Yani herkes oturur ve ben caylari getirmek den utaniyorum hic yapmadim 20 yasindayim korkuyorum dokulur rezil olurum hep annem getiriyo cok utaniyorum zaten zar zor yanlarinda oturuyorum utaniyorum hic konusmuyorum sosyal fobim var ne dicegimi bilmiyorum napicam ben boyle? Misafirden nefret ediyorum baskasinin evinede gitmeyr nefret ediyorum surekli odamdayim tekim utaniyorum herkesden herseyden durduk yere rezil olurum diyorum hep
Güncellemeler
+1 yıl
Yardim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İnsan içine çık nereye kadar böyle gidecek?
Biliyorum ama cok utaniyorum 😔 asla cikmiyorum
Çıkmadıkça bu sorunu yenemezsin
Denedim bir ara ama yine fayda etmedi. Nolursa olsun insanalrla konusamiyorum ve buda boyle hep "utangac, ezik" konumuna koyuyi ya da aciyolar bana
Geçmişten kalma bi travmadanmı kaynaklı acaba
Evet kucukken hep okulda dislandim cok korkunc gunlerdi. Sacimi bile kestiler.
Ciddimisin ya 😳 nasıl bi ortammış ben ailenin yernde olsam katliam yapardım o okulda bi tane dövmedik hoca bırakmazdım
Söylemedim ki hep icime attim bilmiyorum. cok kotu gunlerdi okula gittigimde hep titriyodum her saniye saate bakiyodum cook kotu gunler gecirdimm cok
Evde tekken alıştırma yap
Nasil yani
Utanma insanlarla kaynaş sohbet et gül eğlen biraz
Ne konuda konusucam cok kasiyorum
Gelen misafirlere ayak uydur sende hal hatır sor laf lafı açar zaten
bi kere dök bir daha geliyorlar mu bakalım :d
Onu diyom bende utaniyom
bilerek dök işte kurtulmuş olursun misafirden
utanma
Demekle olmuo
oz güven kazan
Nasl
bakım yap kendine mesela kiloluysan zayıfla. işe gir para kazan ufak şeyler başararak oz guven kazanırsın
Kilolu deglim. Ise girdim kovuldum tiple alakasi yok guzelim tamamen ruhsal
neden kovuldun
Yapamiodum kotuydum
yapman gereken sey neydi sana ne iş verdiler
Muhasebe pc basindaydim bide telefon geliodu coook korkuodum acmakdan cvp veremiodum asla sorulara acmak istemiodum telefon fobim cok kotu
böyle olursan tabiki işten atılırsın. insanlar seni yemicek cevap vermekten korkma onlar iş ile alakalı arıyorlar ve işle ilgili şeyler soruyorlar. sen de ilgili yere iletirsin. iş hakkında birşey bilmedigini zaten işverenin biliyor. boşuna telaş yapıyorsun.
Yok yapamiyodum arkamdan konusuyolardi yani okadarda anlayisli degillerdi ama dogru durust ogretmedi ki onlarda
heyecanlanirsan daha fazla hata yaparsın. kendine güven misafire kahve götürmek cok basit bi iş. başarabilirsin
Tesekkur ederim iste yururken herkes bakiyo fizigime bana yuzume gozler ustumde hissediyorum bide kahveyi dokersen tamamen rezil olurum
anladım. ama bu korkuyu senin yenmen lazim ben ne dersem diyim buradan etkisiz kalir. özguvenini kücültecek şeyleri düsunme. karamsar düsunceleri aklindan kov
Tesekurler evet oyle yapmaya denicem
aferin sana