Kimse tarafından önemsenmemek kadar kötü bir şey var mı?

Kimse tarafından umursanmıyorum. Tek başıma yaşıyorum. Ölsem cesedim kokana kadar kimse farkına varmaz. Neden böyle ki neden kimse beni arayıp sormuyor. Hata ben de mi bilmiyorum. Ben elimden geldiğimce herkese samimi davranıyorum elimden gelen yardımı yapıyorum ama beni arayanlar soranlar genelde işi düşenler. Bir kere nasılsın iyi misin diye soran olmadı. Çok mu şey istiyorum, birisi beni merak etsin halimi sorsun istiyorum. Nereye kadar böyle gidecek. Nereye kadar yalnız kalacağım.
Kimse tarafından önemsenmemek kadar kötü bir şey var mı?
Cevapla