Mesajlaştığım yabancı çocuk beni kandırdı. ?

Pandemiye girdiğimiz anda İngilizce öğrenmeyi kafaya koymuştum. Param olmadığı için kursa gidemezdim. Bu yüzden youtubedan dinledim. Gramer kelime çalıştım. Ama istediğim gibi değildi diziler izledim derken. Artık konuşacak biri arıyordum ve bir uygulama keşfettim. Mektuplaşma uygulaması. İngilizce dünyanın bir ucundaki birine mektup gönderip tanışabiliyordun. Genellikle diğer tarzdaki uygulamaları insanlar bildiğin abazalık için kullanıyor ama bu böyle değildi hem anonim hemde gönderdiğiniz mektup ülkeye göre mesela atıyorum brezilya 30 saatte gidiyor du. Bende bir abazan 30 saatlik mektup göndermez diye düşündüm mantıken zaten anonimim be olabilirki diye düşündüm. Sonra 2, 3 mektup arkadaşı edindim. Hepsi iyi insanlara benziyordu. Sonra 1 tanesi ile 1 yıl boyunca hiç iletişimi kesmedik haftada birkez mektuplaşıyorduk uygulama üzerinden. Sonra güvendiğim için whatsap numaralarımızı verdik. Ama ben zaten fotoğraf koyan bir insan değilim. Ama güvenlik amaçlıda koymadım. Sonra işte yine konuşuyorduk derken işte ülkelerimiz hakkında yemekler hakkında normal işte annemle kavga ettik tarzında öyle konuşuyorduk sonra bu arada uygulamada herkes Mektuplaşmak istediği yaş grubunu seçebiliyor. Ben kendi yaşımda birileriyle konuşmak istedim. İşte sadede gelecek olursak bana hep nazik davrandı ama ister istemez korktum ve ınstagramdan ve Google da ismini arattım. Instagramına baktığımda takipçilerine afedersiniz teşhirci uygunsuz hesaplar takip ediyordu. Sonra kendisine dürüstçe sordum. Böyle bir insansan benide onlar gibi görebilirsin. Ben böyle biriyle arkadaşlık yapamam. Sana saygı duyarım. Ama seninle artık sohbet etmek istemem dedim buda yok o hesap kardeşimin dedi özür yazır neyse. Sonra ismini arattım Facebook ta 40 larında adam çıkmasınmı ben şok. Şimdide engellesemmi diyorum. Bana kendisini 17 yaşında diye tanıttı. Liseye gidiyormuş işte sınav stresi varmış bende kendime yakın gördüm. Dertleşiyorduk kanka gibi olmuştuk. Adam 40 yaşında çocuklu çıktı ya la. Ben napayım vallahi yuh ya şu hayatta kimseye güvenemeyecekmiyiz arkadaş.
Mesajlaştığım yabancı çocuk beni kandırdı. ?
Cevapla