Coronadan sonra yalnız takılmaya alıştım, ne olacak böyle?

Arkadaşlar, ben artık kimseyle görüşüp enerjimi harcamak istemiyorum. Tek takılmanın keyfine vardım ve hep tek takılasım geliyor. Sizce düzelir mi bu durumum? 🤓
Coronadan sonra yalnız takılmaya alıştım, ne olacak böyle?
Cevapla