Şeriat gelmesini isteyenler nasıl isteyebiliyor?

devletlerin dini olmaz insanların dini vardır. herkes İslama inanmak zorunda değil. neden dini empoze etmek istiyorsunuz hadi herkes Müslüman oldu diyelim yine de bir insanın dine ne kadar uyacağı kendini ilgilendirir. şeriat ülkeleri sizce çok mu iyi? değil biliyoruz ama bizdeki öyle olmaz diye düşünüyorsanız neden yani Dünyanın akıllısı olduğumuzu hiç sanmıyorum.
Şeriat gelmesini isteyenler nasıl isteyebiliyor?
Cevapla