Gay birine i* bne demek hakaret midir?

İlla eşcinsel , gay.. vs diye mi ifade etmek gerekir?
Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle gay üyelerin bu konudaki fikrini merak ediyorum.. Size i* bne şeklinde bir ifade tarzı hakaretvari, kırıcı mı oluyor, nasıl hissettiriyor?
Gay birine i* bne demek hakaret midir?
Cevapla