Annemin az vakti kaldığını öğrendim ona ne söylemeliyim?

Ben 3-4 yaşında iken annem ve babam boşanmışlardı, annemin psikolojik sorunları vardı 'şizofreni hastasıdı' bir gece babamı öldürecekti ama ben o yaşta annemin ne yapacağını anlayıp babama söyledim, babam serttir bağırır çağırır kızar ama asla vurmaz zarar vermez o günde babam hiç birşey yapmadı sadece bağırıştılar ama o gün o olaydan öncesine kadar hatırlayabildiğim en huzurlu anımdı ve sonra boşandılar ve boşanmadan 18 yıl sona amcam beni aradı ve annemin durumunun kötü olduğunu ve doktor senden onunla telefonda konuşmani istiyor belkide son konuşması olacaktır

Ne yapacağımı bilmiyorum tabikide konuşacağım ama ya onu dahada üzen şeyler ağzımdan kaçarsa ya dahada mahvedersem psikolojik durumunu ve hayatın ironisimidir bilinmez bu haberden bir gün önce bu yaşıma kadar hiç kendime bukadar zarar verip kendimden bukadar nefret etmemiştim kendimi yavaş yavaş öldürmeyi planlarken biranda bunu öğrenmek hayat gerçektende hiç beklemediğiniz, gard almadığınız yerden vuruyor, hiç kimseye bağlanan ve umursayan biri değilim ama bu sefer öyle olmadı, okadar çaresizimki internet sayfasında derman arıyorum
Annemin az vakti kaldığını öğrendim ona ne söylemeliyim?
Cevapla