Kesinlikle katılıyorum biz doğal olduğumuz için tercih edilmiyo4uz gizemli olsak aboo ama ben yapamıyorum ya sevmiyorsam kişiye bunu davranislarimla belli ediyorum
Kızz bunlar arkalarından sürekli birbirlerini eleştirirler, ama yüzlerine karşı nabza göre şerbet sonra best kankiler
Ben nasılım, ben arkasından konusuyorsam, yuzune de derim😂 sonra bu kız cok sivri dilli, kendisini törpülemesi lazım. Siz de azcık karakterinizi törpüleyin
Aynen ya en azından yüzüne karşı diyoruz bee yürü be bende bana karşı yüzüme karşı diyemediklerini yüzüne pat diye söylerim sonra birden bire benim yanıma gelirler derim benim hakkımda bunu düşünüyorsunuz😂 hisslerim kuvvetli ne yapayım başak burcu olmanın avantajlari😂
Olmuyor maalesef. Üniversitede de öyleydi. Hocaların arkasından küfür edenler hocalar ile cancigerdi. Ben sevmiyordum da bir şey de demiyordum hocalar sevmiyordu beni
Politik mi davranıyorlar karaktersiz mi bilemedim.😀 Böyle bir durumda, insanlar tarafından onaylanmayı ve beklentiyi sıfırlamak gerekir sanırım, kendi huzurumuz için.
Dogrudur da ben reel hayyatta görüyorum Birbirlerini sevdikleri icin cicek alan yok, o almışsa ben geri kalmayayım ben daha iyisini alayım şov yapalım kafası😂