Aile & Toplum Babalarımızla #KonuşalımArtık! Babalar ve çocuklar daha kaliteli iletişim kurmak için neler yapmalı? (Sayfa 6) Lipton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2328 Babalarımızla #KonuşalımArtık! Babalar ve çocuklar daha kaliteli iletişim kurmak için neler yapmalı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
greenblue53 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Ortak uğraşılar edinmeli. Birlikte spor yapmalı bisiklet sürmeli vs. 0 0 Yorumla
melihbey5 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl İki taraf ortak bir noktada anlaşmaya varmalı, her şey tatlı bir dille çocuğa anlatılmalı. 0 0 Yorumla
Mutlufakatdepresif Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl İki taraf ortak bir noktada anlaşmaya varmalı, her şey tatlı bir dille çocuğa anlatılmalı. 0 0 Yorumla
harunbayram07 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Çok iyi bişey bence allah babası olmayanlara yardım etsin zor 0 0 Yorumla
PanzerrAdam Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Saygı önemli... Sonra sı zaten kendiliğinden geliyor 0 0 Yorumla
bentalya Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Hmm bence babada çocukta birbirlerine saygılı davranmalı. 0 0 Yorumla
acikfikirli Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Çok doğru malesef böyle oluyor iletişim konusunda adım atmamak engel oluyor 0 0 Yorumla
uye3389 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Guzel yazi eline sağlik Birbirlerini anlamalı ve saygı çerçevesinde konuşmalı 0 0 Yorumla
Merviskoooocummm Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl Hepimizin babasi pek samimi davranamiyor. Bence ilk adimlari biz atmaliyiz 0 0 Yorumla
Şevvalxqq Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Birbirlerini anlamalı ve saygı çerçevesinde konuşmalı 0 0 Yorumla
Paradise8 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl babam benimle ilgileniyor bende onu seviyorum halime şükrediyorum 0 0 Yorumla
Sekskocu_123 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Her şekilde bir arkadaşıymış gibi davranmalı çocuğuna... 0 0 Yorumla
peros12 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl İlk başta birbirlerini dinlemeleri gerekir sonrası ztn gelir. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Babalar iletişimden önce sahip çıkmalı... hâl hatır sormalı, en ufak derdinde yanında olmalı. her insan baba olamıyor maalesef... 🙂 0 0 Yorumla
Sedaaaaq Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 30% +1 yıl Çocukluktan gelen bi sevgi herşeyi düzeltir 1 0 Yorumla
sılaa343 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 40% +1 yıl iyi dinlemeliler valla seslerini yükseltmesinler 1 0 Yorumla
PaTRoNN2020 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 93% +1 yıl Güzel reklam olmuş ☺ dahada renklendirlebilinir 0 0 Yorumla
selverbakir10 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl Çay severlerin tercihi lipton çaylar 0 0 Yorumla
sliderbaby Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 41% +1 yıl lipton eşliğinde muhabbet etmeli bence 😅 0 0 Yorumla
Simple_man30 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 64% +1 yıl Henüz Baba olmadım ama çay konusunda mahirsiniz 0 0 Yorumla
Business07 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 46% +1 yıl Konuşmaya gerek yok, Lipton iç ohh de 😄 0 0 Yorumla
MachineS_ Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 47% +1 yıl Güzel bilgiler gibi duruyor teşekkürler 0 0 Yorumla
serimiyy Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bence oturup sohbet etmeyi bilmeli 0 0 Yorumla
Erhan092020 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 83% +1 yıl Bol bol vakit ayırmalı değer vermeli 0 0 Yorumla
Mrengineerac Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 76% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 934 cevap paylaştı. Arkadaş gibi olunması yeterli bence 0 0 Yorumla
Black1710 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bir arkadaş gibi yaklaşmalılar çocuklarına 0 0 Yorumla
yanlızcicekkardelen Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 94% +1 yıl Güzel paylaşım teşekkürler 🙏 0 0 Yorumla
Sonkalankıl Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 36% +1 yıl İnsan olsun yeter şuanlık benim için 0 0 Yorumla
lArmin Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl küçükken çok konuşurdukta şimdi öyle değil 0 0 Yorumla
SIRIUS__ Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 43% +1 yıl Birbirleriyle beraber daha fazla vakit geçirmeli 0 0 Yorumla
Abzaham Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 477 cevap paylaştı. Beraber ortak aktivite yapabilirler 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
327Cevap
Ortak uğraşılar edinmeli. Birlikte spor yapmalı bisiklet sürmeli vs.
İki taraf ortak bir noktada anlaşmaya varmalı, her şey tatlı bir dille çocuğa anlatılmalı.
İki taraf ortak bir noktada anlaşmaya varmalı, her şey tatlı bir dille çocuğa anlatılmalı.
Çok iyi bişey bence allah babası olmayanlara yardım etsin zor
Saygı önemli... Sonra sı zaten kendiliğinden geliyor
Hmm bence babada çocukta birbirlerine saygılı davranmalı.
Çok doğru malesef böyle oluyor iletişim konusunda adım atmamak engel oluyor
Guzel yazi eline sağlik Birbirlerini anlamalı ve saygı çerçevesinde konuşmalı
Hepimizin babasi pek samimi davranamiyor. Bence ilk adimlari biz atmaliyiz
Birbirlerini anlamalı ve saygı çerçevesinde konuşmalı
babam benimle ilgileniyor bende onu seviyorum halime şükrediyorum
Her şekilde bir arkadaşıymış gibi davranmalı çocuğuna...
İlk başta birbirlerini dinlemeleri gerekir sonrası ztn gelir.
Baskıcı olmamalı daha çok çözüm odaklı sohbet etmeli
babam öldüğü için net birşey söyleyemeyeceğim maalesef
Tüm babaların ve baba adaylarının babalar günü kutlu olsun
Babalar iletişimden önce sahip çıkmalı... hâl hatır sormalı, en ufak derdinde yanında olmalı. her insan baba olamıyor maalesef... 🙂
Çocukluktan gelen bi sevgi herşeyi düzeltir
Saygı ve sevgi olduktan sonra bence herşeu hallolur
iyi dinlemeliler valla seslerini yükseltmesinler
Benim babam hiç olmadı...
baba olmak güzel duygu olurdu
Ülke çalışma saatleri azaltılmalı
Çay her sorunu çözer bence :D
Güzel reklam olmuş ☺ dahada renklendirlebilinir
😸😸😸😸😸 babalar iyiki var
Çay severlerin tercihi lipton çaylar
Ortak alan kullanımını arttırmalı
Beraber aktivite yapmak kesinlikle
Ver ordan bir Lipton banaaaa
lipton eşliğinde muhabbet etmeli bence 😅
Onlarla empati kurup anlamalı.
Babaların daha anlayışlı farklı fikirlere açık olması gerekiyor
Beraber vakit geçirmek iyi gelir
Çoğunu sevgi saygı ilgi ile karşılamalı
teşekkürler güzel bi yazı👍🏻
Beraber sık sık vakit geçirilmeli
Henüz Baba olmadım ama çay konusunda mahirsiniz
Eline sağlık güzel bence Olmuş
Konuşmaya gerek yok, Lipton iç ohh de 😄
Daha iyi iletisim kurmali gercekten
Güzel bilgiler gibi duruyor teşekkürler
Babalar hiç bir şeyi haketmiyor
Birlikte aktivite geçirmeli
Birlikte vakit harcamalı spor vs
Bence oturup sohbet etmeyi bilmeli
Bol bol vakit ayırmalı değer vermeli
Arkadaş gibi olunması yeterli bence
Bir arkadaş gibi yaklaşmalılar çocuklarına
Hediye almali zaman gecirmeli
Lipton içmeli tabi lipton önemli
Güzel paylaşım teşekkürler 🙏
İnsan olsun yeter şuanlık benim için
küçükken çok konuşurdukta şimdi öyle değil
Birbirleriyle beraber daha fazla vakit geçirmeli
sevgi iletişim şefkat olabilir
Tşkler bilgiler içinnnnnnnn
Babalar babalar, kızlarının ilk aşkı
Valla babanın bir gölgesi yetiyor be🤭
Beraber ortak aktivite yapabilirler