Arkadaşlar dayım sapık mı ben mi fesat düşünüyorum?

Lütfen rica ediyorum dalga geçmeyin 19 yaşındayım annemin erkek kuzeni var 30 yaşında dayı diyoruz ona küçüklüğümden beri beni çok sever sıkıca sarılır kolumuzu yalandan çimdiklerdi yerim bu çocukları çok tatlılar anlamında neyse dayımla 6 yıldır sadece telefonla görüşüyordu ailem bu sene buraya geldi beni görünce aa ne kadar değişmiş güzelleşmişsin fıstık gibi kız olmuşsun demişti asla bir anlam çıkarmamıştım sonra sürekli bize gelmeye başladı işte gel otur yanıma diyordu elimi tutuyordu yeğenim ne güzel olmuş artık yanıma da alır gezdiririm diyordu yine bişey bulamadım kötü olarak sonra sürekli mesajlar atıyordu numaramı öğrendiğinden beri naber fıstık güzelim falan nasılsın diye sonra tekrar memlekete gitti 3 haftadır orda bana dediki bir fotoğrafını yolla değişmişmisin diye anneme dedim yolla dedi çocukları da yolla dedi 2 kardeşim de var 13 ve 7 yaşında. Her neyse bu son hafta ise her gün mesaj atıyor artık çok rahatsız olmaya başladım ama ailem o kadar geri kafalı bir düşünce yapısına sahip ki bakın kimse ailesi hakkında böyle demez düşünün o kadar ben böyle böyle desem anlatsam sen ne kadar kötü düşünceli fesat birisin nasıl öyle düşünürsün der üstüne döverler bile o yüzden asla ne anneme ne babama bu düşünceden bahsedebilirim ne dersiniz çok mu abartıyorum yoksa dayım beni taciz mı ediyor
Arkadaşlar dayım sapık mı ben mi fesat düşünüyorum?
Cevapla