Çin covidi yendimi yoksa vakaları saklıyorlarmı?

baktım son verilere hep 30 un altında seyrediyor bir ara bir kaç gün patlama olmuş vakalarda 144'e ulaşmış en fazla öyle oldu bir kaç günde 3 rakamlı vaka sayısı var ve bir kaç gün böyle olduktan sonra tekrar 30 lara inmiş son vaka sayısı açıklandıgı günde 7 Şubat sanırım artık

açıklama geregi duymamışlar bu nasıl olabiliyor? 1.4milyarlık ülkede? yani tamam toprakları genişte bu akdar da olmaz artık aklım alamıyor bu işi ve merak ettigim birşey var çin bunu yapabildi ya niye diger hiçbir ülkede bunu yapamıyor? ya da denemedilermi?
Güncellemeler
+1 yıl
valla eger gerçekten yendilerse vay be demekten başka birşey gelmiyor aklıma
Çin covidi yendimi yoksa vakaları saklıyorlarmı?
Cevapla