Sevdiğiniz ya da sevmediğiniz düşman olduğunuz ya da olmadığınız birine son sözü burdan yazacak olsanız bilseniz ki oda bunu burda okuyacak ne yazar ya da ne söylemek isterdiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Sevdikleriniz sevmedikleriniz dostlarınız düşmanlarınız sizi bekliyor..
Güncellemeler
+1 yıl
🤔🤔🤔🤔
Sevdiğiniz ya da sevmediğiniz düşman olduğunuz ya da olmadığınız birine?
Kız çok güzel latif şirin Hem kitap kurdu hem bir ahu Venüs mü desem Afrodit mi Eli yüzü düzgün bir içim su Elbette ki feminist bir kız Metafiziğe de inanmakta Bir kusuru var yalnız kızın Biraz entel takılmakta Optimist hem de pesimist biraz İdealizmi de savunmakta Teoride desen zehir gibi Pratik dersen sallanmakta Bazen ben humanistim diyor Bazen rasyonalist oluyor Değişik bir #psikoloji Bir felsefe idiotloji
Yarın ne olacak bilemezsin değer veriyorsan savaşcaksın sen yaz kendini küçük düşürmeyecek şekilde oda deger veriyorsa illaki er ya da gec yazacaktır..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Zamanında şarkımı yapmışlar😂
https://www.youtube.com/embed/E4xrmuqfzBcKız çok güzel latif şirin
Hem kitap kurdu hem bir ahu
Venüs mü desem Afrodit mi
Eli yüzü düzgün bir içim su
Elbette ki feminist bir kız
Metafiziğe de inanmakta
Bir kusuru var yalnız kızın
Biraz entel takılmakta
Optimist hem de pesimist biraz
İdealizmi de savunmakta
Teoride desen zehir gibi
Pratik dersen sallanmakta
Bazen ben humanistim diyor
Bazen rasyonalist oluyor
Değişik bir #psikoloji
Bir felsefe idiotloji
Sözler düşmanıma da dostuma da gelsin.
Vayy vayy vayyy harbiden efsane eig değilde efsane secimide olsaymış keşke 👏👏
Efsanede var çsg , sen elleme bi'bot seçer ))
Ahhaha tamam ellemem benim soruma botlar müdahale mi ediyor vay arkadaş 😀😀
Düşmanlarımla işim olmaz it ürür kervan yürür ;)Sevdiğime ise çok sevdiğim bir lakap var o cidden Mono Lisa :)
Zlooommmm gardaşım senin düşmamlarının arabasının tekerini siii... yim emi sana bişey olmasın adamsın 😉 Leonardo da Vinci diyorsun👏
eyvallah reis baş tacısın. Evet o eser harika bir eser ve kalbimde o eser. :)
Zlooo sanatsal yüreğine kurban 👏👏
Sana değer veriyorum
İnşallah hissediyordur😉
Artık benimle konusamayacak ki
Yarın ne olacak bilemezsin değer veriyorsan savaşcaksın sen yaz kendini küçük düşürmeyecek şekilde oda deger veriyorsa illaki er ya da gec yazacaktır..
Of of olaylar çok karışık
Ölüm dışında herşeyin bir oluru vardır ne karışık olaylar gördüm sonucu güzele dönen sen bence kontrollü bir şekilde devam et en son care vazgecmek