Kadin olmak kotu, aşağılayıcı bir sey mi? Her ne yaparsam yapayim takdir gormuyor. Surekli cinsiyetim ön plana çıkarılıyor. Araba sürüyorum kadin işte. Okuyorum bu bolumu kizlar okur mu? Zevkle bir seyler yapiyorum mesleki olarak erkeginki kabul goruyor. Benim ise olumlu yanlari degil de eksik yonleriyle ilgileniliyor. Işe giriyorum ayni işi yaptigim erkekten düşük maas veriliyor. Birini seviyorum basit, o**pu oluyorum.
Ne yaparsam yapayim hep cinsiyetim öne cikariliyor. Birini severken, meslegimle ilgili stajlara giderken, okurken, gecinebilmek cebimde biraz daha para olsun diye calisip maasimi alirken, araba kullanırken hep cinsiyetim var ortada. Kimse yaptigim seyle ilgilenmiyor, onun degerini vermiyor. En iyisini de yapsam kadin oldugum icin geri plana atılıyorum. Arabayi iyi sursem bile kafadan kadin iste ne kadar iyi surebilir ki? Iyi suremiyor kadin sonucta deniyor hemen. Bolumumle ilgili iyi seyler yapsam bile yine kadın işte, erkek daha iyi deniyor.
O kadar yoruldum ki. Bu kaosun icinde yer almaktan o kadar yoruldum ki. Yapamadigim seyler icin kadın olmamin sorumlu tutulmasindan yoruldum. Yaptigim iyi, basarili seyleri kadin oldugum icin gormemelerinden sıkıldım.
Erkek iyi bir proje yaptiginda ya da yukseldiginde basarili olurken ayni seyi ben yaptigimda kimbilir kimden yardim aldim ya da kimle bir munasebette bulundum da yukseldim. Kadin oldugum icin gercekten basarili olacagim, kendi tirnaklarimla yapabilecegim düşünülmüyor. Erkek gibi aninda başarılı sifati yapistirilmiyor bana sırf kadin oldugum icin. Gercekten yoruldum.
O kadar hevesim kırılıyor, motivasyonum düşüyor ki anlatamam size. Bu satirlari bile aglayarak yaziyorum. O kadar canımı sıkıyorlar ki. Keyifle araba kullaniyorum canımı sıkıyorlar, işe giriyorum cinsiyetci yaklasimdan dolayi canimi sıkıyorlar, universiteye okumaya gidiyorum kimbilir neler yaparmisim universitede.
Bolumum dışında işe giriyor duzgunce çalışıyorum maasim erkeklere gore az yatmasina ragmen yine onlardan en cok ben emek veriyor, çalışıyorum. O meslekte az bir yukseliyorum bu kadar kisa surede kimbilir ne yaptimda yukseldim? O yukseldigim mevkiiyi de biraktim. Bana erkekten az maas veren iş yerinden de istifa ettim. Yakinda yine beylerden dolayi arabayi kullanmayi da birakacagim sanirim. Hicbir seyde heves birakmiyorlar çünkü. Cok yoruldum gerçekten.
Kadin olmak kotu bir sey mi? Eksiklik mi? Milletin ne derdi var bu cinsiyetle? Ne alip veremediginiz var? Niye her yaptığımız bu kadar cok batıyor? Niye bir sey basarinca altında anlam aranıyor? Kadının iffetine hemen bir seyler demek neden bu kadar kolayiniza geliyor? Icimi doktum biraz. Okuyanlarin degerli vaktini aldim. Helal edin.
Ne yaparsam yapayim hep cinsiyetim öne cikariliyor. Birini severken, meslegimle ilgili stajlara giderken, okurken, gecinebilmek cebimde biraz daha para olsun diye calisip maasimi alirken, araba kullanırken hep cinsiyetim var ortada. Kimse yaptigim seyle ilgilenmiyor, onun degerini vermiyor. En iyisini de yapsam kadin oldugum icin geri plana atılıyorum. Arabayi iyi sursem bile kafadan kadin iste ne kadar iyi surebilir ki? Iyi suremiyor kadin sonucta deniyor hemen. Bolumumle ilgili iyi seyler yapsam bile yine kadın işte, erkek daha iyi deniyor.
O kadar yoruldum ki. Bu kaosun icinde yer almaktan o kadar yoruldum ki. Yapamadigim seyler icin kadın olmamin sorumlu tutulmasindan yoruldum. Yaptigim iyi, basarili seyleri kadin oldugum icin gormemelerinden sıkıldım.
Erkek iyi bir proje yaptiginda ya da yukseldiginde basarili olurken ayni seyi ben yaptigimda kimbilir kimden yardim aldim ya da kimle bir munasebette bulundum da yukseldim. Kadin oldugum icin gercekten basarili olacagim, kendi tirnaklarimla yapabilecegim düşünülmüyor. Erkek gibi aninda başarılı sifati yapistirilmiyor bana sırf kadin oldugum icin. Gercekten yoruldum.
O kadar hevesim kırılıyor, motivasyonum düşüyor ki anlatamam size. Bu satirlari bile aglayarak yaziyorum. O kadar canımı sıkıyorlar ki. Keyifle araba kullaniyorum canımı sıkıyorlar, işe giriyorum cinsiyetci yaklasimdan dolayi canimi sıkıyorlar, universiteye okumaya gidiyorum kimbilir neler yaparmisim universitede.
Bolumum dışında işe giriyor duzgunce çalışıyorum maasim erkeklere gore az yatmasina ragmen yine onlardan en cok ben emek veriyor, çalışıyorum. O meslekte az bir yukseliyorum bu kadar kisa surede kimbilir ne yaptimda yukseldim? O yukseldigim mevkiiyi de biraktim. Bana erkekten az maas veren iş yerinden de istifa ettim. Yakinda yine beylerden dolayi arabayi kullanmayi da birakacagim sanirim. Hicbir seyde heves birakmiyorlar çünkü. Cok yoruldum gerçekten.
Kadin olmak kotu bir sey mi? Eksiklik mi? Milletin ne derdi var bu cinsiyetle? Ne alip veremediginiz var? Niye her yaptığımız bu kadar cok batıyor? Niye bir sey basarinca altında anlam aranıyor? Kadının iffetine hemen bir seyler demek neden bu kadar kolayiniza geliyor? Icimi doktum biraz. Okuyanlarin degerli vaktini aldim. Helal edin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer