Aslında en büyük sorun çoğu babanın sevgisini içinde yaşıyor olması. Kızına ya da oğluna seni çok seviyorum demekten doya soya öpmekten güzel sözler söylemekten kaçınmak çocukları babalardan uzaklaştırıyor. babaya saygı elbette çok önemli ancak bu sert davranılarak ya da sevgiyi saklayarak olacak bir iş değil
Babama çok kızardım eskiden. Dedikleri bana anlamsız gelirdi hep. Kafamın dikine giderdim. Kemdi bildiğimi olurdum hep. Büyüyünce anladım ki Babam aslında hep haklıymış❤
Ortak ilgi alanları oluşturmalı, etkinlikklere, aktivitelere katılmalı bence. Hafta sonu maç izlemekte olabilir bu ya da satranç turnuvasına götürmek ile de olabilir.
Babam babasını hiç görmemiş o sevgiyi bilmiyor bizede hiç hissetmedi babama sarılmak isterdim söyle sımsıkı ama yaklaşamadım he içimde kaldı umarım kendi çocuklarıma iyi bir iletişim kurarım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim babam insan olmayı öğrense kâfi. Öküzlüğünden bıktım. Şiddet görüyorum çocukluğumdan beri ve bigün ondan uzağa gitmek istiyorum
Baskıcı olmamalı, çocuğun sevdiği ilgi alanı olan şeyleri ortak plan içinde yapması bile yeter
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
babamı asla affetmeyeceğim… bencilliği yüzünden bizi hiç anlamak dinlemek istemedi. hep itti soğuttu kendinden. çocuklarınızla arkadaş olun. onları hep dinleyin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
327Cevap
Aslında en büyük sorun çoğu babanın sevgisini içinde yaşıyor olması. Kızına ya da oğluna seni çok seviyorum demekten doya soya öpmekten güzel sözler söylemekten kaçınmak çocukları babalardan uzaklaştırıyor. babaya saygı elbette çok önemli ancak bu sert davranılarak ya da sevgiyi saklayarak olacak bir iş değil
Babama çok kızardım eskiden. Dedikleri bana anlamsız gelirdi hep. Kafamın dikine giderdim. Kemdi bildiğimi olurdum hep. Büyüyünce anladım ki Babam aslında hep haklıymış❤
Ortak ilgi alanları oluşturmalı, etkinlikklere, aktivitelere katılmalı bence. Hafta sonu maç izlemekte olabilir bu ya da satranç turnuvasına götürmek ile de olabilir.
Benim babamın bı elinde çay bı elind telfn hiç asla muhabbet yok kesinlikle soru sorarsan cevap verir o kadr
Görmezden gelmesinler, sevsinler, ilgilensinler, sahip çıksınlar, her akşam gün içinde neler yaptığını sorsunlar harika bir iletişim olur
Yarın babalar günü ve benim babam hayata değil mezarına gidebilme şansım yok ama Allah mekanıni cennet eylesin
Ailenin iletişim şekli çok önemli öncelikle onu göz önünde bulundurulması lazım bence
Ne kaliteli bir bence olmuş, emeğinize sağlık. Tüm babaların babalar günü kutlu olsun.
ailelerimizle adam akıllı iletişim kurmaya başlamamız lazım artık. aynı evde yaşayan yabancılardan farkı kalmamış durumda bence çocu kişi.
Beraber Aktivite Spor Yapabilirsiniz Sorun Olduğu Zaman İki Tane Çay Cafeye Otur Çöz Ama Cafe Olması Gerek Evde Olursa Dayak Yiyebiliyosun
Beraber film izleyebilirler ya da parka gidip konuşabilirler. Kısaca biraz birbirlerine vakit ayırabilirler
Bol bol vakit geçirmeli, etkinliklere katılmali, sinemalara, oyunlara, müzelere, turlara gitmeli. Birlikte kitap okumali, konuşmalı..
Ah ah keşke hayatta olsa da konuşabilsek...
Allah sevdiklerinizle beraber nice mutlu günler görmeyi nasip etsin
Kesinlikle iletişim halinde olmşı özellikle kız çocukları ile lütfen kızlarınızı sevin kollayın sevgiyi başka yerde arattırmayın çakallara yem olmasın
Yanlız baba çocuk niyetler gidilmeli eylenceli aktivite çocukla çok sık konuşmaya çalışmak her konuda fikrini öğrenmek bağı kuvvetlendirecektir
Konuşmaya sevgisini göstermeye çekinmesin. Babayım ağırlık koyucam derken çocukları kendilerinden uzaklaştırmasın.
Babalar belki de kızların hayatındaki en önemli kişilerdir. Çocukluktan beri geleceklerini ve kişiliklerini şekillendirirler.
Mecburi bir birliktelik zamanı ayrilması gerekiyor.. baslqngıçta kalitesiz ve isteksiz olsada bu aktivite zamanla daha iyi bir iletişim aracı oluyor.
Bir babada İlgi olmalı. Anlayış olmalı. Hayatta herşeyi yaşadığında "arkamda babam var bana sahip çıkar" diyebileceğin baba gibi baba olmalı
Hayata karşı olan öfkesini çocuklarından çıkarmayı bıraktığı zaman tüm sorunlar kendiliğinden ortadan kalkacak..
Her şeyden önce arkadaş olunmalı. Çocuk korkmadan başına gelen her şeyi ailesine açıklayabilmeli. Buna baba da dahil !
Daha fazla para kazanmalilarki maaslari fazla olmaliki iste daha az zaman ayirsinlar cocuklara daha fazla
Benim Babam çok Dominant Arkadaş Hayatta Birşey Paylaşamazsın imkanı mümkünatı yok parçalanan sen olursun :)))
Babaların çocukları ile ilgilenmesi ve beraber bir şeyler yapması, Mesela oyun oynaması, çiçek ekmesi, Beraber alışveriş gibi.
Güzel bir bence ellerine sağlık babalar ile iletişim önemli ama maalesef babalara izletemiyoruz bunları
Baba olup da baba olmak konusunda uzaktan yakından ilgisi olmayanlar yüzünden, bu günü kutlamıyorum mesela. Bu da benim görüşümdür..
28 yaşına gelmişim en ihtiyaç duydugum zamanlarda oturup adam gibi konuşmamışız bundan sonra konuşsak ne olacak sanki hiç geregi yok :)
Anneler nasıl davranıyorsa babalar da çocuklarına öyle olmalı sert davranmamali bir derdi olduğunda rahatlıkla anlatabilmek.
Ben gençliğimde bütün sorunlarımı babama anlatırdım. Cok iyi bir baba oldu bana Allah razı olsun❤️
Türkiye de ki uzun ve çok yorucu çalışma saatleri ve şartları yüzünden aile içi sosyallik aktivite vs neredeyse imkansız maalesef 🙄
Baba olmayı hakeden, tüm babaların Babalar Günü Kutlu Olsun. Yazi için teşekkürler.
eh iyi bir babam olmadığı için çok bilemedim ama sevildiğini hissettirmeli
Beyhan Budak'ın düşüncelerini ve konuşmalarını çok beğeniyorum
Babam babasını hiç görmemiş o sevgiyi bilmiyor bizede hiç hissetmedi babama sarılmak isterdim söyle sımsıkı ama yaklaşamadım he içimde kaldı umarım kendi çocuklarıma iyi bir iletişim kurarım
Benim babam insan olmayı öğrense kâfi. Öküzlüğünden bıktım. Şiddet görüyorum çocukluğumdan beri ve bigün ondan uzağa gitmek istiyorum
İşini vs. bahane etmemeli. Yorgunsa bile azıcık da olsa ilgilenmeli.
Yaşam standartlarini yükseltecek iş ve para kazanmasidir.
Birbirleriyle daha çok zaman geçirmeli iletişimi kesmemeliler
4 aydır küs'üm babamla gurur yapıyoruz o da ben de zor
Çay içmek ruhu dinginleştirir rahatlatır sohbet içinde en ideal şey budur bence
Araba sürmesini oğretmeli hem tüyo verir hem aralarındaki bağ guçlenir
Babayla yaş farkı ne kadar az olursa o kadar bağ daha güçlü oluyor
Çaylar hazırsa babalarımızla konuşalım artık Lipton
Baskıcı olmamalı, çocuğun sevdiği ilgi alanı olan şeyleri ortak plan içinde yapması bile yeter
babamı asla affetmeyeceğim… bencilliği yüzünden bizi hiç anlamak dinlemek istemedi. hep itti soğuttu kendinden. çocuklarınızla arkadaş olun. onları hep dinleyin
Babamla o kadar tartışmamıza rağmen yine de birbirimizi çok seviyoruz. Babalar candır.
Sıcak içecek olarak kahve tercih ediyorum, çay çok sevmiyorum.
Arkadaş gibi olmalı babalık yeri geldiğinde destek olmalı ama once bir dinlemeli sorunlari
daha kaliteli iletişim kurmak için hiç iletişim kurmuyorum :D
Babaların biraz daha anlayışlı olması ve destekte bulunması gerekir
Sıcak ve nefis bir lipton ile her şekilde konuşuruz
Konuşulsun tabiki. Anlayış, saygı ve sevgi eksik olmadan olmaz
Daha bebekken kücük yaslarda Baba ilgilensin ki Cocuk baabsinla vakit gecirmeyi sevsin
Babamla aram hiç iyi olmadı. Konuşamayacağım maalesef.
Hersey yerinde olmalı baba babalıgını cocuk cocuklugınu
yol gostermeli bence bir baba, kasıp kısıtlayıcı olmak değil de doğru bir birey olmayı öğretmeli
Bir arada olmalı bence yani kızım annesinde ve bana göstermemek için her şeyi yapıyor 😫
Çocukları bir işe zorlamak yerine ona yalnızca yol gösterin. Kendi düşüp kalkarsa öğrenir ancak.
Kuşak farkı var. İki taraf da birbirini anlamaya çalışmalı.
Baba mı koca mı kaldı artık var sanan kendini kandırıyor