Aile & Toplum Babalarımızla #KonuşalımArtık! Babalar ve çocuklar daha kaliteli iletişim kurmak için neler yapmalı? (Sayfa 7) Lipton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2328 Babalarımızla #KonuşalımArtık! Babalar ve çocuklar daha kaliteli iletişim kurmak için neler yapmalı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
önemsizzamankaybıı Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 80% +1 yıl Çocuğunun yaşına göre empati yapmalı 0 0 Yorumla
persordinary Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl İçten olması ve sevdiğini belli etmeli 0 0 Yorumla
seymabasu1 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Aramak gerekiyorSevdiğini söylemek hissettirmek 0 0 Yorumla
arzummmmmmbb Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 42% +1 yıl teşekkürler güzel olmuş gerçektende 0 0 Yorumla
bensherlock Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 77% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 360 cevap paylaştı. Manevi olarak destek tabii ki 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı. Çay içip sohbet etmeli doya doya 0 0 Yorumla
dark_night_judge Takip Et Yoda Yaş: 105 , eic 87% +1 yıl Anneler o benim çocuğum dememeli mesela..🙂 0 0 Yorumla
restinerest Takip Et Master Yaş: 46 , eic 61% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 734 cevap paylaştı. Biz yapiyoruz oglumla no problem 0 0 Yorumla
Neyzenahmet Takip Et Yoda Yaş: 52 , eic 32% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 550 cevap paylaştı. Benim babamla bu yaşa kadar iletişimim olmadı hiç 0 0 Yorumla
Merolipaa Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 72% +1 yıl Bence küçük yaştan iletişim kurmaya çalışılmalı 0 0 Yorumla
banadadededediler Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 30% +1 yıl Allah başımızdan eksik etmesin 0 0 Yorumla
bulut3478 Takip Et Xper 7 Yaş: 42 , eic 46% +1 yıl bol bol zaman gecirmeli sohbetler edilmeli 0 0 Yorumla
Görüncekadamlar Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 43% +1 yıl Küçük yaşta o diyolog kurulmalı sonra zor oluyor 0 0 Yorumla
Suinciside Takip Et Xper 4 Yaş: 33 , eic 43% +1 yıl Oyun oynamalı konuşmalı kaliteli vakit geçirmeli 0 0 Yorumla
Umut_denizi Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 55% +1 yıl Baba sevgisi nedir acaba nasıl birşeydir 😔 0 0 Yorumla
staybehind2 Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 70% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 589 cevap paylaştı. çocuk dediğin sakin olucak anca öyle eğitim alır 0 0 Yorumla
Devilcrafty Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 60% +1 yıl Çok başarılı olmuş ellerine sağlık olsun 0 0 Yorumla
TipsizZüğürt Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 353 cevap paylaştı. Oyun oynamalı vakit geçirmeli 0 0 Yorumla
babyface06 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 30% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bizde baba kalmadı ya kırıcı. 0 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Lipton çay ve soğuk çayın lider markası 0 0 Yorumla
Gızlı-----_--üye Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 50% +1 yıl Arkadaş gibi olmalı dinlemeli, anlamali 0 0 Yorumla
uomoitaliano Takip Et Master Yaş: 29 , eic 61% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. lipton içmedende konuşabilirler bu konuda kesiniz 0 0 Yorumla
tecrubebılgı Takip Et Xper 7 Yaş: 45 , eic 70% +1 yıl Telefonu tableti evden atın sorun çözülür. 0 0 Yorumla
muratby Takip Et Master Yaş: 40 , eic 34% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Çay ismarlayan olsada içsek 😀 0 0 Yorumla
konuşanvakvak Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl Baba babadır. Baba gibi yar ana gibi diyar olmaz. 0 0 Yorumla
LaStCaCa Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 72% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 431 cevap paylaştı. Eline sağlık ama kaçak çay gibisi yok 0 0 Yorumla
itfaiyefinizsv Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Bol bol harçlık verılmelı ve degerlendirilmeli 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
327Cevap
Çocuğunun yaşına göre empati yapmalı
İçten olması ve sevdiğini belli etmeli
En iyisi Lipton tabiki her zaman.
İletişim kurmalı güzel konuşmalı
Teşekkürler güzel yazı olmuş
Kafalarına göre takılmalı
susmalıyız. dinlemeliyiz.
Bi lipton çay ile iş tamam
Aramak gerekiyorSevdiğini söylemek hissettirmek
Vakit geçirin vakit bol bol kaynasın
teşekkürler güzel olmuş gerçektende
Çok güzel bir bence olmuş teşekkürler.
Manevi olarak destek tabii ki
Bol bol konuşmalı oyun oynamalı
Çay içip sohbet etmeli doya doya
Anneler o benim çocuğum dememeli mesela..🙂
Lipton alıp içmesi gerekir bence.
Biz yapiyoruz oglumla no problem
Benim babamla bu yaşa kadar iletişimim olmadı hiç
Küçük yaşta iletişim kurulmalı. Saygı sevgi bilinmeli
Bence küçük yaştan iletişim kurmaya çalışılmalı
Psikolojik eğitim alabilirler
Allah başımızdan eksik etmesin
bol bol zaman gecirmeli sohbetler edilmeli
Daha fazla zaman gecirmek
Konuşmalılar falan mesela 😅
Mekanın cennet olsun baba
Eğitimli olmaları lazım önce
Aynen öyle konuşmalıyız konuşmalıyız
Çok güzel bir yazı teşekkür ederim
Babalar günün kutlu olsın
👍🏻 Kesinlikle 👌🏻 katılıyorum
Küçük yaşta o diyolog kurulmalı sonra zor oluyor
Oyun oynamalı konuşmalı kaliteli vakit geçirmeli
Bilgiler için teşekkürler 👍
Baba sevgisi nedir acaba nasıl birşeydir 😔
Tebrikler çok açıklayıcı olmuş
Hiç öyle bir şansım olmadı...
çocuk dediğin sakin olucak anca öyle eğitim alır
Çok başarılı olmuş ellerine sağlık olsun
Oyun oynamalı vakit geçirmeli
Cok iyi bir bence olmuş..
Bizde baba kalmadı ya kırıcı.
Lipton çay ve soğuk çayın lider markası
Arkadaş gibi olmalı dinlemeli, anlamali
Empati kurarak konuşmalı bence
lipton içmedende konuşabilirler bu konuda kesiniz
Hiç anlamam bu işlerden, babam hep uzak kaldığı için galiba
Telefonu tableti evden atın sorun çözülür.
Bence oldukça kaliteli olmuş
Çay ismarlayan olsada içsek 😀
Her şeyin başı empati kurmak abi
Baba babadır. Baba gibi yar ana gibi diyar olmaz.
Eline sağlık ama kaçak çay gibisi yok
Çay yapılmalı ve sessiz olunmalı 😅
Birbirlerini bilerek konuşmalılar
Türk erkekleri ne bilmiş baba olmayı
Çay varsa iletişimde vardır :D
maalesef artık. iletisim. kuramiyorum
Bol bol harçlık verılmelı ve degerlendirilmeli