Birlikte Çay içmeli diyorum, kitap okumalı film izlemeli.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Baba olmak hem arkadaş hem ne olursa olsun çocuğunu sevecek koruyacak insanlar olmalı bu yüzden babalarınızı sevin Siz babalar da çocuklarınıza şevkatli davranın Lütfen
Babalara hep sert olma görevi yüklenmiş bugüne kadar. Ah ne kadar yanlış
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Baban kızar, baban geliyor hatta belki de baban döver gibi korkutmalar kullanılmamalı çocuğun babasıyla arasında mesafe oluşmasına neden oluyorBabalar da çok sever kıyamaz anneler gibi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
327Cevap
Arkadaşca davranılmalı baba ogul ya da kız degılde 2 arkadas gbı olmalı
Maşallah babası olan olmayan çocuk sahibi olan olmayan herkesin babalar günü kutlu olsun.
En basiti iki yetişkin konuşuyormuş hissiyatı vermek
Çaylar hazırsa babalarımızla konuşalım artık lipton
Çok linç yiyeceğim belki ama ben bir çocuğun babaya maddiyat dışında ihtiyacı olduğunu sanmıyorum
Birlikte Çay içmeli diyorum, kitap okumalı film izlemeli.
Baba olmak hem arkadaş hem ne olursa olsun çocuğunu sevecek koruyacak insanlar olmalı bu yüzden babalarınızı sevin
Siz babalar da çocuklarınıza şevkatli davranın Lütfen
Baba rolu cok önemli arkadascil olmali yerine göre babalik
Her anı ayrı ayrı değerlendirmeli herşeyi konuşabilmeli ve yeri geldiğinde arkadaş olabilmeli
Söyliyecegi sözlerden korkarım çünkü babamın dediği şeyler beni çok kırar
2 yasindan itibaren baba hareketlerine dikkat etmeli cocuk ne gorurse ona yapmaya basliyor
Vakit gecirmeli babalar cocuklarıyla kı o bağ büyüsün
Babaĺar anlayışlı olmalı. Her durumda arkalarında olduğunu belli etmeli.
Tesekkurler lipton sen olmasan iletisim nedir bilmicektik
Beraber vakit geçirmeli. Çocugun egilimi ufakken verilmeli
Sürekli birlikte aktivite yapıp hani birbirine daha arkadaş davranmalı baba çocuk gibi olmalı
Çay demleyip balkonda dertleşmek hele babanla olduğunda
Doğru iletişim için en önemlisi nazik ve anlayışlı olmak
babamla hiç bir sohbetimiz yok bu da çok büyük bir yara tabiki bunun için nefrette doğuyor
Lipton firması çok güzel bir soru sormuş ben de görüşümü belirtmeden edemedim.
Cok saglikli bir iletisim en onemlisi... tum babalar lutfen cocuklarinizla iketisim kurun
İşlerine ayırdıkları zamanı çocuklarına ayırmıyorlar
Beraber vakit geçirmeli film, oyun, yürüyüş gibi aktiviteler yapabilirler
bu sosyal medya çıkalı insanlar konuşmayı da unuttu
Top alıp top oynamalı ip alıp ip atlanmalı tebeşir alıp sek sek çizmeli
Telefonlar yok edilmeli. Babalar ve çocuklar anca o zaman görusup birşeyler paylaşıyor
Arşdaş gibi olmalı çocuğuyla beraber bir şeyler yapmalı
Beraber lunaparka alışverişi veya güzel bir aile yemeği 💟
yetiştirildikleri dönemle yetiştirdikleri dönem aynı dönem değil sadece bunu bilseler yeter
Bi arkadaş gibi olmali alip konuşmali her konuyu beraber vakit geçirmeli
Birlikte daha çok zaman geçirmeli mesela sahilde güzel bir gezinti ya da sinema
İşden güçten biraz kafayı kaldırıp daha fazla vakit geçirmeliler
Vakit geçirmeli güzel ilgi göstermeli sevgisini göstermeli
Bir baba çocuklarını başkaları ile kıyaslamamalı ve kendi zamanı ile değerlendirmemeli
Benim babam sorumsuzun birisi. Iş dışında konuşmuyoruz pek zaten
Oturup Konuşmali ve Özellikle Freud Aile Ve Çocuk Psikolojisi Kitabını Okumalı
Tartışsa bile tüm sorunları çözüp her şeyi anlatıp bitirmeli sonra rahatlanacak ve iyi hissettirecek
Babalar daha samimi davranmalı çocuk onunla konuşacağı zaman ezilip büzülmemeli
Babalar en önce sevgilerini belli etmesi lazım sonra da çocuğunun her anında yanında olacak
İlişki konuları ya da eski anılar anlattıkları zaman iletişim iyi oluyor
Bu hayatta herseyi onlar için yaparken zaman jarcamasak ona ne anlamı olur ki
Yaşına hürmeten saygı gösterip düzgün bir ilişki kurulmalı
Her şeyden önce düzgün bir iletişim kurmalı anlayış göstermeli
Birlikte zaman gecirmeli etkinlik falan yapmalı birlikte mac oynak gibi şeyler yapılmalı
Birlikte sevdiğimiz aktiviteleri yapabiliriz bence.
Özel bağ oluşması için nezaket olmalı baba ile çocuk arasında
birlikte vakit geçirmek kolay fakat babaların bu zamanın gençlerini anlaması lazım
Birlikte vakit geçirmeli örneğin en basiti maliyeti düşük yürüyüş piknik 💕
Çayımı liptonla demledim ve babamla konuşmaya başladım 😊
Babalara hep sert olma görevi yüklenmiş bugüne kadar. Ah ne kadar yanlış
Baban kızar, baban geliyor hatta belki de baban döver gibi korkutmalar kullanılmamalı çocuğun babasıyla arasında mesafe oluşmasına neden oluyorBabalar da çok sever kıyamaz anneler gibi
Herşeyden önce bi baba olması gerek oda bende yok 🥺
Sorunları çay demleyerek çözmek en iyisidir. Altta ki yoruma katılıyorum.
çoğu baba çocuğu ile konuşmuyor bile ilk iletişim bence ya :)
lipton çay içmeli bence böylece iletişim saglanmalı
Katı olmadıkları sürece her türlü konuşabilirler çocukların çok çekinmemesi lazım.
Gerçekten hassas bi konu. Özellikle babaların dikkat etmesi lazım
Baba cocuguna , cocuk babasina deger va saygı gostermeli
Babalarıyla iyi anlaşabilenleri anlayamıyorum nasıl oluyo bu?
babam benim... her şeyim, ilk aşkım, en büyük destekçim, sol yanım, iyi. ki varsın babam 💕