Sahip oluyorsun.. Bakıp büyütüyorsun.. Emek veriyorsun.. Koruyup kolluyorsun.. En az 20-25 yıl emek harcıyorsun..
Sonra hıyarın biri (ben de dahil) gelip elinden alıyor.. Evinden, yuvandan koparıyor.. Kanadını koparıyorlar sanki.. Onca emek boşa gitmiş gibi gelmez mi?
ya niye herkes kız çocuğun ilerde bir adamla evlenip gidecek olmasını kötü bir şey olarak algılamış ki? doğanın kanunu bu 😅 turşusunu mu kuracaksınız. kaldı ki yetişkin bir kadın olacak kendi hayatı eşi dostu olacak ne güzel işte. kız çocuklarına kadınlara sahipli , sahibi olması gerekiyor gibi davranılmamalı
Kız çocuğu sahibi olmak elbette güzeldir. Bu, istisnalar olsa da baba-kız ilişkisinde daha çok fark edilir. Hatta isnistalarda bile kız çocuğu o sıcaklığı hep bekler, ister. Annelerdense babalarıyla daha çok vakit geçirilmesi taraftarıyım. Çünkü biz kız çocukları erkek olarak ilk babamızı tanırız, onunla yaşarız. Bu ilişkiyi hiçbir şekilde kurmayan babalar ya da kızlar vardır ama bu ilişki mutlaka olmalıdır. Babayla olan ilişki gözlemlenerek hayata alınacak kişi tercih edilir. Sonuçta ilk onunla karşılaşırız o baba eğer gerçekten babalık yapıyorsa kız çocuğu sevgiyi onunla ilgilenen ilk erkekte aramayacaktır. Kız çocuğu şiddet görüyorsa ona dokunan ilk erkek elini onu seviyor diye algılamayacaktır. Anne olmak da böyledir ama bu da sanki erkek çocukları için bir deneyimdir. Kız-anne ilişkisi hakkında hissiyat açısından fikrim olmadığı için yorumlayamıyorum ama anne kız ilişkisi de güzelse o kız güzel bir aile ortamındaysa sevgiyi dışarıda aramayacaktır. En azından erkenden olmayacaktır ve yanlış seçimlerde bulunmayacaktır. Eğer iyi bir aile ortamı varsa kız çocuğuna da daha çok güvenileceği için en azından içiniz rahat olabilir. Hem yanlışı tercih etmeyeceği açısından hem de istediğiniz gibi bir kız çocuğu yetiştirmeye çalıştığınız için. Yine de zorluğu vardır sonuçta aile iyi olsa bile çevreden kaynaklı sorunlar oluşabiliyor. Aile her koşulda elinden geleni yapmalıdır. Neyse öyle işte.. Beyler, olur da kız çocuğunuz olursa damadınızda olmasını istediğiniz yönleri artırmaya çalışın veya bir kızla yakınlık kurmak isteyecekseniz aklınıza kızınız olabileceği gelsin.🌙
Babama bakilirsa benim gibi bir kiza sahip oldugu icin cok nasipli ve mutlu 😁🙈❤️🔥
Zorluklari var tabiki..
Hiyarin biri 😂 🥒 bu cidden cok zor.. öyle bi yazmissinki sair gibi.. cok haklisin. Ben baba olsam cok zoruma giderdi tahmin bile edemiyorum birde bunun cinsellik yönü var.. omg 😵💫😵💫😵💫