Aile & Toplum Babalarımızla #KonuşalımArtık! Babalar ve çocuklar daha kaliteli iletişim kurmak için neler yapmalı? (Sayfa 9) Lipton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2328 Babalarımızla #KonuşalımArtık! Babalar ve çocuklar daha kaliteli iletişim kurmak için neler yapmalı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
merhaba_dünyaa Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Beraber aktiviteler yapmalı oyunlar oynanmalı 0 0 Yorumla
doğukan060600 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl öz evladı olduğum halde ayrımcılık yapıyor :( 0 0 Yorumla
hiconmln Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Bol bakit geçirip oyunlar oynayıp sohbetler etmeli 0 0 Yorumla
GaraGonyalı Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Daha cok empati biraz daha fazla anlayıs gerekiyor 0 0 Yorumla
Bidublekahve Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Sevgi göstermeli, yeri gelince arkadaş gibi olmalı 0 0 Yorumla
Harika12234 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Eskilerden gelen bir şey bu babalar hep katıdır 0 0 Yorumla
Saturdayyy Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Vakit geçirin, dolaşın, takılın yapın bişiler işte 0 0 Yorumla
eferamazan Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Çocuklar kimi yakın görürse ona yakın oluyorlar 0 0 Yorumla
robedechembre Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Her şeyden önce iki taraf da anlayışlı olmalı. 0 0 Yorumla
nurrsahinn1 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl babalara çocuklardan daha çok rol düşmüyor mu? 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
327Cevap
Anlayisli olmalilar bence ilk once
Babayla gecen zaman artmali.
Beraber oyun oynayabilorler
Bence en etkili yol zaman ayırmak konuşmak
Babası olmayanlar boynu bükük
Beraber aktiviteler yapmalı oyunlar oynanmalı
öz evladı olduğum halde ayrımcılık yapıyor :(
En önemlisi birbirleri ile arkadaş gibi olmalı
Babanın karakterine yapısına bağlı
Vakit geçirdikce düzelecektir
Teşekkürler güzel bi yazı olmuş
Çocuklarıyla arkadaş olmalılar.
Birbirlerine arkadaş gibi davranmalılar
Birlikte güzel ve anlamlı vakit geçirmeliler.
Aile içi iletişim önemlidir
Daha çok ilgi her iki taraf için de
Emekli olmalı ve cepinde para olmalı
Bol bakit geçirip oyunlar oynayıp sohbetler etmeli
Baskıcı olmasalar yeterli
Daha cok empati biraz daha fazla anlayıs gerekiyor
Yeni uğraşlar rwsim resim kitap vs
Sevgi göstermeli, yeri gelince arkadaş gibi olmalı
Kitap okuyabilirlerr veya video
Anlamayı dinlemeyi öğrenmeleri şart bence
Zor aynı dönemde büyümedik ki
Liptonnnnn için ve icirin
Eskilerden gelen bir şey bu babalar hep katıdır
Oturup sakin kafayla herseyi konuşmalı
Lipton lipton lipton içmelisiniz
Onlara güven vermeli arkadaş gibi yaklaşmalı
Kitap okuyun kitap. lütfen!
İnsan babasının değerini yanındayken bilmeli.
Yazı çok iyi olmuş bilgilendirici
Daha anlayisli olmali bence
Süper ya insanın canı sıkılmıyor
Daima yanında olduğunu hissettirmeli
Maşallah çok güzel olmuş yazılanlar baya
Sıcağı ayrı soğuk çayı ayrı güzel 🌹
Vakit geçirilmeli diye düşünüyorum
Karşılıklı anlayış ve sevgi lazım
Çok güzel çalışma olmuş emeginize sağlık
Sevgili saygılı seviyeli konuşmalı
Daha samimi olmalı utanmamalı
Dinleyin. Ama ne olursa olsun dinleyin
Sevgi ve saygı çok önemli her iki taraf içinde
Bence ilk önce her zaman yanında olmalı
Beraber vakit geçirmek önemli
Daha çok vakit geçirin💐💐💐💐
Bazen ne yapsan olmuyor elimizde değil
Vakit geçirin, dolaşın, takılın yapın bişiler işte
Ben pek hayır göremedim pederden
Daha çok vakit geçirmeli 😍
Çocuklar kimi yakın görürse ona yakın oluyorlar
Güzel yazı olmuş beğendim
Güzel sevgi dolu zaman geçirilmeli
Her şeyden önce iki taraf da anlayışlı olmalı.
babalara çocuklardan daha çok rol düşmüyor mu?
Hediyeler alip kutlayalim
Çok güzel lipton gibisi yok
Arkadaş olmalı kızmamalı kısıtlamamalı