İsyerinde tanisilan insanlarla arkadaşlık ne kadar guvenilir?

Hani derler ya "aman bişey şöyleme hemen müdüre söyler" ya da menfaat ilişkisi. Ne düşünüyorsunuz iş yaptığın insnalarla dışarda da görüşmek ne kadar dogru

İsyerinde tanisilan insanlarla arkadaşlık ne kadar guvenilir?
Cevapla