Bu devirde cocuk yapmak iyi mi yoksa kötü mü?

Bazen cocuk istiyorum ama sadece hayali Güzel. Ben cocuklari sadece kücükken seviyorum bana sevimli geliyorlar büyüdükleri zaman ya da Okula basladiklarinda nefret bile ediyorum cok zor geliyorlar bana. Aglamalari zirlamalari ve sürekli bunu istiyorum sunu istiyorum 🙄🙄 Cocugum olsa bile ilerideki zamanda ve iyi yetistirmeye kalksam bile kücük yasta birgün kendisi hanki yola gittigini karar verecek. Ömrüm boyunca Ben ilgilenicem cünkü „annesiyim“. Kendi kadinligima zaman ayiramicam gibi geliyor. Sevgilim Bir gün cocuk istiyor.. dünya zaten kötülesiyor.. sizce?
Bu devirde cocuk yapmak iyi mi yoksa kötü mü?
Cevapla