Hırsızlık mevzusunda nasıl emin olunabilir?

4 yıllık evliyim şehir dışına evliyim. Evlendiğim yer elit olmayan mahalle kültüründe bir muhit. Yaşadığım apartman ve yan apartman eşimin akrabaları. Pek kimsem yok, kimseyle çok samimiyet de kurabilmiş değilim. Eşimin halasının gelini var ara sıra o gelir onunla bir yerlere gideriz ama muhabbetimiz çok da tutuyor diyemem. İlkokul mezunu, hani şartlardır vs okuyamazsın evet ama okumaktan da zevk alan biri değil okuduğum kitapları vereyim filan diye öneride bulundum hiç oralı olmadı.. Ben kültür olarak çat kapı olayına karşıyım. Haber veririm, haber versinler isterim. Müsait olmayabilirim, canım kimseyi istemiyor yalnız takılmak istiyor olabilirim, planım olabilir gibi gibi. En müsait olmayan anda yine geldi bu arkadaşım. Ama öyle böyle değil. Planlarım var, ev perişan. Temizlik vs yapıcam.. geldi İki çocuğu ile geri de çeviremedim her yer dağınık her yer oyuncak benim oğlanda benim cüzdanı almış çantamdan halıya koymuş ben onu gördüm zaten ama kaldıracakken unuttum telaşeden. Üstüm başımda müsait değildi üstümü giydim açtım kapıyı. Cüzdanımda kaç para var iyi biliyorum.. Geldi hamur yoğurmuştum o pişecekken evi toparlayıp çamaşır filan yıkamayacaktım vs. Ben yuvarlarken oda ben boş duramam diye evi toparlamaya başladı dedim otur yok ben duramam öyle falan. Neyse oturduk tat da alamadık çocuklardan falan derken geç geç gitti. Kızda mazlum bir şey. Hani hiç art niyet taşımıyorum ona karşı, güvensiz olsam müsait değilim der yollardım ki gerçekten hiç müsait değildim.. sabahında fırına gideyim bi kaç şey daha alayım derken cüzdanıma bakayım dedim sadece bozukluklar. 80 lira kağıt param vardı tek bir kağıt para yok. Zanda yapmak istemiyorum. Ama bir keresinde daha aynı olayı yaşamıştım. Ama güvenmediğim bir arkadaşımdı zaten. Bu öyle değil severim mazlum bir kız. Aklı başında. Ama dağınıklığımı fırsat bilip yapmış mıdır bilemiyorum. Oğlum alır cüzdanımı taşır ama çok zekidir hayatta içini dağıttığını görmedim. Para bulsa anne al bunu bana çikolata alalım filan der.. bilmiyorum güvenip evime alma noktasında endişelerim var, ama bunu ona karşı düşünmüş olmak da ihanet ediyormuşum gibi hissettiriyor. Siz olsanız ne yapardınız? Eve kamera taktırmayı da düşünüyorum bir çok sebepten dolayı
Hırsızlık mevzusunda nasıl emin olunabilir?
Cevapla