 yıl Vay bee bana seni hak edecek kız yok dedin sen birtanemsin harikasın biliyor musun Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Bazı yürekler ağırdır herkes o cevheri taşıyamaz Yorumla bildiginbekar +1 yıl Eyvallah ablam Yorumla
hafifrüzgarG Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı. ay ellerine sağlık :) harika görünüyor 2 1 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Teşekkür ederim 💐💐 Yorumla
Sazimentt12 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 43% +1 yıl Elti boğan kurabiyesi biliyom ben😂😂 2 13 Yorumla süslü_şirinn +1 yıl Banada öğretsene kiz😀😅ileride eltilerime yaparım 🤣 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Eltim yok olsa da ilk gelinim ama tarif istiyoruz 🙈 Yorumla Sazimentt12 +1 yıl @süslü_şirinn link atıyorum bebeğim eltilere ölüm💀☠😂😂😂 Yorumla Sazimentt12 +1 yıl @süslü_şirinn https://www.nefisyemektarifleri.com/elti-bogan/ Yorumla süslü_şirinn +1 yıl Deme kız oyle belki eltilerimiz iyi olur 🤣 Yorumla süslü_şirinn +1 yıl Tarifin içinde zehir filan yoktur inşallah 🤦♀️🤣 Yorumla Sazimentt12 +1 yıl @süslü_şirinn hıh hiç sevmem elti melti😝 Yorumla Sazimentt12 +1 yıl @süslü_şirinn zehir eksik onuda koyarsan boğulmadan gidiyeahh😂😂 Yorumla süslü_şirinn +1 yıl Senin gibi elti düşman başına 🤣Allah seni ne yapmaya Yorumla Sazimentt12 +1 yıl @süslü_şirinn eltileri ekart ettim biri boşandı birinin kocası rahmetli oldu tek ve ennn nadide gelin ben kaldım 😂😂😂😂 Yorumla süslü_şirinn +1 yıl Uzak dur benden şazimentt gözünü seveyim adksjsjsjsjsnsksj🤣 Yorumla Sazimentt12 +1 yıl @süslü_şirinn eltim yapayım seni hıı😂😂😂😂 Yorumla süslü_şirinn +1 yıl Sağol ecelime susamadim🤣daha çok gencim bennnn😭🤣 Yorumla
bybilge89 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Ben bilmiyorum ne yazık ki gelin olursam yaparım tarif atıverin de😅Ellerinize sağlık 💕 0 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı. İlk defa duydum; ama güzel görünüyor. 1 1 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
PetroSexual Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Bence güzel duruyo, kesip atsana bi de. :D 1 2 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Fotoğraf ekleyebiliyor muyum soruma? Yorumla PetroSexual +1 yıl Hayır. 😂 Yorumla
Meddiii Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Yok yeni gelin icin fazla sade bu😬 1 1 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Çok çok doğru bi yorum 😃💐💐 Yorumla
canokan61 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 93% +1 yıl Kıbrıs tatlısına benziyor 😋 1 4 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Aslında benzeri galeta unu yok içinde ve şerbet yerine sütle ıslatıyorsun Yorumla canokan61 +1 yıl Kıbrıs tatlısını daha çok seviyorum :) Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Bende ama evde malzemem yok Yorumla canokan61 +1 yıl Olsun ellerine sağlık :) Yorumla
külllkedisi Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl İlk defa görüyorum güzel gözüküyor abla 1 1 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Ara ara yapıyorum çok lezzetli teşekkür ederim bitanem ❤💐 Yorumla
Zevahir06 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl İlk defa duydum ama güzele benziyor... 1 1 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Teşekkür ederim🤗 Yorumla
Jomei Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. İlk defa duydum eline sağlık. 1 1 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
uusluu Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Bak nasıl canım çekti yaaa 1 4 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Gel yapayım oğlum ayıpsın İzmir li bi manita bul kendine gel hep Yorumla uusluu +1 yıl İzmire gelirsem isticem o pastadan, haberin olsun Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Ayıpsın 😎 Yorumla uusluu +1 yıl Adamsın yaaa 👏👏👏 teşekkür ederim Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Bilmiyorum , afiyet olsun 1 1 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
fiT_suFle Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Ilk defa duydum 1 1 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Baya lezzetli Yorumla
Dadash251q Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 53% +1 yıl Ellerine sağlık 1 1 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Sade kek ve muhallebimi sadece 2 1 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Yağsız ince bir kek yapıyorum soğuyunca sütle ıslatıyorum üzerine muhallebi döküyorum Yorumla
v0lkn Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Eline sağlık 1 4 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla v0lkn +1 yıl Eksileyen arkadaş ne yaşadı acaba 😂 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Kimin eksilediğini göremiyorum anlam veremedim😃 Yorumla v0lkn +1 yıl Sağlık olsun :)) Yorumla
Alemdaralii Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Kalmadı değil mi 0 3 Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Kalmadı abi 🤗 Yorumla Alemdaralii +1 yıl AAfiyet bal şeker olsun Yorumla Hayaaletkadınnn +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Abla sen ve tatlıların muhteşemsin her zamanki gibi bir dilim versene yaa sevgimden vereyim sana 🌼🌼
Canım benim asıl muhteşem sensin❤💐
🤭🤭♥️♥️
Üstüne bol hindistan cevizi yapman gerekirdi ama😀 ellerine sağlık güzel görünüyor.
Evde hindistan cevizim yok teşekkür ederim🙊🙈
Anladım zaten sorun yok 🙈böylede güzel, afiyet olsun
Teşekkür ederim💐
Ben normal bisküvili pasta biliyorum böyle eksantrik isimlileri yapmadım daha.
İnce bir keki sütle ıslatıyorsun muhallebi döküp donunca servis ediyorsun canım çok basit
yeni şeyleri denemek güzel ama bisküvili favorim hala.
Benim de oğlum bisküvili pastayı çok seviyor ama ara sıra kendimizi düşünüyorum 🙈
Oğlunuz pek şanslıymış :)) ne güzel marifetli annesi var insanın kendisini şımartması gerekiyor arada.
Çok teşekkür ederim💐💐
Benzerini yapıyoruz irmikle. Krema yerine arada dondurma koyuyoruz. Mükemmel bir tatlı. Eğer seninse eline sağlık güzel olmuş.
Evet ben yaptım eline sağlık seninde
yeni gelin pastası ılk defa duydum ((: neden öyle demişler ki yeni gelinler sadece bundan mı yaparmış
ismi o bir fikrim yok 😃
belki yeni gelinler mükemmel pastalar yapıyorlar ((: illa tutturmuşlar bır yenı gelın falan ayy gülüyorum yaa
Belki de 😃😃
Bana yeni gelin pastasını değil de gelini bulsana ablam 😂
Seni hakedecek kız kadın yok kardeşim
Vay bee bana seni hak edecek kız yok dedin sen birtanemsin harikasın biliyor musun
Bazı yürekler ağırdır herkes o cevheri taşıyamaz
Eyvallah ablam
ay ellerine sağlık :) harika görünüyor
Teşekkür ederim 💐💐
Elti boğan kurabiyesi biliyom ben😂😂
Banada öğretsene kiz😀😅ileride eltilerime yaparım 🤣
Eltim yok olsa da ilk gelinim ama tarif istiyoruz 🙈
@süslü_şirinn link atıyorum bebeğim eltilere ölüm💀☠😂😂😂
@süslü_şirinn https://www.nefisyemektarifleri.com/elti-bogan/
Deme kız oyle belki eltilerimiz iyi olur 🤣
Tarifin içinde zehir filan yoktur inşallah 🤦♀️🤣
@süslü_şirinn hıh hiç sevmem elti melti😝
@süslü_şirinn zehir eksik onuda koyarsan boğulmadan gidiyeahh😂😂
Senin gibi elti düşman başına 🤣Allah seni ne yapmaya
@süslü_şirinn eltileri ekart ettim biri boşandı birinin kocası rahmetli oldu tek ve ennn nadide gelin ben kaldım 😂😂😂😂
Uzak dur benden şazimentt gözünü seveyim adksjsjsjsjsnsksj🤣
@süslü_şirinn eltim yapayım seni hıı😂😂😂😂
Sağol ecelime susamadim🤣daha çok gencim bennnn😭🤣
Ben bilmiyorum ne yazık ki gelin olursam yaparım tarif atıverin de😅Ellerinize sağlık 💕
İlk defa duydum; ama güzel görünüyor.
Teşekkür ederim
Bence güzel duruyo, kesip atsana bi de. :D
Fotoğraf ekleyebiliyor muyum soruma?
Hayır. 😂
Yok yeni gelin icin fazla sade bu😬
Çok çok doğru bi yorum 😃💐💐
Kıbrıs tatlısına benziyor 😋
Aslında benzeri galeta unu yok içinde ve şerbet yerine sütle ıslatıyorsun
Kıbrıs tatlısını daha çok seviyorum :)
Bende ama evde malzemem yok
Olsun ellerine sağlık :)
İlk defa görüyorum güzel gözüküyor abla
Ara ara yapıyorum çok lezzetli teşekkür ederim bitanem ❤💐
İlk defa duydum ama güzele benziyor...
Teşekkür ederim🤗
İlk defa duydum eline sağlık.
Teşekkür ederim
Bak nasıl canım çekti yaaa
Gel yapayım oğlum ayıpsın İzmir li bi manita bul kendine gel hep
İzmire gelirsem isticem o pastadan, haberin olsun
Ayıpsın 😎
Adamsın yaaa 👏👏👏 teşekkür ederim
Bilmiyorum , afiyet olsun
Teşekkür ederim
Ilk defa duydum
Baya lezzetli
Ellerine sağlık
Teşekkür ederim
Sade kek ve muhallebimi sadece
Yağsız ince bir kek yapıyorum soğuyunca sütle ıslatıyorum üzerine muhallebi döküyorum
Eline sağlık
Teşekkür ederim
Eksileyen arkadaş ne yaşadı acaba 😂
Kimin eksilediğini göremiyorum anlam veremedim😃
Sağlık olsun :))
Kalmadı değil mi
Kalmadı abi 🤗
AAfiyet bal şeker olsun
Teşekkür ederim