Kardeşime olan öfkemi bastıramıyorum şiddetin ne kadar kötü bir şey olduğunu bile bile vuruyorum sonra pişman oluyorum?

kardesim 10 yasinda aramizda 10 yaş var tavırları davranislari ergenligi her şeyi o kadar kötü yaşıyor ki anlatamam resmen dövmek istiyorum dayanamıyorum onun iyiliği için söylediğim her seyi yanlış anlıyor zerre saygısı yok bağıra bağıra söyleniyor ergenlikten ötürü kötü kokuyor terleyince anlıyorum diyorum ki duşa gir 5 6 defa söylememe rağmen kizmadan yapmiyor kötü kokuyorsun dememe rağmen girmiyor ya şaka gibi ödevini yap diyorum her gün ödev yapmak zorunda mıyım diyor yaptığı tek şey bunlar bunun dışında oyun oynuyor bisiklet sürüyor sadece bazen bulaşık yikamasini biraz bir yerleri toparlanmasını istiyorum ki bu o yaştaki çocuklar için basit sorumluluklar bugün dayanamadim en son biraz kolunu sıktım vurdum dediğim gibi çok pişmanım ancak öyle bir şeyler yapıyor ki şimdi bile sürekli ısrar ediyor ağlıyor yapmak istemiyorum diye cinnet geçirmeme az kaldı vurduğum için de çok pişmanım ama ne yapabilirim nasıl yapabilirim bilmiyorum haftalık plan yapalım hafta sonunda istediğini yapalım sinemaya gidelim yemek yiyelim falan diyorum güzellikten de anlamıyor ortaokula geçecek okuması 2. Sınıf çocuk gibi :( çok sinirleniyorum duydukça
Kardeşime olan öfkemi bastıramıyorum şiddetin ne kadar kötü bir şey olduğunu bile bile vuruyorum sonra pişman oluyorum?
Cevapla