Hastalanmaktan korkuyorum. Sokak kısıtlaması dendi mi, alışveriş haricinde evden çıkmayı hiç sevmem. Bütün gün evde pusup kalıyorum. (Eskişehir'de vakalar çok arttı. Geçen hafta en çok vaka görülen iller arasında ilk 3'te yer almış. Bu sebepten dolayı Eskişehir halkına içimden çok kızgınım. Kısıtlamalar kalksa bile, bu gidişle 1 ay daha köy ve oturduğum mahalle sınırı haricinde rahat gezemeyeceğim.) Hafta içi son 2 hafta önceye kadar ev-iş arası tek başıma arabayla gidip geldim. Komşuyla işe gidip dönüyoruz. Aşksızlık krizinden psikolojim biraz bozuk.
2020 Mart Pandemi başlamadan (yersen) ayak bileğimi parçaladım bir kaza sonucu 1 hafta geçti pandemi tatavası çıktı yasaklar falan... Tabi benim ayak bileğinde 4 vida olunca 6 ay karantinamı kendi kendime yaptım... sanki yasak yokmuş gibi varmışcasına bir durum! narsist falan da değilim ama madem ben çıkamıyorum kimse çıkmasın kafasına geldim! psikolojik galiba ya da sıkıntılı bir tipim bilemedim...
Olabiliyor psikolojik olarak herkese etkisi farklı ama kontrol edemediğiniz duygu durumlarında destek almayı düşünün hem kendi hem sevdiklerinizin sağlığı için
Eşim çok sık evde kaldı. Gelirimiz yerlere düştü akraba yardımları ile geçirdik. Sık bir arada olduğumuz için her şeyimiz birbirimize batmaya başladı. Evde bir ara iki dusman gibi olmustuk. Kesinlikle maddi manevi psikolojik her anlamda yerde süründürdü pandemi. En yoğun olanı psikolojik. Çünkü yaşadığımız yaşadığımız zorluk ruhsal sağlığımızı tetikliyor.
Ben test yaptırmadım abim annem yaptırdı bende zaten birşey yoktu her zaman ki yaşadığım problemler ama çok korkardım doktor arayınca derlerse merve ilaç alacak çok tedirgin oluyorum şimdi aşı gerçekleri beni çok korkutuyor aidin salih açıklamıştı kitap da okudum herşeyi enjekte edebilirler ve videolara baktım daha çok korktum dua ediyorum Allah sonumuzu hayırlı etsin amin
Beni en çok hastalık korkusu zorladı ama ben korkmuyorum araştırma yapmayan neyin ne olduğundan habersiz korona korona diye korkan ve diğer insanlara karışan insanlar beni zorladı asıl yani onlara kalsa bir buçuk yıl full sokağa çıkma yasağı gelmeli
Seçeneklerden hiçbiri. Sevdiğim işleri de yaptim. Ama daha az ücrete. Yeni şeyler keşfettim. Biraz daha müthiş geçti bu sene. Planlarimda değişikliklere gitmem gerekti , okullar , festivaller kaldirilmisti..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hiçbirisi İşsizlik parasizlik... Uzun süre iş aradim lisans mezunuyum ama çaresizlikten 11 saat ayakta itin köpeğin ağız kokusunu cekerek garsonluk yaptim 70 liraya... gururum kimliğim çok zedelendi 😞😞😞