Aile & Toplum Babalarımızla #KonuşalımArtık! Babalar ve çocuklar daha kaliteli iletişim kurmak için neler yapmalı? (Sayfa 8) Lipton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2328 Babalarımızla #KonuşalımArtık! Babalar ve çocuklar daha kaliteli iletişim kurmak için neler yapmalı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
TR-SoldieR Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Babamla aramızın pek iyi olduğunu düşünmüyorum.( 0 0 Yorumla
Grininellitonu35 Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Babalar benim gibi lipton earl grey içsinler 0 0 Yorumla
doanylmz Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 540 cevap paylaştı. Çay için keyfiniz yerinize gelsin :) 0 0 Yorumla
AtLaS_006 Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 576 cevap paylaştı. Baba herşeydir yeri dolmayandır.❤👈 0 0 Yorumla
SabitFikirliAdam0 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,6b cevap paylaştı. Dertlerini anlattıracak kadar samimi olmalı 0 0 Yorumla
Revesma Takip Et Guru Yaş: 50 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 693 cevap paylaştı. Çağımızın sorunu iletişimsizlik 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 11,5b cevap paylaştı. Daha çok vakit geçirmeli .. 0 0 Yorumla
lemredmrl Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Bence iki tarafında birbirine saygı duyması lazım. 1 0 Yorumla
Daredevil39 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 873 cevap paylaştı. Herkesin babalar günü kutlu olsun 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
327Cevap
Beraber vakit gecirilmeli aynı kafayagirmeli
Benim babamda gecerli degil bunlar
Birbirini anlasa yeter bence
Konuşmuyoruz uzun zamandır, geçti artık bizden
Babamla aramızın pek iyi olduğunu düşünmüyorum.(
Daha fazla vakit gecirmeliler
Eline sağlık güzel bence Olmuş
Lipton soguk caya gercekten bayılıyorim
Masal okuyabilirler bence
Baba diyince aklıma hep korku gelir
Sevgisini belli etsin yeter
sevse sarılsa sevildiğini hissettirse yeter bence
lipton icmeli sohbet etmeli
Güzel yazı olmuş teşekkürler
Okulum nasıl geçti bir şeye ihtiyacın var mı
Arkadaş gibi yaklaşmalı bence
Güzel bi çay iyi olurdu keyifle
kücük yasta iletisim önemli, tskler
Bence babaların empati kurmaları gereliyor
Babalar benim gibi lipton earl grey içsinler
Beğendim eline sağlık güzel olmuş
Çay için keyfiniz yerinize gelsin :)
Baba herşeydir yeri dolmayandır.❤👈
Gayet başarılı bir çalışma
Babalar da dinlemeli tek taraflı olmuyor 🙂
Tartışıla bilir bu konu hakkında
Dertlerini anlattıracak kadar samimi olmalı
Ağladım yaa , duygusallaştım
Suyuna gitmek bence en mantıklısı
Çağımızın sorunu iletişimsizlik
BABALAR günün kutlu olsun
Güzel bence elinize saglik
Keyif çayı vazgeçilmezdir bayılırım
Daha çok vakit geçirmeli ..
Biraz daha anlayışlı ılımlı yaklaşmalılar
babami pek sevmiyorum :(:(
Bence yeteri kadar dinlemek en önemlisi
Empati şart ebeveynin adına
Bence iki tarafında birbirine saygı duyması lazım.
Babamın biraz rahat olmasını isterdim
Evet babalar günün kutlu olsun
Herkesin babalar günü kutlu olsun
Birlikte daha çok zaman geçirmeli
Beraber eğlenmek knk bence
Sevgi ve saygı herşeyin ilacıdır
Onlarla dost gibi sohbet etmeli
güzel bir içerik olmuş, ellerinize sağlık
Soruya göre çay içmeliler. :D
Dertleşmeli kesinlikle şiddet olmamalı
babalar iyi ki var as asd
Limonu severim çok guzel Bi cay
Maç izlemeyip çocukla vakit geçirmeli
Doğru konuşalım.. Artık ö
Zaman ilgili sevgi çok birşeye gerek yok
Beraber aktivite yapmak bence
Daha fazla birlikte zaman gecirmeli
Empati empati empati herşeyden önce bu
Film izlemeyi oyun oynamalı
Ver ordan bir Lipton bana
Konuşalım bencede arkdas gbı olunmalı