AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Bir kadın çıplak bile olsa bence tacizin tecavüzün haklı gerekçesi asla ama asla olamaz.. Hiç bir şey bunu haklı gösteremez.. Keyifli günler.
Göz taciİ siye bir şey yok
Yurdum kezbanının uydurması
İnsanın nereye baktıgına bakarısmaktan daha büyük faaşizanlık olamaz
Burada mevzu karsıdakinin ne giyip hiymediği değil
Benim istediğim yere bakabilme hürriyetime kimse karsama
Bakarsın bu normal ama aç kurt gibi bakmazsın
İstediği gibi bakabilir teorik olarak
İnsanın neye basıl baktığına karısmak faşisizmdir
He bana soracak olursan hos feğildir
Medeni insanlar olarak insanları rahatsız etmemek gerekr ama bakamazsın demek cok baska bir şey
Dekolte erkeklerin tacizini haklı kılmaz isteyen istediğini giysin bende seviyorum dekolte ama giymiyorum bakışlardan rahatsız olan giymesin
haklsıın taciz hakkımız degil ama gözümüzde kaymıyo degil
Sizde haklısınız bayan olarak bile bakıyoruz dıyenler var o yüzden rahatsızlık duyanlar gıymesın ayrıca çok abartıyorlar mesela ben teyzemin kızına sordum dekolten çok fazla neden diye bana göstermeyi seviyorum dedi herkesin tercihi fikri farklı kalbim temiz dedi 🤗
yani rahatsız olmuyosa dekolte seviyosa sıkıntı yok zaten bizde sıkıntı etmiyoruz ama sıkıntı edene anlam veremiyorum kız oturuyo yanına oturuyorum rahatsız oluyo öyle kafasızlarda oluyo malesef tuhaf insanlar cok
haklı kılmaz karşımda kim olursa olsun ben terbiyemi yaparim herkezin giyiminden kuşamindan banane istiyen açık giyer istiyen kapalı ben insaniyetliyine bakarim
valla bakmayınca kızlar daha çok bakıyo bide bu var
😅😅😅kızların yorumuna gülmekden çatladimmm kendikendşlerini bukadar gömebilşrlerdi 😅😅😅
Sen niye kendini kendine konuşuyorsun 😀😀
😀beyenip geri alıyolarda ondan😀😀😀
😀😀😀
😀😀😀
Temassal taciz ise hayır haklı yapmaz. Ama baktığı zaman heyecan gibi durum oluyorsa burda ne erkekte ne de kadında suç yoktur. Sonuç olarak böyle giyiniyorsan o kadar da olucak. İnsanlar baksın diye dekolte yapıyorsunuz zaten. Dediğim gibi sözel ve temassal açıdan bi taciz olursa tabikide haklı yapmaz.
Bakmak taciz değildir.
Sen şimdi hemcinsim bakınca tacizi ediyorsun erkekler neden bakınca taciz olarak algılanıyor.
Ha öpmeye elemeye kalkılır ya da tecavüz eder o sıkıntı ona kızıyorum.
Ve sırf açık giyindi taciz tecavüz etmekte haklıyım diye düşünen yurdum erkeğine dahada çok kızıyorum.
Şimdi doğru konuşalım gözle tacizi herkes yapmıştır kimse inkar etmesin erkekler gri eşofman giydiğinde bile bir yerlerini açıyorlar diyenler var o zaman onlarda bakmasın rahatsız olmaz ve dekolteye bakanlar kadınlar yiyecek gibi bakıyorlar kıskançlıktanda olabilir bu yaptıkları
Uzun süre bakmak ve sözlü, fiziksel tacizi haklı kılmaz tabiki ama herkesin illaki gözü çarpmıştır
Bir kere bakarsın o da gözüne çarpmıştır ilk görüşte bizlerde de oluyor ama gözünü dikip bakmak tacizdir ve o kişi bu durumda tabiki haksızdır. Biz erkekler şort giydiklerinde ya da plajlarda yarı çıplaklarken onlara gözümüzu dikip baksak hoş bir durum mu? Tabiki değil. Gerçi ondan bile hoşlanacak sapık erkekler varda neyse...
Tacizin hiç bir türlüsü kabul edilemez Plajda bikini ile gezersin sorun olmaz çünkü orası plaj ama varoş biryerde bikini ile gezersen sana fiyat sorarlar yerine göre giyinmek en güzeli
Çok fazla açıksa bu vücudunu herkese göstermek ispatlamak çabasıdır ve olacak olan sözlü tacizlere hazirlikli olsunlar 😂türkiye de bunu goze aliyorsa. Tacize uğramamk istiyorsa normal giyinir
seninki normal ama bi erkeğin soyar gibi bakması normal değil. Ne de olsa hemcinsimin bakması bi anlam ifade etmez ama erkeklerin bakışları hem rahatsız edici hem korkutucu ve aşırı itici
Gözü olan kontrol etmek zorunda, onca şey varken ona bakması tabiki tercih olur. Görmesi istemeyerek olur zaten. Yani bakmakla görmek aynı şey değil. Taciz tacizdir. Haklısı falan olamaz!
ben bunu anlamiyorum bakilmasini istemiyorsan neden acarsin
Asla bunu yapmak ve bunu yasatmak malesef sapikliktir. Kadinlarin ozgur olmasi gerekir ki insan olalim
Özellikle kadıköyde yürürken kafam 15 derece falan yukarı doğru oluyor hiç görmemek bakmamak için taktiğim zan altında kalmak istemem abaza değiliz çok şükür hahaha
Asla haklı kılmaz. Benim özgürlüğüm senin kendini rahatsız hissettiğin alanda ve anda biter. Bakmayacaksın.
Kadınlar çırılçıplak dolaşırlar yakında zaten, erkekler de gökyüzüne bakarak yürüsün
Haklı kılmaz. Bir kadın ne kadar çekici güzel olursa olsun bakmayacaksın yoluna gideceksin bu dediğimi adamlar anlar
Öyle abarttılar ki işi söylenecek söz yok her iki taraf için de edep gerek.
Kadınların hiçbir şeyi erkeklere laf atma taciz etme hakkını vermez. Kadının giydiğinden değil erkeğin pisliğinden
Hem gösterip hem de bakma demek saçma bana göre göz tacizi bir iki kere bakılırsa taciz değildir ama sürekli bakılırsa tacizdir bu durumda.
Kara çarşafa ve türbana karşı olduğum kadar aşırı açık saçık giyinmeye de karşıyım bence iki taraf da dengsiz. Keşke tüm Türk kdınları yeşilçamdaki gibi hem medeni modern ve dengeli giyinebilse.
Tabikide kılmaz isteyen istediğini giyer kensine hakim olamayan bakmasın taciz i meşrulaştırmaz hiç birşey
haksızlık ki bir kadın istediği gibi giyinemiyorsa zaten o ülkenin toplumu batmıştır bizim ki gibi aynı ama abartanda var onlar zaten diyecek yok
Hayir tabikide haklı kılmaz isteyen istediğini giyer sonuçta özgür ülke ama her kişide her istediğini yapamaz
tacizi haklı kılmaz ama şöyle bi unsurda var isteyen istediğini giydiği gibi bende istediğim yere bakabilirim
Taciz derecesine ulaşmayacak derecede 'sadece' bakılması çok büyük bir suç değil bence. Ama sözlü/fiziksel tacizin kesinlikle bahanesi olmaz.
Hayır isterse çıplak giysin yine de bakamazsın ama kadınlar da ona göre davransa daha iyi olur her İnsan aynı değil
İnsan insana bakar ne var bunda yanımdan geçene kadar kaçamak kaamak bakarım geçtikten sonra arkama bile bakmam, görmemiş değiliz sonuçta.
Saniyelik bakışlar kesinlikle kınanmamalı bence. Ne de olsa insanın gözü kayıyor ama öküz gibi de bakmamalı kimse.
Kesinlikle hakli kilar acmayin bakmayalim neden edebiyle kapanan bir hanima kimse o gozle bakmaz. Tayt giyolar kalcayi kapamiyolar kilodu gorunuyo etek giyolar gogus dekoltesi memeler ortada bakmamak elde degil
Sanane benim edebimden
@defnexdefne edebine bisi dedigim yok ama sen giyersen bende bakarim seninde buna bisi demeye hakkin yok acan zaten baksinlar die aciyo
Kilmaz herkes nefsine, iradesine sahip ciksin yoksa herseye kilif bulunur.
Daha geçen gördüm efsane bir şeydi. Arabadaydım. Önce normal olarak sonra dikiz aynasından baktım. Onu yine görsem yine bakarım.
Zaten baksınlar diye giyiyor o kadar dar rahatsızlık veren biseyi hiç bir canlı keyfi giymez
Bence kadınlar vücudunu sergileyerek erkekleri taciz ediyorlar tahrik ediyorlar buna zorluyorlar yani 😂 ben etmedim ama edenlerede erkek kadar kadında suçlu diyorum
Hayır asla isteyen istediğini giyecek kimse de karışamaz isteyen çarşaf giyer isteyen mini etek kimseyi de ilgilendirmez
Keşke herkes sizin gibi düşünse.
Göz hakkı diye bir şey var kıvırcık😂
@Berkay_Deviren hadi ordan
@1dilhun keşke
Ben üst düzey kızlar için dedim😂takımları iyi olmayıp gostermeye calisanlar icin degil jsjssjs
gözle bakılmasını artırıyo tabiki gözüm kayıyo illaki
Hakli kilmaz ama dekolteyle gezen kizin amaci baskadir
Eksileyenler neyin kafasini yasiyonuz 😡
ne haklılığı be. Hiç mi insan vücudu görmemişler. Herkes önüne bakacak.
önüme bakıyorum meme yanıma bakıyorum kalça öbür taraf göbek ben nereye bakacağım.
@tecrubebılgı uzaklaş öyleyse ordan. Kadınların huzursuz olmasını sağlama.
he oldu sürekli yol değiştirelim. kaldırımda oturmayalım.
@tecrubebılgı tamam en azından dik dik bakmayın. Gözünüze çarpabilir ama gözünüzü oraya dikmeyin
şimdi oldu. zaten dik dik bakmak taciz bize göre değil.
@tecrubebılgı ya tabii ki. Bakmakla görmek farklı şeyler. Görürsün zaten sadece dik dik bakılmaz.
Antalyalı birisi olarak gördüğüm şeyleri hayal bile edemezsiniz ama daha bir kadına dokunmayı aklımdan bile geçirmedim yani olayın karşıdaki insanın giyimiyle alakası yok insanın içinde bozukluk ya vardır ya yoktur
İnsanlık hali illaki gözüm kaymıştır bakmışımdır ama bir insana sırt kıyafetinden dolayı gidip dokunmak ne abi 1800'lerdemi yaşıyoruz
bu soruyu bir kadının sorması cok vahim bir durum yazık cok yazık
Hayır ama plajdaymışsın gibide sokakta dolaşılmaz kilot tarzı şort giyeni gördüm ya Allah için bu özgürlük degil bu teşhircilik. Zaten hayası olan öyle giyinmez
Birileri açarsa birileri bakar Benim bile dikkatimi çekiyor
Erkekler şort giyor ve de gömleklerin bagirlsrini öyle de bir açıyorlar ki kadınlar neden onları taciz etmiyor da kadın dekolte giyince taciz ediliyor?
Benim için sıkıntı yok isterse çıplak gezsinler 😒 hiç umurumda değil
Slip mayo giyen erkek hakkındaki düşünceleriniz ile aynı mantık
tacizi hiçbirşey haklı kılmaz
ama dekolte erkeğin bakmasını haklı kılar
Kimseyi rahatsız edecek şekilde bakmıyorum, ben insanım insan gibi yaşamak istiyorum.
Güzel soru.
Dekolte tahrike. girer ve bu hal es değer bir bakış veya istem dışı bir şeye sebeb oluyorsa , sonuç olarak bir nedenden dolayı oda tahrikten ötürüdür
Bakmak ayrı, taciz gözüyle bakmak apayrı. Asla haklı kılmaz.
Tacizin hakkı filan olmaz o yüzden bu konu bahane olarak bile gelmemeli.
Göz kayması normal ama kimse kimseyi giyiminden ötürü rahatsız edecek şekilde bakamaz.
Önüme yani karşıya bakarak yürüyorum. İster istemez karşılaşılıyor. O anda başka yöne bakıyorum.
Hayır istediğimiz gibi giyinme hakkımız var sonuçta " sözde " özgür bı ülkede yaşıyoruz
Göz tacizini haklı kılar diğerlerini hayır yani bakarak taciz ediyorsa güzel olduğu için bakıyordur. He günah mı evet günah.
Yoo haklı kılmaz ama o kadar kanka erkekler çoğaldı ki dekolte giymeseniz bile bakıyorlar
Haklı kılmaz, ama geçerli bi gerekçe olarak kadını da haksız kılar
Rahat bırakın şu kadınları kardeşim özgürce giyinmek onları hakları.
Ne demiş büyüklerimiz sen eline diline beline hakim ol nokta
Sorduğun soruya bak tabikide haklı kılmaz, kılamaz saçma sapan konuşmayın ben dekolte giyindim o erkeğin beni taciz etmesi doğru olur mu ya kafayı mı yedin sen iyice saçmalık bu
Tacizden kasıt bakma ise kılabilir. Bakma ilerisini , hayvan gibi bakma ise olmaj
Tabiki de hayır. Her gördüğüm meme ya da popoya dokunmak gibi fantazim yok 😃
Niye erkekler taciz etsin diyemi onu giyiyor?
Hepsi sizin kirlı ahlak yoksunu düşüncelerinizden kaynaklanıyor
Kızlarda baksınlar diye giyiyor hiç bir canlı daracık rahatsızlık veren biseyi öylesine giymez aksini söyleyen kılıf uyduruyordur. Erkek de taciz edemez ne olursa olsun ama sadece gözünün çarpması bakması tabiat gereği iki cinsi de haklı kılar kız da bakar erkekte
Ona zaten tamamız. Ama hayvan gibi bakanlar da var laf atan. Vs vs
Laf atan zaten edepsizdir kızından ondan pek farkı yok doğru konuşmak gerekirse tık tok uygulamasına gir kızların ne durumda olduğunu görürsün ve böyle şeyleri savunan da o seviyede ki kızlar bu söylediklerimi kimse söyleyemiyor çünkü erkeği o kadar itibarsizlastirdilar ki millet artık korkuyor çünkü kadının beyanı esastır şimdi kızlar da efsane bi özgüven var sebebi ise sadece bi çığlık atsın seni linç ederler yüzde bir milyon haklı olsan bile eee bu kadar gücü kime verseler onunda bi tarafı kalkar kendini hep hakli görür
Tamamen yanlış ben buarada kadın haklarını savunmuyorum fakat herkes istedigi uygulamada istedigi yerini sallar kimse karışamaz. Hem O dediğin doğru olsa bile toplum önünde O kadar kadın şiddet görüyor ve halkımız öyle mal gibi bakıyor ve diyor ki karı koca arasında olur böyle şeyler yani bir kocanın halkın önünde karısını dövmesi ve toplumun buna sessiz kalması normal mi?
Kaldı ki kadın cinayeti işleyenler sanki sokakta değersiz bir böceği öldürmüş gibi ufak cezalar alarak hayatına devam ediyor.
Kadına el kaldırmak zaten acizlik lakin sen her gördüğün habere inanma kocasına uzaklaştırma aldırıp dostuyla yatan kadınlar var kocası sokakta o dostuyla evinde yatıyor namus ve edep kavramından uzak olanlar korkusuzca kendini savunuyor ve oyle bi hale geliyoruz ki toplum da onları haklı bulmaya başlıyor çünkü toplumda namus ve edep kavramından uzaklaşıyor yani anlayacağın bizi dinimizden uzaklastiriyorlar çünkü anca bu şekilde zafer elde edebilirler simdi ki kızlar ve erkeklere bak islamin şartını dahi bilmiyorlar işlemden uzak olan edepten haya dan da uzaklaşıyor namustan da bak Avrupa ülkelerine namus kavramı edep kavramı diye bisey yok İslami yaşarsak kız açık giyinmez erkek taciz etmez yani sorun erkek veya kız değil sorun degerlerimizden inancimizdan uzak kalmak vesselam
@SabbraCadabra son yorumuna helall (gerçi hepsine)