AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
Normal neden edepsilik olsun ki sen rahatsız oluyoröusum bu durumdan
Benim için edepsizlik ben bir kadının evli olduğunu duyduğum zaman dahi bir bahane ile konuşmuyorum
BENCE de edepsizlik çok ayıp günah ve haram.
@zeytininbirtanesi evet
Burda sorunun cevabı sensin sana söylüyor nasıl hisediyirsan öyledir bide sen taniyirsun onu
Samimi misiniz?
Bir de yalnız sana karşı mi öyle yoksa herkese karşı mi?
İçinde başka niyet yoksa yaparsın yani arkadaşça güzel şeyler söylerim
Normal. Ama eşinin kıskanabileceğini düşünerek abartmamak lazım. Tadında bırakmak gerek.
Resmen yürüyor seni kafaya almaya çalışıyor izin vermemelisin mesafe koymalısın
Bunu derken toplum içindemi diyor
İkiniz arasındamı
Kendini iyi hissediyorsan bahsettiğin kadar iltifatlar normal denebilir. Daha ilerisi hoş olmazdı
Seviyeli bir şekilde olur ama ışık saçıyorsun biraz seviyesiz bence yani
Edilmemeli. Ediliyorsa bile yerli yerinde. O iyi niyetli arkadaşın niyeti farklı olabilir
İltifat etmek için illa birinin bekar veya evli olması gerekmiyor bende evli kadınlara iltifat ediyorum yeri geldiğinde etmediğim zamanda oluyor açık sözlü biriyse sıkıntı çıkmaz.
Evli kadın görünce kaçın
Selam bile vermeyin
Otobüste cama yaslanın ki kimse sizi evli kadınlara yaşlanıyor sanmasın.
Rabbim akıl verirken siz nerdeydiniz?
Güzel hoş görülü davranmak edepsizlik ise çok saçma
Değil ama ortama göre insanlar ön yargılı oluyorlar
İltifat etmesek soversiniz etsek edepsiz dersiniz bu kadınları anlamak ta zor arkidis
Zaman zaman ediyorum yani o an gerçekten saçı hoş ise olduğunu diyorum samimi olmaktan kaynaklı ama
Hiç iyi niyet olmaz bu işte ne olursa olsun evli bir kadına iltifat edilmez bu bir adilik alçaklık. Bundan sonra onu terslemen lazım
Bayanlar genellikle bu tarz olaylara duygusal yaklaşırlar kötü bir niyeti yok derler ama sen gene de fazla yüz verme evli olduğunu bildiği bir kadınla bu kadar samimi oluyorsa adamda bir bozukluk vardır.
Biseksuel falan değilse bence kötü niyetli muhatap olmamaya çalış
Ya geçin bu iyi niyetli ayaklarını, adam bildiğin yürüyor.. Kocana anlatsana bunları bakalım iyi niyetten bahsedecek mi
Art niyeti yok diye birşey yok.
Kimse evli bir kadına iltifat edemez bu konularda dar görüşlü olun, oldurun.
Ay yok ben istemem başka birinin bu derece de iltifat etmesi ya bilemedim normal değil gibi
Bir iki kez söylerse art niyrt aranmaz belki ama sürekli söylerse açıkca yürüyordur
Herkese aynı davranıyorsa davranış şeklıdır derım ama sana özelse art nıyet ararım
eşin rahatsızlık duyarsa biraz uzak durmak lazım :)
Edilir de bir sınırı var. Hergün birine iltifat edilmez.
Dozunu kaçırmayacak türdense beğeni her insana moral olur.
Bu beğeniyi oradaki herkese istisnasiz yapıyorda bu kişi olabilir aksi halde herkese değil de bir kişiye yapıliyorsa bu biraz düşündürücü...
@Hayatgercek Ya sonuçta samimi insanların varlığınıda kabul etmeliyiz.
Bu gereksiz bir samimiyet ama sorudaki. Ve evli insanların eşine karşı da bir sorumluluğu olduğu için bu çok da normal değil.
@Hayatgercek Tabiki eş karşı sorumluluk olmalı. Ama birisise nazikçe güzel ve yakışıklı olduğunu ima ediyorsa bu sonuçta yatalım sebebi taşımaz.
Tek seferlik ok ama sürekli oluyorsa bu biraz düşündürmeli insanı. Bu o kadar da masum birşey olamaz...
@Hayatgercek Sana hiç iltifat edilmemiş gibi :)
Çok edildi ama bunun ne manaya geldiğini sorgulamaya gerek kalmadı hiç bu soran gibi. Çünkü her iltifatın sıklığı sayısı zaten kendini belli eder...
@Hayatgercek Mantıklı.
Bastan beri ayıbı şeyi söylüyorum ama siz ancak muhalefeti bırakıp ok verdiniz...😅
Ayibi değil aynı şeyi*
@Hayatgercek Açıkçası hak vermekten ziyade sen öyle bakarsın ben başka. Yani sonuç itibari ile hemfikir olmamız pek mümkün olmasada orta yoll olarak kabullendim.
Ama ben yine söylüyorum. Şayet saygı çerçevesinde kalıyorsa dilediği kadar bu tip sözleri sarf edebilir.
Ve eşinize birisi bunu istediğini kadar yapsın bir başka erkek, rahatsız olmazsınız o halde...
@Hayatgercek Sanırım hala anlamadınız. Olayı sabote etmeye kadar götüreceğiz gibi :)
Uslup, niyet ve saygı. Birisine *O saçlarına ne fantaziler kurarım* demek başka. *Saçınızın rengi sizi gerçekten çok hoş göstermiş vede yakışmış* demek arasında dağlar kadar fark var.
Konuyu saptiriyorsunuz bu konuda zaten hemfikiriz...
@Hayatgercek Yo gayet net cevapladığımı düşünüyorum.
Bunun dozu çok önemli, çok İleri giderse bi süre sonra senin daha çok hoşuna gidecek, aklın kaymaya başlayacak, sonra ayıkla pirincin taşını
Gayet normal. Başka ülkelerde kocası yanındayken eşin çok seksi gözüküyor diyenler var.
burası türkiye sıkıyorsa uzak doğu da de bakalım. Avrupa ve amerika özelliğini vurgulama
Neresini vurgulamak istersem orayı vurgularim. Sen git kendi yorumunu yap soruyla alakalı.
ben yorumumu zaten yaptım.
Benim yorumuma değil. Ötede
onu da yaptım. gezdiğim gördüğüm yerler kadar ne olduğunu biliyorum
Uzatma uzatma. Git işine
Filmlerde ve dizilerde gördüğün şeyi gerçek sanma. Orada da bu kadar rahat çiftler az
Zaten gerçekten seven hiçbir insan bunu kabul etmez
Kim dedi dizilerden görüp yorum yaptığımı ya. Herkes akıllı kesilmiş.
Hiçte az falan biraz kafanı kaldır bak olduğun yerden bari.
Bence sen bak. Gerçek sevginin ne olduğunu bilmiyorsun. Yaşın kaç onu da bilmiyorum. O yüzden yorum yapma. Bilmiyorsan bilmediğini yüzüne vurmayalım illa. Beynin hala saatlerce Netflix dizileri izleyen ergen döneminde kalmış
Hic Netflix izlemeyen ben 😁
Hadi canım işine. Sana cevap yazmak bile boş. Dünkü çocuk gelmiş bana yorum yapma diyor. Halbuki benim yorumuma atlayan kendisi. Güle güle 👋🏻😊
Ben sana Netflix izliyorsun demedim 😁
Netflix izleyen ergenler gibi aklın var dedim. Edebiyat derslerini asma en iyi sen 😂
Tanımadığı kişiye bir yorum üzerinden aklını değerlendiren bayan namuslu. 😊 Çok haklısın çok haklısın. Hadi şimdi git lütfen yorumumdan. Mesaj attıkça bildirim geliyor boşu boşuna.
Yanlış anlaşılma ihtimaline karşı seviyeyi korumanın daha doğru olacağını düşünüyorum
Ederim ama dozunda. Yavşamak ve iltifat arasındaki çizgiyi bilmek lazım
Kardeşim sen o kişiyi gizlice bana söyle anlaşalım dişlerinin hepsini söküp tesbih yapmazsam bende adam değilim şaka yapmıyorum yaz bana özelden etek giydirteyim oynatayım sende kayda al
Evli kadına iltifat edilmez eğer cesaret edecek olan varsa satırla 2 ye yararım o kişiyi inan şaka yapmıyorum ailesinden de kim varsa sıkarım benim için hayatta eş en önemli şeydir namus yüzünden gözümü kırpmadan can alırım
Şimdi eğer geçekten güzel gördüğü için ve senden bir niyeti yoks anormal. Ama eğerki seni tavlamak veya gizliden gizliden kendini sevdirmek için söylüyorsa büyük edepsizlik
Bi kız kocana aynı şekilde iltifat ederse edepsizlik mi olur yoksa normal mi?
arkadaşça bile olsa yakınlaşırsanız aniden öpebilir 😄
Valla evli olup başkasına çaktıran kadınlarda var iltifat ne ki bunun yanında:D
Eğer niyetinin kötü olmadığından eminseniz her şeyden önce karşınızdakini cinsiyetinden bağımsız bir insan olarak görün; iltifat etmenin neresi kötü olabilir😊
Diğer kadınlarla olan tavrı sizinkiyle aynıysa hayır size karşı bir art niyeti yoktur ama digerlerinden farklıysa evet size karşı bir art niyeti vardır.
Aslında samimiyet varsa söylenir ben iltifat ederim ama nazımın geçtiğine
İltifat etmesi ayıp bana göre eşin görse çok bozulur emin ol iltifatı gittikçe arttırmaya başlayacaktır bu sadece ön yoklama gibi
Seni mutsuz gördüğünde yapıyorsa arkadaşça eğer alışkanlık gibiyse eyvah eyvah derim
yanımdan karı koca geçse karısına kaldırıp kafamı bakmam milletteki rahatlığa bak iltifat ediyor
İyi niyetli erkek söylemeye bile çekinir diye düşünüyorum yanlış anlaşılır diye evlisin sonuçta ...
Peki ben Resimdeki bebeğe iltifat edebilir miyim ☺️
@tehlikelibiri Aa tabi herkesin dibi düşüyor zaten o bebeğe 🤩
Tombiş :)) . Çocuğun mu bu?
@tehlikelibiri Keşkeeee malesef
Allah sana da nasip etsin
@tehlikelibiri Amin isteyen Dileyen Herkese 🤲🏻
Ben teselli için iltifat ederim ya da musterimdir kendini özel hissetsin diye
Evli bir kadına iltifat edilmez. Edilmemeli. Masumane bir düşünce için size iltifat ettiğini sanmıyorum. Bu devirde kimseye güvenmeyin.
Sende biraz karşılık verirsen edepsiz bir yere gidebilir bu durum, genelde ilişkiler böyle başlıyor
sen bence cahilsin adam iltiyat yapiyor sana taciz etmiyorki
Etsem de fiziksel özelliklerine olmaz ve kocası duyunca rahatsız olmayacak şeyler olur.
Bence bakış açısına ve samimiyete göre değişir art niyet taşıyorsa tabi
Hoş değil. Yüz bulursa daha ileri gidecektir. Biraz mesafe koymalısın.
Seni ablası kardeşi olarak görüyorsa dalgasına demiş olabilir ama yok sa da bencede dememeli
Ben doğru bulmuyorum. İyi niyetli bile olsa evli bi kadınla arasında mesafe koymalı
Yok Ablam edilmemeli mesafeni korumanı tavsiye ederim
Sen erkegine guzel bir bayan iltifat etse ne tepki verirsin millet bozmus kendini
Seviyorsan eğer normaldir sevdiğin için karını. Mutlu etmek istiyorsun gayet normal bi durum
Reis kalplerini bilmek lazım ama çok da seyapmamak lazım
Eşine söylemezsen dert olmaz kimseye
Adam iltifat etmiyor ki bildiğin sana koşuyor...
Bunu yapan erkek o... çocuğudur
Yorumumu beğenmeyen de Kaşarın en büyüğüdür