• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Dünya dışı yaşama inanıyor musunuz?

Buseyıldırım95
Buseyıldırım95 Takip Et
Bilge Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Sizce bu koskoca evrende tek akıllı yaşam formu bizmiyiz?
Dünya dışı yaşama inanıyor musunuz?
Cevapla
Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Tayf_
    Tayf_ Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 83%
    +1 yıl

    Dünya dışı yaşama kesinlikle inanıyorum. Çünkü yaşama el verişli ve dünya benzeri o kadar fazla gezegen var ki, dünya dışı yaşamın olmadığına inanmamak elde değil. Hatta dünyadan daha fazla yaşama el verişli bir çok ötegezegen var. Fakat, dünya dışı yaşamın yüsek ihtimal olması, olası bir yaşamın evrim sürecinde bizim kadar akıllı bir yaşam formuna dönüşebileceği konusu tartışılır. Çünkü insanın hikayesi çok uzun ve bir kadar da zor. Hiç hata yapmadık, öyle bir şansımız yoktu. Milyonlarca felaket ve bu felaketlerin tekinde pes etseydik şu an hiç varolmamış olacaktır. Kördük, iyi bir yüzücüydük, korktuk, süründük, kaçtık, ve saklandık. Hiç vazgeçmediğimiz iki şey vardı. Üremek ve hayatta kalmak. 13.8 milyar yıllık zamanın ve onca zorluğun sonucunda vardığımız şu nokta da insan hayatı o kadar kısa, değerli ve yaşamaya değer ki bu tarif edilemez. Fakat bunun bilincinde olmayanlar ya da bu gerçeği inkar edenler bu değerin farkında bile değil. Kısacası bu süreci yaşayan bir başka yaşam formunun olduğu ve ya bu süreçte bizim gibi başarılı olması çok düşük bir ihtimal. Yani akıllı bir yaşam formu olduğunu bilemeyiz. Ama bildiğim bir şey var, eğer dünya dışı bir başka medeniyet varsa ve onlarda para birimi kullanıyorsa, onların bile parası TL'den değerlidir. :D :D

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

9

Cevap

23

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    Kanıt olması lazım ama şu an yok tabi evrenin ne kadar büyük olduğu düşünülünce olma ihtimali de çok yüksek

    0
    0 Yorumla
  • atomxyz
    atomxyz Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 92%
    +1 yıl

    Mesaj contact diye bir film vardı izlemiş mıydın orada da benzer bir replik vardı
    Bende aynı şeyleri düşünüyorum

    0
    14 Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      İzlemedim bilmiyorum kusura bakmayın

      Yorumla
    • atomxyz
      atomxyz
      +1 yıl

      Yok est ne kusuru koskoca kainat ve mesafeler ışık yılı ile ölçülüyor x bir gezegenin bize yansıması bile milyon yıllar oluyor

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Tabiki ama teknolojilerinin cok ilerlemiş olmaları ışık hızı ile zamanı bukerek daha cabuk yol katetmeleri teknolojik olarak mümkün bizim o teknolojiye Şu an icin ulaşmamız imkansız olsa bile böyle bi teknolojinin var olma ihtimali var bence

      Yorumla
    • atomxyz
      atomxyz
      +1 yıl

      Ben 2000 yılında tersine mühendislik ile uzay ya da farklı bir teknoliji çözüldüğünü düşünüyorum uydular telefonlar bilgisayarlar ve kablosuz teknolojiler 2000 öncesi ve sonrası diye ayrım çok net gorunuyor

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Tabiki ama bence teknoloji olarak daha çok ilkel bir toplumuz

      Yorumla
    • atomxyz
      atomxyz
      +1 yıl

      İlkeliz bunda sorun yok Mısır hiyoragrig model ve desenler hakkında ne düşünüyorsun

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Ben o zamanki insanların tanrı figürünü lahitlere yansıttığı düşüncesindeyim öyle uzaylı dünya dışı yaşamın geldiğini düşünmüyorum

      Yorumla
    • atomxyz
      atomxyz
      +1 yıl

      Yok o şekilde değil bazı tapınak ve lahit duvarlarındaki motiflerde çok garip şekiller var

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      O zamanki insanların kafasında kurduğu şeyler bence. Atıyorum biri çıkıyor beni gök tanrısı gönderdi uçan atları var böyle köleleri var falan diyor o zamanki ilkel toplumda inanç kavramı tam oturmadığı icin inanıyor ve bunları o resimlere yansıtıyorlar diye düşünüyorum

      Yorumla
    • atomxyz
      atomxyz
      +1 yıl

      Buda bir teori tabi beni en çok gobeklitepe ordaki yapı ve Nevşehir'de ki yer altı şehri meraklandiriyor düşün o günün teknolojisi ile kusursuz havalandırma sistemi ile yer altına 7 katlı bina yüksekliğinde yeraltı şehri yapıyorlar nasıl hangi teknoloji ile yapıldı bundan da ötesi ne oldu da yapıldı

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Belkide daha önce dünyada çok büyük bir teknoloji vardı ve büyük bir tufan ile hersey yerle bir oldu. Hatta böyle bi teori var batan kıta atlantis gibi yani

      Yorumla
    • atomxyz
      atomxyz
      +1 yıl

      Hepsi her şey mümkün hani Dünya tersine donse şarkısı varta belki de o tür bir şey oldu çünkü yüksek dağların zirvesinde deniz fosili deniz kabugu vs var

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Tabiki geçmişimiz çok karanlık ve sadece fosillerden birseyler bulmaya çalışıyoruz daha dinozorların yaşadığını bile 200 250 yıl önce fosillerini buldugumuzda ogrendik

      Yorumla
    • atomxyz
      atomxyz
      +1 yıl

      Kesinlikle mesela bozulmadan dümdüz çok iyi durumda mamut fosili buldular yakuts ya da diğer adıyla yakutistanda

      Yorumla
  • Chefnky
    Chefnky Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 315 cevap paylaştı.

    Tam manasıyla inandığımı söyleyemem. Kararsızım diyelim. Ama merak ettiğim konuların başında gelir.

    0
    10 Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Bence az çok her insanın merak ettiği bir konu 😊

      Yorumla
    • Chefnky
      Chefnky
      +1 yıl

      Ben biraz fazla meraklıyım uzay konularına 🙂

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Bende öyle ben yaşamın özel birsey olmadığını evrende milyarlarca akıllı ya da akılsız tek hücreli ya da çok hücreliye evrimleşmis yaşamın olduğunu düşünüyorum 😊

      Yorumla
    • Chefnky
      Chefnky
      +1 yıl

      Canlılık olduğuna ben de inanıyorum 😊 ama bizim gibi akıllı, medeniyet kurmuş canlılar var mı ondan şüpheliyim. 🙂

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Zekanın evriminin çok zor olduğunu kabul ediyorum fakat milyarlarca yaşam bulunma ihtimali olan ve bizden çok daha önce yaşamın başlama olasılığı olan o kadar gezegende bizim özel olmamız mantıksız geliyor bana

      Yorumla
    • Chefnky
      Chefnky
      +1 yıl

      Güzel bir mantık yürütüyorsunuz. Ucu bucağı belli olmayan koca bir alemde insan yalnız olduğunu kabul etmek istemeyebiliyor. Peki ne zaman karşılaşırız signorina 🙂

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Bizim göreceğimizi düşünüyorum belki tek hücreli yaşamı bulabiliriz dünya dışı ama akıllı bir yaşam formu ile karşılaşma ihtimalimiz binlerce yıl sonra olabilir 😊

      Yorumla
    • Chefnky
      Chefnky
      +1 yıl

      Sizinle bu pazarlık yapılmaz signorina 😅 bin sene çok ya 😊

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Bin demedim binlerce dedim 😊

      Yorumla
    • Chefnky
      Chefnky
      +1 yıl

      Ama böyle olmaz, o zaman yıldızlar arasında yolculuk yapmamız lazım. O da belki 😊

      Yorumla
  • Aesir
    Aesir Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 730 cevap paylaştı.

    Bence biziz ya. Mantıken öyle olmamalı ama inancım bu yönde.

    0
    6 Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Ben yaşamın sadece bize özel olduğunu düşünmüyorum

      Yorumla
    • Aesir
      Aesir
      +1 yıl

      Yaşam vardır da zeki yaşam formu olduğunu düşünmüyorum.

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Neden düşünmüyorsun peki zekanın evriminin çok zor oldugu icin mi yoksa inanç ile alakalı mı dinen yalnız olduğumuza dair bisey yok diye biliyorum yanlışda biliyor olabilirim tabi

      Yorumla
    • Aesir
      Aesir
      +1 yıl

      Zekânın evrimi hem zor hem de gereksiz.

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Neden en önemli evrim zekanın evrimi degil mi bence öyle

      Yorumla
    • Aesir
      Aesir
      +1 yıl

      Hayatta kalmak için çok gereksiz bir özellik. Evrimine yol açan gerekçeler bile tam bilinmiyor, bir çeşit yan ürün.

      Yorumla
  • haydarhay
    haydarhay Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben dünyanın içindeyim. Dışındakilerle ilgilenmiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • mitakodri
    mitakodri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 67%
    +1 yıl

    Olabilir olamaz diyemem mantıklı geliyor sonuçta milyarlarca gezegen var

    0
    0 Yorumla
  • ariftotereks
    ariftotereks Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Akıllı yaşam formu buysa evrende tekiz😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • ALTAYBEY
    ALTAYBEY Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 59%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 980 cevap paylaştı.

    Vardır herhalde olsun ya değişiklik olur hepimiz için

    0
    0 Yorumla
  • Lexarate
    Lexarate Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Kesinlikle var. Bizim ömrümüz bunlara yeter mi? bilmiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Bir_Savaşcı
    Bir_Savaşcı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 71%
    +1 yıl

    Uzaylılar olsaydı da bizi alıp götürseydi marsa 😊 belki vardırlar

    0
    0 Yorumla
  • FısFısOdaSpreyi
    FısFısOdaSpreyi Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    Yer üstünde ve yer altında bilinmeyen milyonlarca canlı olduğunu düşünüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Kâl-Ell
    Kâl-Ell Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Bilmiyom bizim güneş sisteminde yok başka form başka galaksileri bilemem

    0
    32 Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Olmadığını nerden biliyorsun daha kendi güneş sistemimizden bile tam anlamıyla bilgi sahibi değiliz bence

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Çıktım baktım geldim ordan biliyom. Te allahim nerden bilecem nasa ve bilime göre henüz kendi güneş sistemimizde başka bir form izine rastlanmadığı veya tespit edilmediğini dayanarak yok dedim

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      şu an için rastlanmadı ama nasa hiçbir zaman güneş sistemimizde yaşam sadece dünyada vardır demedi hatta yaşam barındırabilme ihtimali olan birçok gezegen ve uydu araştırılıyor birkaç uydudan onlarda ümitli sanki

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      E rastlanmadığına göre rastlanana kadar yok demektir

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Evet doğru 😊

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Çok fazla yalan haber yapıyorlar kolay kolay inanmaz insanlar. Geçen gündem yaptıkları uzaylı cesedi de pasta çıktı

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      O haberi görür görmez yalan olduğunu tahmin ettim. Ben yaşamın evrende yaygın olduğunu düşünüyorum ama dünyamıza uzaylıların geldiğine veya geleceğine inanmıyorum

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Zaten uzaylı formunu kim o şekil tasvir ettiyse her uzaylı formunu öyle gösteriyorlar. UFO denen şey uzaylinin uzayda kullandığı araç oldugu iddia ediliyor. Bunu kim uydurdu o yuvarlak şekilde bilmiyorum hala aynı biçimdeki yuvarlak aracı kullandıklarını düşünüyorlar.

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      İnsanoğluna benzetme çabası olarak görüyorum tek akıllı yaşam formu biz olduğumuz için örnek ve benzerlik olarak insanlardan ilham almışlar kim yaptıysa. Ama dünya dışı yaşam illa bizim gibi olmak zorunda değil eli ayağı olmayadabilir ya da birçok eli ayağıda olabilir gözleri olmayabilir farklı bir görüş yetenekleri olabilir hatta bizim gibi karbon bazlı yapısı bile olmak zorunda değil neye benzediklerini bilmediğimiz icin bize benzer yapmışlar 😊

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Var olsalar bile bize fiziki olarak benzeme ihtimalleri çok düşük. Dünyada bile hala yeni elementler kesfedilebiliyorken bir uzaylinin bize benzemesi için bizim faydalandigimiz elementlere maruz kalması lazım.

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Tabiki ve uzaylı bulundu haberleri o kadar saçma geliyor ki bana o kadar ışık yılı öteden buraya gelecekler öyle bir teknolojiye sahip olacaklar ve burada onlar icin ilkel olan bir gezegende ölecekler gerçekten saçma

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Köle ihtiyaçları olursa gelirler işte fena mı. d

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Peki yaşam evrende yaygınsa ve bizde sıradan bir türsek bile neden bizim gibi ufak çaplı bir gezegene gelsinler ki o kadar yaşam barındıran bir ciftlikse evren 😊

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Yaşamın evrende yaygın olduğu ne malum belki o kadar ışık yılı uzaktaki tek yaşam formu barındıran gezegenizdir

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Şöyle düşünelim küçücük dünyada bile binlerce çeşit yaşam varken koskoca evrende yaşamın bu kadar kısıtlı ve az olması mantıklı mı peki 😊

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      E bir tane bile forma dair bir ize henüz rastlanmadığına göre evrende giderek küçüldüğüne göre mantıklı olmaya başlıyor gibi. İlla bizim bulmamız gerekmez kaç milyon yıl geçti başka bir form bile gelip bizi bulmadı.

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Evren giderek genişliyor ve ben bizim yaşamımızın farkında olduklarını düşünüyorum ama onlar için o kadar normal o kadar ilkel bir yaşamız ki bizimle iletişim kurmayı tercih etmiyor ya da buna değeceğimizi düşünmüyorda olabilirler bu benim düşüncem saçma gelebilir tabi 😊

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Bizim yaşamımızın nasıl farkında olabilirler o kadar ışık yılı uzaklığını gören bir teleskopları olacak hali yok ya

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Neden bizim teknolojimiz nerden baksan 100 yıllık bir teknoloji daha çok yeniyiz ve buna ragmen uzay sondalarımız teleskoplarımız baya gelişti ve birçok yaşanabilir gezegen buluyoruz. Birde milyon yıllık teknolojisi olan bi uygarlık düşünürsek hangi durumda ve neler yaptıklarını aklımız bile almayabilir belkide

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Uzaylıların niye bizden gelişmiş olduklarını düşünüyon ki? Belki onlar bizden daha bile ilkeldirler. Ayrıca diyelim 65 milyon ışık yılı ötede gelişmiş bir medeniyet var. Teknolojileri de bizim dünyamıza bakmaya yetiyor. Baksalar bile bizi değil dinozorları görecekler. d

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Ama ben evrende yaşamın yaygın olduğunu düşündüğümü söyledim ve bunun icinde illaki ilkel yaşam formlarıda vardır ileri teknolojiye sahip medeniyetler dedigin gibi dinozorları görecekler ışığın oraya 65 milyon yılda gitmesinden dolayı haklısın bu bile yeterli degil mi ilkel bir yaşam formunu dikkate almamak için neden gelsinler ki 😊

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      E 65 milyon yıl önce dinozor var ise 65 milyon yıl sonra daha gelişmiş olabilirler bir gidip ziyaret edelim diyebilirler mesela. d Tabi 65 milyon yıl uzaklığı görebilenin o mesafeyi kısa sürede seyahat edebileceğini hesap edersek.

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Ama o zaman hiçbir akıllı yaşam izine rastlamamıs olacaklar onların gördükleri sadece hayvanat bahçesi gibi bir yer olacak ve evrende yaşam barındıran onca gezegen bulduklarını varsayarsak bizim diger gezegenlerden ne özel yanımız olacak ki gelsinler 😊

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Hadi 65 değil 64 milyon yıl ötede olsun dünyaya yaşam mümkün ama form yok meteor yeni düşmüş. Gelip yerleşmek, koloni kurmak için bile yeterli bir sebep. Bence bizi keşfeden bir medeniyet yok. Evrenin çöp bir köşesinde yalnız takılıyoz.

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Tabiki oda olabilir evrenin tuhaf bir yerinde bizi keşfetmemis bulamamışta olabilirler ama illa birkaç ışık yılı ötesinde yaşanabilir gezegen vardır buraya gelmeye değmeyecekte olabilir. Ki biz bile 70 ışık yılı otesine kadar yani evren icin o kadar kısa bi mesafeye kadar binlerce yaşanabilir gezegen kesfettik

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Biz 55 milyon ışık yılı uzaklığındaki kara deliğin fotoğrafını aldık. O mesafeye kadar herhangi bir medeniyet belirtisi alamadığımıza göre yalnızız işte buralarda. d

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Öyle olmuyor ki o 😊 gezegenlerde yaşam belirtisi bulmak çok zor 4 ışık yılı uzaklıkta yaşama uygun gezegen var bizim teknolojimiz sadece onları bulmaya yetiyor yasam belirtisi icin atmosferlerini incelememiz gerek biz atmosferleri görecek düzeyde degiliz sadece gezegenleri bularak konumlarını bulup yeteri kadar ışık alıyor mu yasama uygun mesafedemi onu gorebiliyoruz 😊

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Ama yaşam belirtisi aramıyoz ki gelişmiş bir medeniyet arıyoz. Bizim gibi bir medeniyet değil ultra gelişmiş bir medeniyetten söz ediyoruz ya hani. d Senin dediğim yaşam belirtisi insan formuna uygun mu değil mi onu arıyoruz. İnsan dışı varlıkların yaşam koşullarının bizimki gibi gereklilikleri olmayabilir ki

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Evrene göre yakın mesafede cok ileri seviyede medeniyetler yok büyük ihtimalle olsa dediğin gibi illa bulunabilirlerdi ama o yakın gezegenlerde zekanın evrimlesmedigi hayvansı diyebilecegimiz yasamlar olabilir bu güneş sistemi icinde europa adli uyduda bile olabilir

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      Biz bizden gelişmiş medeniyetleri konuşuyorduk o yüzden öyle örnek verdim ben. Yaşamdan ziyade mastan falan biraz petrol bulup getirseler fena olmaz. d

      Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Neyse çok fazla uzattık zaten çok teşekkür ederim hoş sohbetin yorumların için 😊🙏

      Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      +1 yıl

      rica ederim her zaman

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    %52 nin olmadığı her yerde yaşama inanıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Pinkvag
    Pinkvag Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yoo bı sürü bilmedigimiz varlık var, bedensiz ve bedenli

    0
    0 Yorumla
  • BilenAbi
    BilenAbi Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence olmaması imkansız.

    0
    2 Yorumla
    • Buseyıldırım95
      Buseyıldırım95
      +1 yıl

      Geçen biyerde görmüştüm sadece samanyolu galaksisinde bile dünyadan daha yaşanabilir 1000 üzeri gezegen olduğu söyleniyor ki milyonlarca galaksinin içinde ben birçok yaşamın olduğuna inanıyorum

      Yorumla
    • BilenAbi
      BilenAbi
      +1 yıl

      Bence de, illa ki başka yaşamlar vardır.

      Yorumla
  • Neslihürvicdanıhür
    Neslihürvicdanıhür Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 310 cevap paylaştı.

    Olabilir neden olmasın.

    0
    0 Yorumla
  • Ondomann
    Ondomann Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Vardır diye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • ztrmax
    ztrmax Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    inanıyorum bence vardır.

    0
    0 Yorumla
  • WhereİsMyMindddd
    WhereİsMyMindddd Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 552 cevap paylaştı.

    Buna inanan islamada inanıyodur

    0
    0 Yorumla
  • Eymonika
    Eymonika Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Asla.
    Kât'a!

    لن!

    0
    3 Yorumla
    • Lindorinand
      Lindorinand
      +1 yıl

      Relax. Uzayda trilyonlarca gunes varken neden olmasin?

      Yorumla
    • Eymonika
      Eymonika
      +1 yıl

      "Sizce... biz miyiz?"
      Adlı soruya cevabım, aslaydı.
      Ben de paralel evren, başka yaşam teorilerine inanıyorum.

      Yorumla
    • Lindorinand
      Lindorinand
      +1 yıl

      Oh ok then :))

      Yorumla
  • alpp3838
    alpp3838 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 911 cevap paylaştı.

    Melekler var cinler var...

    0
    0 Yorumla
  • Olgunadam23
    Olgunadam23 Takip Et
    Guru Yaş: 51 , eic 39%
    +1 yıl

    Öyle bir şey mümkün degil

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Allah'a Kur'an'a inanıyorsan evet.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bilmem ama dünyada hayvanlar cinler var

    0
    0 Yorumla
  • pinhan___
    pinhan___ Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    umarım vardır.

    0
    0 Yorumla
  • Plutonn9
    Plutonn9 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Benim cevap vermeme gerek yok sanırım ahs

    0
    0 Yorumla
  • seriatdinislamm
    seriatdinislamm Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    İnanıyorum

    0
    0 Yorumla
  • mehmetsercan
    mehmetsercan Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 30%
    +1 yıl

    vardır baskalarıda

    0
    0 Yorumla
  • ayhankurt2022
    ayhankurt2022 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Değiliz

    0
    0 Yorumla
  • Marsli_kizi
    Marsli_kizi Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Evet

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evet sizsiniz

    0
    0 Yorumla
  • Jlesh
    Jlesh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    inanıyorum

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(17)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Dünya dışı yaşama inanıyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Dünya dışı yaşama inanıyor musunuz? 12 cevap verildi
Dünya dışı, doğa üstü varlıklara inanır mısınız? 23 cevap verildi
Dünya dışı varlıklara inanıyor musunuz? 67 cevap verildi
Uzaylı yaşama inanıyor musun? 17 cevap verildi
Doğaüstü Varlıklara İnanır mısınız? 7 cevap verildi
Uzaylıların varlığına inanır mısınız? 45 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨