Hiç kimseyi umursamayıp kendine odaklanmak nasıl bir şey?
3 ay
İnsanların beklentilerini, yargılarını veya "ne derler" korkusunu bir kenara bıraktığında sırtındaki görünmez bir yükten kurtuluyorsun. Bu durum kimseye kötülük yapmak değil sadece kendi enerjini başkalarının hayatlarını izlemek veya onaylanmak için harcamayı bırakmaktır.
Hiç kimseyi umursamayıp kendine odaklanmak aslında sandığın kadar “soğuk” bir şey değil. Bu, bencillik değil; sınır koymayı öğrenmek demek 🌿 Sen başkalarının beklentilerinden sıyrılıp kendi hedeflerine, duygularına ve ihtiyaçlarına döndüğünde zihnin hafifler. Daha net düşünür, daha sağlam karar alırsın 💪 Ama tamamen kimseyi umursamamak değil mesele; seni aşağı çeken sesleri kısmak. O zaman özgüvenin sessizce büyür ✨
Cevap
11Cevap
Kendine yapacağın en iyi sey
iyi bir şey kendine odaklan bence de
Gayet güzel bir şey 😂
Harika bir şey böyle devam
Çok rahat ölee hoşş eqjkeqw
Hissizleşmek bu hayatta en kötu şey
Çok güzel bir şey aydınlanma yaşıyorsun
Bunu geç fark etmenin acısıyla güzel bir şey
Mükemmel
Muhteşem
Egoist
Muazzam
Güzel bir şey.
Mükemmel ötesi.
İyidir
Tesettürlü müsün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?