Zorla evlendirildik hiç mutlu değilim deli olacağım lütfen yardımcı olun bana?

6 gün önce pazar günü evlendim evlendim deyince midem bulanıyor cidden babamın arkadaşının oğlu ile evlendirildim. Onun da gönlü yoktu ya zaten birbirimizi pek tanımıyoruz bile o da istemeden evlendi yani adı aras babası zorla evlendirdi her istediğini yaptıran bi adama benziyor neden karşı çıkmadı anlamıyorum gerçekten benim anneme diyorum neden karşı çıkmadın neden falan sorgulama yavrum böyle olması gerekiyormuş falan annmde babama bişi diyemiyor işte düğün günü annesine sordum arasın neden ben diye onu sadece sen düzeltebilirsin kızım diyor ya kaç gündür ölüm yaşıyorum resmen ölsem daha iyiydi annmlerle görüşüyorum ama hiç birinin yüzünü grmek istemiyorum saygımı da bozamıyorum işte düğün gecesi eve ilk ben girdim odamıza gittim olanları hazzetmeye çalışıyorum falan yatağa oturdum o da arkamda geldi bi kç dk sonra odaya ne o beni mi bekliyorsun dedi ben daha ne dediğini anlamaya çalışırken sana asla dokunmayacağım dedi dokunması bişi değil umrumda da değil ama insan evlendiği adamla mutlu olmak gece sarılıp uyumak ister evlilik bu oyun değil ki bi ömür onunla mı yaşayacağım ya ne bileyim ona bişi hissetmiyorum ama nefrette etmiyorum onun suçu değil sonuçta işte 6 gündür evliyiz ne huzur var ne ben ne de o mutlu boşan git onu da yapmıyor susuyor işte ben de bişi demiyorum büyük yetişkin sonuçta düşünebilir sevdiğim vardı tek taraflı da olsa akif'im seviyordum onu markette bakışırdık öyle herşey bitti ne onu görebilirim artık ne de sevebilirim hayatım değişti aynı yatakta yatıyoruz sırtımız birbirine dönük yemek yiyor benimle konuşmak dışında herşeyi yapıyor yiyor içiyor duşunu alıp yatıyor birazdan işine gidecek bn geceleri uyuyamıyorum bazen ağlayarak uykuya dalıyorum birsey de diyemem ki ona onun da kararı alınmadı babası olacak dedi oldu daha bir ay önce evimdeydim daha bu kararlar yoktu belki vardı da henüz bize söylenmemişti akifin yüzünü çok özledim ama evliyim artık tek taraflı aşkım işte akifin haberi bile yoktu ki sevdiğimden şimdi neredeyim o nerede hiç hayatından haberim olmadığı nasıl biri olduğunu bilmediğim bi adamla aynı yatakta uyuyorum aynı yatakta uyanıyorum bide bana ters davranıyo sanki ben dedim evlenelim ters dediğim dövme falan değil konuşmuyor işte yüzüme bakmıyor zamanla gecer belki dersiniz ama sanmam o zmna kadar ben aklımı yitiririm hayallerim vardı akifle bitti hepsi ağlamak da iyi gelmiyor yüzünü çok özlemişim çapkın bakışlarını uzun zamandır görmedim daha da göremem zaten olanda vardır hayır diyip susuyorum belki arasın da sevdiği ya da sevgilisi vardı ondan bna böyle davranıyor bilemiyorum ki pek tanımıyorum işte soramam da sorsam da sanki havlamakdan başka napıyor ters ters konuşuyo işte aramızda 4 yaş var ben 20 o 24 :(
Zorla evlendirildik hiç mutlu değilim deli olacağım lütfen yardımcı olun bana?
Cevapla