Çok beceriksizim herşeyi elime yüzüme bulaştırıyorum?

okulda çalışsamda derslerimde başarılı değilim arkadaşlarımla aram kötü ailemle geçinemiyorum. gitar çalmaya falan çalışıyorum olmuyor resim yapmaya çalışıyorum olmuyor ev işlerini yapamıyorum hayatta başarılı olduğum hiç bir alan yok kendimi çok boş yetersiz zavallı hissediyorum. neye elimi atsam elimde kalıyor. çok mutsuzum. bazenbu dünyada fazlalık gibi hissediyorum kendimi. ne yapacağımı bilmiyorum :(((
Çok beceriksizim herşeyi elime yüzüme bulaştırıyorum?
Cevapla