Şu hayatta kimse tarafından umursanmamak nedır bılırmısınız?

Şu hayatta kimse tarafından umursanmamak nedır bılırmısınız ?

ihtıyac duydugun anlarda kimsenın olmaması yanında çok koyar insana !
Ne acıdır ki umursanmamak , değer görmemek cok acıtır.
Uzaktanda olsa yetişmeye sana dokunmaya çalışan insanlar vardır bıde keşke dersin !!
Keşke o yanımda olsaydı...
Yanlız başa çıkmak tüm zorluklarla insanı güçlendirir neysekı.

#yanlızım
#ama
#çaresizDeğilim
Şu hayatta kimse tarafından umursanmamak nedır bılırmısınız?
Cevapla