Türkiye de ve Dünyanın bir çok yerinde uzaylı gördüğünü hatta uzaylılar tarafından kaçırıldığını iddia eden kişi sayısı oldukça fazla , peki sizin bu konu hakkındaki görüşünüz nedir?
İnaniyorum ne olduğunu bilmesek de evrende bizim dışımızda daha fazla şey olduğunu bilmemiz yetiyor (Keşke uzaylılar gerçekten olsa belki vardır ve ruh ikizim beni Mars'ta oksijensiz açık hava sinemasına davet ediyoruz sadece haberim olmuyordur kim bilir🙄 bekle beni ikizim geliyorumm)
A. b. d UFO gecegini kabul ettiğini ilan etti. Gizlenen bir çok veri var ya da herşey bir oyun bilemiyorum ama koskoca evrende tek bir noktadan başka yerde hayat olmaması da mantıklı değil sanki. Aslında kuranda da bildiğiniz ve daha bilmediğiniz şeyleri yarattık ve yaratmaya devam edecez gibi bir cümlede var..
Tabii ki. Dünya dışında kim bilir kaç milyon gezegen, kaç milyon galaksi var. Asıl koskoca evrende sadece dünyada yaşamın olmasını düşünmek saçma zaten.