ÇÇok yalnız çok mutsuzum. Napcam?

Hiç arkdaşım yok bir kuzenim vardı çocukluktan beri takıkdığım oda kıskançlıktan kötülük yapıp duruyor en son kavga ettik neyse ben evde tekim her günüm böyle geçiyor kimse yok bir kapıyıı çalan yok çalış demeyin çalışamam bıktım ne yapacam en son sıkıntıdan oturup ağladım.
ÇÇok yalnız çok mutsuzum. Napcam?
Cevapla