@adımsevimli sevgilim yok olmasını düşünmüyorum da ama evlilikle ilgili bir durumda nasıl konuşurum bilmiyorum onun tutumuna bağlı baktım o fazla rahat belki ben de öyle konuşurum
Babalarımız bizim görünmez dagimiz varlığı yeter şu yalan dünyada hiçbir şey bir kalp kırmaya değmez helede bu babamizsa kimseyi babasız bırakmasın rabbim 🙏
Babalar çocuklarınla geçirebilecek güzel vakit ayırmalı, onlarida birer birey yerine koyarak hobilerinde destek olmali mesela, övmek sevmek gurur duymak dan cekinmiycekler, yok şımarık olur yoksa düşüncesi kalkmali
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bir kızın en sevdiği erkek babasıdır. Umarım bir gün kendinden fazla beni seversin. Bana doğru düzgün babalık yapmasan da ben seni hep seveceğim.
Babalığı para verip ona kaliteli hayat sunmak olarak görmek yerine onunla konuşabilmeyi bir şey olduğunda bunu arkadaşlarına değil gelip babasına anlatacak güveni vermeli Böyle olursa baba Çocuğunu daha iyi korur...
Ah keşke babam beni sevse de ben onunla 1 kere bile olsa oyun oynasam.. hayatımda hiç onunla oyun oynamadım hiç ondan umut beklemedim çünkü beni azarlayıp duruyor durup durduk yere artık bıkmaya başlamıştım doğrusu
Daha çok vakit geçirin diye bir yazı okudum ekonomik açıdan tam olarak her zaman böyle olduğunu görmedim ama her zaman her konuyu babamla konuşabiliyor oldum cekinmedim açık açık herşeyi soylebilme imkanı veren babama teşekkür ederim
Direk konuşmaya çalışmak yerine ilk önce ona değer verdiğini hissettirsin güven versin ki onunla çocuğu konuşmaya çekinmesin ardindan aralarındaki bağı arkadas gibi sürdürürse çocuğu zaten onunla sürekli konuşur
Birlikte bir yerlere gitmek gerek örneğin birlikte bir çay kahve içmek gibi sinema salonları açılınca film izlemek tiyatroya gitmek gibi biz babamla bu aktiviteleri hep yaparız arkadaş gibiyizdir babamla
benim babam sevgisini pek göstermez aslında , bana gülümseyerek izler bazen durduk yere gelir başımdan öper babamla ilişkim böyle , onunla yaptığım tek aktivite tennis maçı yapmaktı. tek temennim iyileşmen varsın bana kötü ol ama iyileş baba
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Konuşma tarzı her iki taraf için de. Birlikte oyun oynama, kitap okuma, gezme gibi aktiviteler olabilir.
Babalar sadece çocuklarını biraz daha dinlemeli ve onları biraz olsun adam yerine koymalı, kaç yaşında olursa olsunlar sen çocuksun karışma dememeliler.
Bu tarz günleri pek sevmem çünkü dünya hiçbir zaman adil olmamıştır. Babaları anneleri olmayan milyonlar var ve insan babasının değerini anlaması için özellikle bir güne ihtiyaç duyuyorsa vay haline.
Evet anne ve babanın çocuklarıyla iletişimi çok önemlidir. Ortak birşey yapmaları ve çocuğa herhangi bir konuda fikirlerini sorup önemli hissetirmeleri aralarındaki bağı kuvvetlendirecektir.
Bence evlenmeden önce hem erkeklere hem de kadınlara evlilik hakkında eğitim verilmeli tam anlamıyla. Hatta liseden sonra eğitim müfredatına zorunlu ders olarak eklenmeli.
bence babalar cocuklarini guvende hissettirip onlara saglikli ve guvenebilecekleri biri oldugunu gostermeli, onu yaptiktan sonra zaten cocugun sana acilmasi kolay
Babamla genellikle şöyle iletişim kurabiliyorum bir dizi izlerken onun hakkında konuşuyoruz ve onun hakkında şakalar yapıp gülüyoruz yani genel olarak bişi izlediğimizde
Ürkütücü veya sinirli olmasin kiziyla veya ogluyla iyi bi sekilde samiimi sekilde sosyal sorular sorsun veya annenle böyle iliskimiz oldu iliskinizi bize anlatabilirsiniz falan
Babalar kızlarına daha olumlu daha candan yaklaşarak sanki onlarla arkadaşmış gibi ilişkiler kurarak onları yargılamadan dinlemeyi bilerek daha etkili iletişim kurabilirler
Önce iletişim kurabilmeli sonra dertlerini anlamalı ve empati kurmalı. daha sonra çözüm için adım atmalı. bu süreçlerin sağlıklı işleyebilmesi için küçüklükten itibaren yapmalı. iş işten geçiyo yoksa.
Babamla iletişim kurmuyorum genelde çünkü ya kavga ederiz ya da her zaman ki gibii reddeder çünkü babam beni hiç istemedi bu yüzden bir baba kız ilişkimiz yok
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bazıları ne yaparsa yapsın olmuyo işte. Herşeyi deneyip halledemeyenler ne yapmalı
Birbirlerini görmemeli. Jenerasyon çakışması kaçınılmaz. Aradaki bağ çoğunlukla saygıya dayalı ve kan bağı. Babayla ne konuşulur bilemedim. Okul bitince nasılsın iyi misinden öteye geçilmiyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sorunların görmezden gelinerek aşılamayacağını fark etmelii
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
327Cevap
Babalarin cocuklariyla arkadas gibi olmalari daha saglikli olur tabiki sinirini ayarlamak gerekir
Bu kaliteli makale için çok teşekkürler Lipton Ailesi seviliyorsunuz
Kesinlik ile baba çocuk ilişkisi yerine ciddi iki arkadaş gibi olması gerekir kesinlikile
İletişim kurmalı ve bence hiç bir şeyi nasıl annesinden gizlemiyorsa babasından da gizlememeli
Baba çocuğunu sevmeli değer vermeli onun arkadaşı gibi olmalı
Baba bir evin direğidir. Allah onları başımızdan eksik etmesin.
Azıcık güler yüz.
İletişim kendiliğinden gelişir.
Babalar yeri gelince cocuğa anne şevkatiyle yaklaşmalı
Kendi kafasindaki şeyleri değil evladının dediklerini de dinleyip öyle kararlar verebilmeli
Soğuk çay ikram edilmeli ve sohbet edilmeli Lipton candır gerisi yalandır
.
Kaybedeli 20 yılı aştı.
Keşke sağ olsaydı da konuşsaydık.
😞😞😞
.
Babalar çocuklarına bugün nasılsın diye sormalı bence.
Babamın ve diğer tüm babaların baba olmayı bekleyen herkesin babalar günü kutlu olsun
Zamane çocuklarını çok simarmadiniz mi artık büyük küçük saygı sevgi bilmiyorlar
Hayatta olan ve olmayan tüm babaların babalar günü kutlu olsun 💓🤗
Ben babamla daha iyi konuşurum. Sevgi saygı ve anlayış çok önemli bence.
ben nedense çay içmeyi sevmiyorum hiç icmesem de canım istemez
Benim tontik babam allahım ona uzun omurler versin tüm babalarimiza
Babalık duygusunu anca nasip olursa anlıyanilirim 🎭
Birbirlerini anlamalı ve saygı çerçevesinde konuşmalı
Bence aynı şeylerle ilgilenin. Mesela siz de vakit buldukça onunla oyun oynayın.
Bence baba tarafını dinlememeli baba taraf tamamen ordan uzak olmalı.
İnsan olmak ve insan gibi düşünebilmek büyük bir ihtiyaç..
Çok sevdiğinizde tüm sorunlar kendiliğinden çözlüyor
ben balık tutmayı seviyorum, o yüzden balık tutmaya gitmek isterim babamla.
Bol bol okumalı her iki tarafta ve her ikide bir para para dememeli
Lipton icetea içerken daha başka hangi Lipton ürünlerini kullanacaklarını tartışsınlar
Bu sorun bendede var babayla bir turlu iletisim kuramiyorum
Bence babalık bir insani dunyaya getirmekle olunacak bir sey degil!
Gercekten babalik yapanlarin babalar gunu kutlu olsun!
Konuşacak bir şeyimiz yok ve aramızda hep bir mesafe var oldum olası da böyleydi babamı çok severim ama çok muhabbetimiz olmaz biraz da utanıyorym
Sevgilin falan olsa
@adımsevimli sevgilim yok olmasını düşünmüyorum da ama evlilikle ilgili bir durumda nasıl konuşurum bilmiyorum onun tutumuna bağlı baktım o fazla rahat belki ben de öyle konuşurum
Keske babam hayatta olsaydı da bütün derdimi sıkıntımı anlatsaydım ona. Babanızın anneninizin kıymetini bilin. Gittiklerinde daha çok özlüyor insan.
Babalar daha çok sevgisini belli etmeli. Onunla konuşmaya cesaret edebilecek güveni vermeli.
Babalarımız bizim görünmez dagimiz varlığı yeter şu yalan dünyada hiçbir şey bir kalp kırmaya değmez helede bu babamizsa kimseyi babasız bırakmasın rabbim 🙏
Babalar çocuklarınla geçirebilecek güzel vakit ayırmalı, onlarida birer birey yerine koyarak hobilerinde destek olmali mesela, övmek sevmek gurur duymak dan cekinmiycekler, yok şımarık olur yoksa düşüncesi kalkmali
Bir kızın en sevdiği erkek babasıdır. Umarım bir gün kendinden fazla beni seversin. Bana doğru düzgün babalık yapmasan da ben seni hep seveceğim.
Babalığı para verip ona kaliteli hayat sunmak olarak görmek yerine onunla konuşabilmeyi bir şey olduğunda bunu arkadaşlarına değil gelip babasına anlatacak güveni vermeli Böyle olursa baba Çocuğunu daha iyi korur...
Ah keşke babam beni sevse de ben onunla 1 kere bile olsa oyun oynasam.. hayatımda hiç onunla oyun oynamadım hiç ondan umut beklemedim çünkü beni azarlayıp duruyor durup durduk yere artık bıkmaya başlamıştım doğrusu
Daha çok vakit geçirin diye bir yazı okudum ekonomik açıdan tam olarak her zaman böyle olduğunu görmedim ama her zaman her konuyu babamla konuşabiliyor oldum cekinmedim açık açık herşeyi soylebilme imkanı veren babama teşekkür ederim
Telefonlar ve tabletler veya kısacası elektronik eşyalar ortadan kaldırılmalı
Baba sevgisi görmeyenler izleyince nasıl hissediyorlar acaba
Direk konuşmaya çalışmak yerine ilk önce ona değer verdiğini hissettirsin güven versin ki onunla çocuğu konuşmaya çekinmesin ardindan aralarındaki bağı arkadas gibi sürdürürse çocuğu zaten onunla sürekli konuşur
Birlikte bir yerlere gitmek gerek örneğin birlikte bir çay kahve içmek gibi sinema salonları açılınca film izlemek tiyatroya gitmek gibi biz babamla bu aktiviteleri hep yaparız arkadaş gibiyizdir babamla
benim babam sevgisini pek göstermez aslında , bana gülümseyerek izler bazen durduk yere gelir başımdan öper
babamla ilişkim böyle , onunla yaptığım tek aktivite tennis maçı yapmaktı. tek temennim iyileşmen varsın bana kötü ol ama iyileş baba
Konuşma tarzı her iki taraf için de. Birlikte oyun oynama, kitap okuma, gezme gibi aktiviteler olabilir.
Babalar her zaman her şeyi konuşabileceğiniz insanlar değiller. Yine var olsunlar
Teknolojiden uzak kalmalı beraber vakit geçirmeliler resim çizmek tatile gitmek spor yapmak daha bir çok aktivite 😊
Ayrıca piyano çalmak ta olabilir. 🎹😎👍
Babalar sadece çocuklarını biraz daha dinlemeli ve onları biraz olsun adam yerine koymalı, kaç yaşında olursa olsunlar sen çocuksun karışma dememeliler.
Bu tarz günleri pek sevmem çünkü dünya hiçbir zaman adil olmamıştır. Babaları anneleri olmayan milyonlar var ve insan babasının değerini anlaması için özellikle bir güne ihtiyaç duyuyorsa vay haline.
benim babam çok fedakar ve çok iyi bu iyiliği yüzünden hep üzülüyor.
Evet anne ve babanın çocuklarıyla iletişimi çok önemlidir. Ortak birşey yapmaları ve çocuğa herhangi bir konuda fikirlerini sorup önemli hissetirmeleri aralarındaki bağı kuvvetlendirecektir.
Bence evlenmeden önce hem erkeklere hem de kadınlara evlilik hakkında eğitim verilmeli tam anlamıyla. Hatta liseden sonra eğitim müfredatına zorunlu ders olarak eklenmeli.
bence babalar cocuklarini guvende hissettirip onlara saglikli ve guvenebilecekleri biri oldugunu gostermeli, onu yaptiktan sonra zaten cocugun sana acilmasi kolay
Babamla genellikle şöyle iletişim kurabiliyorum bir dizi izlerken onun hakkında konuşuyoruz ve onun hakkında şakalar yapıp gülüyoruz yani genel olarak bişi izlediğimizde
Ürkütücü veya sinirli olmasin kiziyla veya ogluyla iyi bi sekilde samiimi sekilde sosyal sorular sorsun veya annenle böyle iliskimiz oldu iliskinizi bize anlatabilirsiniz falan
Babalar kızlarına daha olumlu daha candan yaklaşarak sanki onlarla arkadaşmış gibi ilişkiler kurarak onları yargılamadan dinlemeyi bilerek daha etkili iletişim kurabilirler
Önce iletişim kurabilmeli sonra dertlerini anlamalı ve empati kurmalı. daha sonra çözüm için adım atmalı. bu süreçlerin sağlıklı işleyebilmesi için küçüklükten itibaren yapmalı. iş işten geçiyo yoksa.
Babamla iletişim kurmuyorum genelde çünkü ya kavga ederiz ya da her zaman ki gibii reddeder çünkü babam beni hiç istemedi bu yüzden bir baba kız ilişkimiz yok
Bazıları ne yaparsa yapsın olmuyo işte. Herşeyi deneyip halledemeyenler ne yapmalı
Birbirlerini görmemeli. Jenerasyon çakışması kaçınılmaz. Aradaki bağ çoğunlukla saygıya dayalı ve kan bağı. Babayla ne konuşulur bilemedim. Okul bitince nasılsın iyi misinden öteye geçilmiyor.
Sorunların görmezden gelinerek aşılamayacağını fark etmelii