"Kız çocuğu" sahibi olmak güzel mi, kötü mü?

"Kız çocuğu" sahibi olmak güzel mi, kötü mü?

Sahip oluyorsun..
Bakıp büyütüyorsun..
Emek veriyorsun..
Koruyup kolluyorsun..
En az 20-25 yıl emek harcıyorsun..

Sonra hıyarın biri (ben de dahil) gelip elinden alıyor.. Evinden, yuvandan koparıyor..
Kanadını koparıyorlar sanki..
Onca emek boşa gitmiş gibi gelmez mi?

Kız babası olmak zor değil mi?
Kız çocuğu sahibi olmak güzel mi, kötü mü?
#Vesselam
"Kız çocuğu" sahibi olmak güzel mi, kötü mü?
Cevapla